Γ.Δ.
823.09 +2,35%
CENER
+0,19%
2.605
CNLCAP
+2,90%
7.1
DIMAND
+0,35%
14.2
TITC
+1,09%
11.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-0,79%
0.757
ΑΒΕ
-1,03%
0.576
ΑΔΜΗΕ
+2,33%
1.67
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
+3,41%
1.88
ΑΛΦΑ
+4,22%
0.865
ΑΝΔΡΟ
+1,87%
5.45
ΑΝΕΚ
-1,64%
0.09
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
+4,47%
4.67
ΑΣΚΟ
-0,49%
2.03
ΑΣΤΑΚ
+0,89%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
+1,67%
4.88
ΑΤΤ
+3,33%
0.0962
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.87
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
+2,64%
3.5
ΒΙΟΚΑ
+0,65%
1.55
ΒΙΟΣΚ
+5,09%
0.578
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
-2,78%
0.7
ΒΟΣΥΣ
-4,59%
2.08
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
+2,42%
1.27
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,80%
8.81
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
+2,42%
5.5
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,49%
0.816
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-1,70%
0.289
ΕΒΡΟΦ
-2,49%
0.704
ΕΕΕ
+2,54%
21.76
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.4
ΕΛΒΕ
-3,75%
4.62
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,87%
0.456
ΕΛΙΝ
-0,29%
1.705
ΕΛΛ
+2,56%
16
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,11%
1.642
ΕΛΠΕ
+1,25%
6.49
ΕΛΣΤΡ
+4,69%
2.23
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
2.12
ΕΛΧΑ
+0,74%
1.37
ΕΝΤΕΡ
+1,80%
3.4
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.26
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.62
ΕΤΕ
+3,97%
3.14
ΕΥΑΠΣ
+0,57%
3.52
ΕΥΔΑΠ
+0,42%
7.25
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
+3,32%
0.8844
ΕΧΑΕ
+1,66%
3.065
ΙΑΤΡ
+0,37%
1.345
ΙΚΤΙΝ
-0,85%
0.466
ΙΛΥΔΑ
+4,46%
1.17
ΙΝΚΑΤ
+0,63%
1.6
ΙΝΛΙΦ
+0,54%
3.72
ΙΝΛΟΤ
+0,81%
0.62
ΙΝΤΕΚ
+3,03%
3.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,78%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-4,20%
0.822
ΙΝΤΚΑ
+0,79%
1.538
ΚΑΜΠ
0,00%
2.45
ΚΑΡΕΛ
+0,72%
278
ΚΕΚΡ
+1,11%
0.91
ΚΕΠΕΝ
-3,10%
2.5
ΚΛΜ
-1,16%
0.51
ΚΟΡΔΕ
+3,14%
0.46
ΚΟΥΑΛ
+2,07%
0.394
ΚΟΥΕΣ
-0,96%
4.12
ΚΡΕΚΑ
+7,77%
0.222
ΚΡΙ
0,00%
5.1
ΚΤΗΛΑ
-6,14%
1.53
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
+1,78%
0.458
ΛΑΜΔΑ
+2,90%
5.685
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
-1,63%
0.722
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.97
ΛΟΥΛΗ
+2,21%
2.31
ΛΥΚ
+1,24%
1.635
ΜΑΘΙΟ
-7,38%
0.69
ΜΕΒΑ
0,00%
2.12
ΜΕΝΤΙ
-4,21%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+0,42%
47.4
ΜΙΓ
+1,03%
0.0295
ΜΙΝ
0,00%
0.486
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,17%
16.92
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.6
ΜΟΤΟ
+0,48%
2.1
ΜΟΥΖΚ
+0,27%
0.742
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
13.68
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,94%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-1,04%
1.905
ΜΠΤΚ
+10,64%
0.52
ΜΥΤΙΛ
+2,33%
14.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2
ΝΑΥΠ
-0,20%
0.998
ΞΥΛΚ
+4,28%
0.195
ΞΥΛΠ
0,00%
0.194
ΟΛΘ
0,00%
23.5
ΟΛΠ
+0,55%
14.72
ΟΛΥΜΠ
+0,58%
1.73
ΟΠΑΠ
+2,16%
12.75
ΟΤΕ
+2,28%
15.68
ΟΤΟΕΛ
+1,82%
10.08
ΠΑΙΡ
+1,63%
0.748
ΠΑΠ
0,00%
2.5
ΠΕΙΡ
+5,77%
1.1
ΠΕΤΡΟ
-0,80%
4.98
ΠΛΑΘ
+2,49%
3.71
ΠΛΑΙΣ
+1,04%
2.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,93%
0.424
ΠΡΕΜΙΑ
+1,35%
1.125
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,63%
2.8
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.19
ΣΑΡ
+1,31%
6.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.021
ΣΕΝΤΡ
-1,08%
0.274
ΣΙΔΜΑ
+0,25%
1.995
ΣΠΕΙΣ
+0,60%
6.74
ΣΠΙ
+3,39%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
+3,88%
17.4
ΤΖΚΑ
-0,77%
1.93
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+0,44%
0.458
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.8
ΦΡΙΓΟ
+5,38%
0.098
ΦΡΛΚ
+0,58%
2.595
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
+1,00%
0.505
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Νοθεία καυσίμων: Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

