Γ.Δ.
1200.04 -0,02%
ACAG
-0,81%
6.1
CENER
+1,19%
6.79
CNLCAP
-3,73%
6.45
DIMAND
+0,85%
11.9
TITC
-0,83%
16.8
ΑΑΑΚ
0,00%
8.3
ΑΒΑΞ
+0,45%
1.336
ΑΒΕ
0,00%
0.546
ΑΔΜΗΕ
+0,49%
2.07
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.65
ΑΛΜΥ
+2,12%
2.41
ΑΛΦΑ
+0,70%
1.2925
ΑΝΔΡΟ
-1,45%
6.78
ΑΝΕΚ
-3,85%
0.25
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.9
ΑΣΚΟ
-1,67%
2.35
ΑΣΤΑΚ
-1,10%
7.22
ΑΤΕΚ
0,00%
0.336
ΑΤΡΑΣΤ
-0,72%
6.85
ΑΤΤ
-0,50%
11.9
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,56%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.76
ΒΙΟΣΚ
+1,02%
0.99
ΒΙΟΤ
-6,82%
0.246
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-3,63%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,23%
12.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
-1,05%
9.4
ΔΟΜΙΚ
+2,77%
3.34
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,10%
0.368
ΕΒΡΟΦ
-0,55%
0.9
ΕΕΕ
-1,40%
26.09
ΕΚΤΕΡ
-3,03%
2.24
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.566
ΕΛΙΝ
-1,66%
2.37
ΕΛΛ
0,00%
15.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,68%
2.05
ΕΛΠΕ
+2,89%
7.47
ΕΛΣΤΡ
-0,35%
2.87
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
2.33
ΕΛΧΑ
-0,78%
1.786
ΕΝΤΕΡ
-0,33%
6.02
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.136
ΕΠΣΙΛ
-15,78%
9.77
ΕΣΥΜΒ
-0,48%
1.04
ΕΤΕ
+1,13%
5.382
ΕΥΑΠΣ
+2,16%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-1,37%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-0,07%
1.455
ΕΧΑΕ
-0,65%
4.62
ΙΑΤΡ
+2,26%
1.81
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.525
ΙΛΥΔΑ
-1,68%
1.46
ΙΝΚΑΤ
-0,17%
2.975
ΙΝΛΙΦ
-3,18%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-1,54%
0.64
ΙΝΤΕΚ
0,00%
4.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.2
ΙΝΤΕΤ
-1,49%
1.325
ΙΝΤΚΑ
+0,60%
2.01
ΚΑΜΠ
0,00%
2.27
ΚΑΡΕΛ
0,00%
354
ΚΕΚΡ
-0,92%
1.08
ΚΕΠΕΝ
-0,85%
2.34
ΚΛΜ
+0,93%
1.085
ΚΟΡΔΕ
+0,75%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+0,29%
0.698
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
7.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+0,60%
0.998
ΛΑΒΙ
+2,45%
0.668
ΛΑΜΔΑ
+0,52%
5.83
ΛΑΜΨΑ
-1,36%
29
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.99
ΛΕΒΚ
0,00%
0.312
ΛΕΒΠ
0,00%
0.396
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-6,20%
1.21
ΛΟΥΛΗ
+1,74%
2.93
ΜΑΘΙΟ
+5,38%
1.37
ΜΕΒΑ
+2,29%
3.58
ΜΕΝΤΙ
+2,13%
3.35
ΜΕΡΚΟ
-4,35%
35.2
ΜΙΓ
+0,98%
4.14
ΜΙΝ
+2,80%
0.55
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,35%
23.1
ΜΟΝΤΑ
-6,98%
0.8
ΜΟΤΟ
+2,33%
3.07
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+2,26%
25.36
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-2,42%
2.42
ΜΠΡΙΚ
-0,78%
1.9
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,36%
35.68
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
-7,02%
1.06
ΞΥΛΚ
-0,59%
0.338
ΞΥΛΠ
-24,40%
0.254
ΟΛΘ
-2,49%
23.5
ΟΛΠ
-1,18%
21
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.47
ΟΠΑΠ
-1,01%
15.61
ΟΤΕ
+2,41%
13.61
ΟΤΟΕΛ
+2,04%
13
ΠΑΙΡ
-7,27%
1.02
ΠΑΠ
+0,91%
2.22
ΠΕΙΡ
-1,85%
2.65
ΠΕΤΡΟ
+0,91%
8.88
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.11
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
-10,00%
0.45
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7
ΠΡΟΦ
-0,24%
4.23
ΡΕΒΟΙΛ
-0,26%
1.895
ΣΑΡ
-2,25%
7.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.16
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.043
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-2,55%
2.29
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
7.28
ΣΠΙ
+1,98%
0.618
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-0,33%
15.05
ΤΖΚΑ
0,00%
1.83
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.218
ΦΙΕΡ
0,00%
0.467
ΦΛΕΞΟ
-3,14%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.078
ΦΡΛΚ
-0,48%
4.18
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.62

