Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Τουρκία: Καθυστερούν τα δεξαμενόπλοια λόγω του πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο

Τουλάχιστον 20 δεξαμενόπλοια που περιμένουν ανοιχτά της Τουρκίας για να διασχίσουν από τα ρωσικά λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας τη Μεσόγειο, αντιμετωπίζουν περισσότερες καθυστερήσεις καθώς οι εταιρείες δίνουν μάχη με τον χρόνο για να εφαρμόσουν τους νέους τουρκικούς ασφαλιστικούς κανόνες που προστέθηκαν μετά την επιβολή του πλαφόν της G7 στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, ανέφεραν πηγές του κλάδου.

Οι τουρκικές ναυτιλιακές αρχές εξέδωσαν μια ειδοποίηση –η οποία περιήλθε σε γνώση του Reuters τον περασμένο μήνα- ζητώντας πρόσθετες εγγυήσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες για κάλυψη της διέλευσης μέσω του Βοσπόρου με αφετηρία τις 2 Δεκεμβρίου.

Ο νέος κανονισμός ανακοινώθηκε πριν επιβληθεί αυτήν την εβδομάδα το πλαφόν των 60 δολαρίων ανά βαρέλι στην τιμή του ρωσικού αργού που μεταφέρεται διά θαλάσσης, με τις δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες να είναι υποχρεωμένες να διατηρούν αποδείξεις ότι το ρωσικό πετρέλαιο που καλύπτουν πωλείται σε ή κάτω από αυτήν την τιμή. Ο κλάδος έχει περίοδο χάριτος 90 ημερών για να συμμορφωθεί με το σχέδιο της G7.

«Η επιπλέον κάλυψη από τη ρωσική P&I (σ.σ. ένωση προστασίας και αποζημίωσης) φαίνεται να είναι η διέξοδος για τις εταιρείες των δεξαμενόπλοιων», είπε η ναυτιλιακή πηγή, αναφερόμενη στους παρόχους ασφάλισης προστασίας και αποζημίωσης.

«Θα δούμε περαιτέρω καθυστερήσεις εάν οι ιδιοκτήτες (ή) οι εταιρείες δεν μπορέσουν να παράσχουν τις απαιτούμενες εγγυήσεις».

Η νορβηγική Skuld, μεταξύ των κορυφαίων ομίλων της P&I, τόνισε ότι τέτοιες ασφαλιστικές εταιρείες δεν μπορούν να παρέχουν το επίπεδο λεπτομερειών που απαιτείται.

«Οι απαιτήσεις της τουρκικής κυβέρνησης υπερβαίνουν κατά πολύ τις γενικές πληροφορίες που περιέχονται σε μια επιστολή επιβεβαίωσης εισόδου», ανέφερε η Skuld.

Εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου καθημερινά κινούνται προς τον νότο από τα ρωσικά λιμάνια μέσω των τουρκικών Στενών του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων στη Μεσόγειο.

Το ναυτιλιακό πρακτορείο GAC ανέφερε σήμερα ότι 13 πλοία περίμεναν να διέλθουν από τα Στενά του Βοσπόρου με προορισμό νότια, όλα πετρελαιοφόρα και με 10 από αυτά να μεταφέρουν αργό από το Καζακστάν μετά τη φόρτωση στο ρωσικό λιμάνι Νοβοροσίσκ.

Μόνο δύο πλοία είχαν προγραμματιστεί να αναχωρήσουν σήμερα, και τα δύο από το Τουάπσε της Ρωσίας.

Το ναυτιλιακό πρακτορείο Tribeca ανέφερε ότι εννέα πετρελαιοφόρα περίμεναν σήμερα να διέλθουν από τα Δαρδανέλια με κατεύθυνση νότια.

Η GAC σημείωσε επίσης ότι ο μέσος χρόνος αναμονής με κατεύθυνση νότια στον Βόσπορο σήμερα ήταν τέσσερις ημέρες για πλοία άνω των 200 μέτρων, σε σύγκριση με μία ημέρα στα μέσα Νοεμβρίου.

Για τα στενά των Δαρδανελίων, ο μέσος χρόνος αναμονής με κατεύθυνση προς τον νότο ήταν επίσης περίπου τέσσερις ημέρες, από 1-1/2 ημέρες στα μέσα Νοεμβρίου, είπε η Tribeca.

Το μόνο δεξαμενόπλοιο που πέρασε τα Στενά μετά τη λήξη της προθεσμίας, το Vladimir Tikhonov, ήταν ασφαλισμένο από τη ρωσική Ingosstrakh, πρόσθεσε η πηγή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!