Κανόνας και όχι εξαίρεση δείχνει να αποτελεί η νόθευση καυσίμων για έναν μεγάλο αριθμό πρατηριούχων οι οποίοι αδιαφορούν για τις σοβαρές ζημιές που προκαλούν στα ΙΧ των πελατών τους.

«Τα νοθευμένα καύσιμα έχουν επιπτώσεις και επικαθήσεις στον κινητήρα. Φθίνουν αρκετά μέρη του αυτοκινήτου (τσιμούχες, μπεκ, βαλβίδες, σύστημα τροφοδοσίας κ.ά.) δήλωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Τόνας, μηχανικός αυτοκινήτων στο Ίλιον Αττικής, τονίζοντας ότι «με το πέρασμα του καιρού (το νοθευμένο καύσιμο) φθείρει εσωτερικά τον κινητήρα και διαβρώνει το σύστημα τροφοδοσίας» με το κόστος επιδιόρθωσης να αγγίζει και τα 1.000 ευρώ.

«Η χαμηλή τιμή στα καύσιμα συνήθως δημιουργεί προβλήματα στα αυτοκίνητα και στην τσέπη των ιδιοκτητών, οι οποίοι θα αναγκαστούν να οδηγηθούν στο συνεργείο είτε με την οδική βοήθεια είτε με προβλήματα με το κόστος επισκευής του οχήματος να είναι υπέρογκο» υποστήριξε ο δημοσιογράφος Γιώργος Ανδρής καλώντας τους καταναλωτές να μην κοιτάνε τις χαμηλές τιμές γιατί στο τέλος θα το πληρώσουν ακριβά.

«Οι καταναλωτές με το που θα αντιληφθούν ότι κάτι συμβαίνει στη συμπεριφορά του κινητήρα θα πρέπει να το ακινητοποιούν γιατί όσο κινούνται με νοθευμένο καύσιμο δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα, κάτι που σημαίνει αυξημένο κόστος επισκευής» πρόσθεσε ο κ. Ανδρής.

«Αν το όχημα είναι πολύ σύγχρονο σε προειδοποιεί το ίδιο το αυτοκίνητο, το οποίο μπαίνει σε safe mode για να μη προκληθεί μεγάλη ζημιά», συμπλήρωσε.

Εκτεταμένη νοθεία στην αγορά

Από την πλευρά του ο Απόστολος Καλαντζόπουλος, γενικός γραμματέας Ένωσης Βενζινοπωλών ν. Αττικής. μιλώντας για το φαινόμενο που έχει λάβει τον τελευταίο καιρό τεράστιες διαστάσεις δήλωσε ότι «πρέπει να ξέρουμε που βάζουμε βενζίνη. Να αποφεύγουμε τα πρατήρια που εγκυμονούν κινδύνους». Ο ίδιος, μέσω του θεσμικού του ρόλου, κάλεσε την Πολιτεία να κάνει περισσότερους ελέγχους στη διακίνηση των καυσίμων.

«Οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» παραδέχτηκε ο κ. Καλατζόπουλος.

Ο ίδιος δήλωσε ότι κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το Κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηριοποιήσει τις ποινές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!