Αεροπορικές Εταιρείες: Δηλώνουν έτοιμες για το φετινό καλοκαίρι

Πιο έτοιμες να αποφύγουν το περσινό ταξιδιωτικό χάος δηλώνουν ότι είναι οι αεροπορικές εταιρείες, προειδοποιώντας ωστόσο ότι ορισμένες πτήσεις θα μπορούσαν ακόμη να διαταραχθούν από απεργίες ελεγκτών και επιθέσεις στα συστήματα που τις αναγκάζουν να καταβάλλουν αποζημιώσεις για αναπόφευκτες καθυστερήσεις.

«Είμαι εύλογα βέβαιος ότι θα μπορέσουμε να περάσουμε αυτό το καλοκαίρι αιχμής χωρίς μεγάλες διαταραχές», δήλωσε ο Γουίλι Γουόλς, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), σε συνέντευξή του σήμερα.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι ηγέτες των αεροπορικών εταιρειών που συμμετέχουν στην ετήσια συνάντηση της ΙΑΤΑ στην Κωνσταντινούπολη αυτή την εβδομάδα εξακολουθούν να ανησυχούν για τις διαταραχές στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Όσον αφορά όμως τους ίδιους, έχουν εκπληρώσει την υποχρέωσή τους να διαθέσουν τους πόρους τους για το φετινό καλοκαίρι. Τα περισσότερα αεροδρόμια νομίζω, επίσης, ότι θα είναι εντάξει- νομίζω ότι έχουν πάρει τα μαθήματα από πέρυσι», δήλωσε ο  Γουόλς στο Reuters.

Η ταχύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών σε συνδυασμό με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού προκάλεσε χάος σε αρκετά αεροδρόμια στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική το περασμένο καλοκαίρι και προκάλεσε διαμάχη μεταξύ αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων σχετικά με τα ανώτατα όρια επιβατών που είχαν σχεδιαστεί για να μειώσουν την πίεση.

Ο αυξανόμενος αριθμός διαφορών μεταξύ ταξιδιωτών και αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως έχει οδηγήσει σε εκκλήσεις για αποζημίωση των επιβατών.

Η νομοθεσία βρίσκεται υπό εξέταση στον Καναδά, ενώ η κυβέρνηση των ΗΠΑ συντάσσει νέους κανόνες και η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει για ισχυρότερη επιβολή του υφιστάμενου «κανονισμού 261» της, ο οποίος απαιτεί αποζημίωση για καθυστερήσεις άνω των τριών ωρών.

«Τελικά είναι ο καταναλωτής που πληρώνει, διότι αυτό φυσικά επιβαρύνει τη βιομηχανία, αλλά η βιομηχανία δεν μπορεί να το απορροφήσει έτσι απλά», δήλωσε ο Γουόλς.

«Όσο περισσότερα έξοδα πρέπει να επωμιστούν οι αεροπορικές εταιρείες εξαιτίας προβλημάτων που δεν ελέγχονται από αυτές, τόσο περισσότερο αυτό θα αντανακλάται στις τιμές των εισιτηρίων και θα ανεβάζει τις τιμές των εισιτηρίων. Είναι ένα πολύ, πολύ απογοητευτικό περιβάλλον για να λειτουργούμε».

Ορισμένες ομάδες επιβατών κατηγόρησαν τις αεροπορικές εταιρείες ότι παρακάμπτουν τις αποζημιώσεις επικαλούμενες εξαίρεση για εξαιρετικές περιστάσεις. Οι κανόνες της ΕΕ επιτρέπουν τέτοιες εξαιρέσεις εφόσον οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν λάβει εύλογα μέτρα για την αποφυγή οποιασδήποτε καθυστέρησης.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανέφεραν ισχυρές κρατήσεις για το φετινό καλοκαίρι, καθώς η αεροπορική κίνηση επιστρέφει στα επίπεδα πριν από τον κορονοϊό.

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol προειδοποίησε στα τέλη του περασμένου έτους ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι «η πιο δύσκολη χρονιά της τελευταίας δεκαετίας» λόγω της σύγκρουσης στην Ουκρανία, πιθανών απεργιών, της αύξησης του αριθμού των αεροσκαφών και της επαναλειτουργίας των ασιατικών αγορών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!