Γ.Δ.
1464.96 +0,58%
ACAG
0,00%
5.4
BOCHGR
+0,67%
4.54
CENER
-1,85%
9
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
-1,09%
8.19
NOVAL
+2,19%
2.335
OPTIMA
-0,16%
12.78
TITC
-0,63%
39.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,17%
1.51
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
-0,82%
2.425
ΑΚΡΙΤ
+0,72%
0.7
ΑΛΜΥ
+0,72%
4.2
ΑΛΦΑ
+0,33%
1.6485
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,29%
10.18
ΑΣΚΟ
+1,84%
2.77
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.684
ΑΤΤΙΚΑ
+0,44%
2.3
ΒΙΟ
+2,22%
5.53
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.915
ΒΙΟΣΚ
+2,82%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,87%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.66
ΔΑΑ
+0,57%
8.146
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+0,51%
11.93
ΔΟΜΙΚ
-2,88%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,58%
0.32
ΕΒΡΟΦ
+1,36%
1.495
ΕΕΕ
-1,81%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,40%
1.52
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
+4,41%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,23%
1.832
ΕΛΠΕ
+3,41%
7.135
ΕΛΣΤΡ
+1,50%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.848
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,32%
1.155
ΕΤΕ
+3,83%
7.746
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-1,19%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.5
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+2,17%
0.3295
ΙΛΥΔΑ
-1,03%
1.92
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.77
ΙΝΛΙΦ
+0,91%
4.44
ΙΝΛΟΤ
+0,62%
0.974
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
5.94
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.91
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.424
ΚΟΥΑΛ
+7,86%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,87%
5.79
ΚΡΙ
+0,66%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.757
ΛΑΜΔΑ
+2,39%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.3
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.55
ΜΕΝΤΙ
+0,97%
2.09
ΜΕΡΚΟ
+4,00%
41.6
ΜΙΓ
-2,02%
2.905
ΜΙΝ
-6,67%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,29%
20.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.63
ΜΟΤΟ
+1,13%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.72
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,80%
32.86
ΝΑΚΑΣ
-2,48%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,46%
0.872
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.364
ΟΛΘ
+0,46%
22
ΟΛΠ
-0,66%
30.1
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,31%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
-0,73%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.52
ΠΑΙΡ
-3,96%
0.97
ΠΑΠ
+0,85%
2.36
ΠΕΙΡ
+1,11%
3.919
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
+1,26%
8.02
ΠΛΑΘ
+1,05%
3.865
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-5,06%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
+9,68%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.65
ΣΑΡ
+1,12%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.34
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-2,90%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,85%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+6,25%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.745
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Αεροπορικές Εταιρείες: Δηλώνουν έτοιμες για το φετινό καλοκαίρι

Πιο έτοιμες να αποφύγουν το περσινό ταξιδιωτικό χάος δηλώνουν ότι είναι οι αεροπορικές εταιρείες, προειδοποιώντας ωστόσο ότι ορισμένες πτήσεις θα μπορούσαν ακόμη να διαταραχθούν από απεργίες ελεγκτών και επιθέσεις στα συστήματα που τις αναγκάζουν να καταβάλλουν αποζημιώσεις για αναπόφευκτες καθυστερήσεις.

«Είμαι εύλογα βέβαιος ότι θα μπορέσουμε να περάσουμε αυτό το καλοκαίρι αιχμής χωρίς μεγάλες διαταραχές», δήλωσε ο Γουίλι Γουόλς, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), σε συνέντευξή του σήμερα.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι ηγέτες των αεροπορικών εταιρειών που συμμετέχουν στην ετήσια συνάντηση της ΙΑΤΑ στην Κωνσταντινούπολη αυτή την εβδομάδα εξακολουθούν να ανησυχούν για τις διαταραχές στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Όσον αφορά όμως τους ίδιους, έχουν εκπληρώσει την υποχρέωσή τους να διαθέσουν τους πόρους τους για το φετινό καλοκαίρι. Τα περισσότερα αεροδρόμια νομίζω, επίσης, ότι θα είναι εντάξει- νομίζω ότι έχουν πάρει τα μαθήματα από πέρυσι», δήλωσε ο  Γουόλς στο Reuters.

Η ταχύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών σε συνδυασμό με τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού προκάλεσε χάος σε αρκετά αεροδρόμια στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική το περασμένο καλοκαίρι και προκάλεσε διαμάχη μεταξύ αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων σχετικά με τα ανώτατα όρια επιβατών που είχαν σχεδιαστεί για να μειώσουν την πίεση.

Ο αυξανόμενος αριθμός διαφορών μεταξύ ταξιδιωτών και αεροπορικών εταιρειών παγκοσμίως έχει οδηγήσει σε εκκλήσεις για αποζημίωση των επιβατών.

Η νομοθεσία βρίσκεται υπό εξέταση στον Καναδά, ενώ η κυβέρνηση των ΗΠΑ συντάσσει νέους κανόνες και η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει για ισχυρότερη επιβολή του υφιστάμενου «κανονισμού 261» της, ο οποίος απαιτεί αποζημίωση για καθυστερήσεις άνω των τριών ωρών.

«Τελικά είναι ο καταναλωτής που πληρώνει, διότι αυτό φυσικά επιβαρύνει τη βιομηχανία, αλλά η βιομηχανία δεν μπορεί να το απορροφήσει έτσι απλά», δήλωσε ο Γουόλς.

«Όσο περισσότερα έξοδα πρέπει να επωμιστούν οι αεροπορικές εταιρείες εξαιτίας προβλημάτων που δεν ελέγχονται από αυτές, τόσο περισσότερο αυτό θα αντανακλάται στις τιμές των εισιτηρίων και θα ανεβάζει τις τιμές των εισιτηρίων. Είναι ένα πολύ, πολύ απογοητευτικό περιβάλλον για να λειτουργούμε».

Ορισμένες ομάδες επιβατών κατηγόρησαν τις αεροπορικές εταιρείες ότι παρακάμπτουν τις αποζημιώσεις επικαλούμενες εξαίρεση για εξαιρετικές περιστάσεις. Οι κανόνες της ΕΕ επιτρέπουν τέτοιες εξαιρέσεις εφόσον οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αποδείξουν ότι έχουν λάβει εύλογα μέτρα για την αποφυγή οποιασδήποτε καθυστέρησης.

Οι αεροπορικές εταιρείες ανέφεραν ισχυρές κρατήσεις για το φετινό καλοκαίρι, καθώς η αεροπορική κίνηση επιστρέφει στα επίπεδα πριν από τον κορονοϊό.

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας Eurocontrol προειδοποίησε στα τέλη του περασμένου έτους ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι «η πιο δύσκολη χρονιά της τελευταίας δεκαετίας» λόγω της σύγκρουσης στην Ουκρανία, πιθανών απεργιών, της αύξησης του αριθμού των αεροσκαφών και της επαναλειτουργίας των ασιατικών αγορών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!