Γ.Δ.
1458.07 +0,66%
ACAG
-6,54%
6.15
CENER
+0,13%
7.95
CNLCAP
-0,64%
7.8
DIMAND
+0,42%
9.61
OPTIMA
-0,38%
10.6
TITC
-0,34%
29.65
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,54%
1.492
ΑΒΕ
+2,51%
0.49
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-7,37%
0.88
ΑΛΜΥ
-0,70%
2.84
ΑΛΦΑ
+0,72%
1.604
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.92
ΑΡΑΙΓ
+0,32%
12.64
ΑΣΚΟ
+1,12%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,03%
5.86
ΒΙΟΚΑ
-1,15%
2.57
ΒΙΟΣΚ
-2,68%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.76
ΔΑΑ
-0,22%
8.292
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,36%
11.28
ΔΟΜΙΚ
-1,78%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-2,09%
1.64
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+1,71%
4.45
ΕΛΒΕ
+5,26%
5.2
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+1,78%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,19%
2.625
ΕΛΠΕ
-0,71%
8.37
ΕΛΣΤΡ
-1,69%
2.32
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.786
ΕΛΧΑ
+1,04%
1.952
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
+2,14%
7.722
ΕΥΑΠΣ
+1,55%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,79%
2.046
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
+1,76%
1.73
ΙΚΤΙΝ
-0,58%
0.43
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.12
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,64%
6.3
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
-0,55%
3.63
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.515
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
+0,78%
1.296
ΚΟΥΕΣ
+1,55%
5.89
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,78%
1.4
ΛΑΒΙ
+3,41%
0.88
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-6,88%
1.015
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
3.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,25%
4
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,15%
27.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,51%
29.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,10%
38.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+2,48%
1.035
ΞΥΛΚ
-1,79%
0.275
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,45%
22.3
ΟΛΠ
-1,41%
24.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
+0,51%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,89%
0.904
ΟΤΕ
+0,56%
14.36
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.82
ΠΑΙΡ
-1,69%
1.16
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
+1,03%
3.814
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.32
ΠΛΑΘ
+0,50%
4.02
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,11%
4.685
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,50%
11.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,59%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,28%
7.7
ΣΠΙ
+1,33%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,11%
18.26
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,63%
1.692
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.125
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Ταχιάος: Κλείνει η σήραγγα “Μαλακάσι Α” στην Εγνατία Οδό

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος και κλιμάκιο στελεχών της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», με επικεφαλής τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Γιώργο Κωνσταντόπουλο και μηχανικών της εταιρείας συντήρησης της οδού, συνοδευόμενοι από τον περιφερειάρχη Ηπείρου, Αλέξανδρο Καχριμάνη, επιθεώρησαν το απόγευμα της Πέμπτης (11/4), τις δίδυμες σήραγγες με την ονομασία «Μαλακάσι Α» και το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Ανηλίου, από το οποίο παρακολουθούνται οι σήραγγες της περιοχής. Ακολούθησε σύσκεψη στο Δημαρχείο Μετσόβου με τη συμμετοχή της δημάρχου, Μαρίας – Χριστίνας Αβέρωφ.

Μετά τη σύσκεψη, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Είναι φυσικό, οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στην ασφάλεια των μετακινήσεων να δημιουργεί κλίμα ανησυχίας στους πολίτες. Από το προηγούμενο Σάββατο έχουμε κινητοποιηθεί, τόσο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών όσο και στη διαχειρίστρια της οδού δημόσια εταιρεία “Εγνατία Οδός Α.Ε.” Μολονότι στον χρόνο που μεσολάβησε δεν περιήλθαν σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, στοιχεία που να δικαιολογούν τις ανησυχίες που αποτέλεσαν το έναυσμα της κινητοποίησης, κάλεσα τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, Αλέξανδρο Καχριμάνη, να επισκεφθούμε από κοινού την επίμαχη σήραγγα, συνοδευόμενοι από έμπειρους μηχανικούς της διαχειρίστριας εταιρείας.

»Από τον επιτόπιο μακροσκοπικό έλεγχο, δεν προέκυψαν νέα δεδομένα πέραν όσων είναι ήδη γνωστά και αφορούν στην εύλογη φθορά σήραγγας κατασκευασμένης την δεκαετία του ΄80. Σε καμία περίπτωση δεν διαπιστώθηκε η φερόμενη στατική ανεπάρκεια της κατασκευής. Έχει σημασία να τονίσω πως η βαριά συντήρηση και η ανάταξη γηρασκουσών και φθαρμένων υποδομών της Εγνατίας Οδού είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν συστηματικά και στη βάση των πλέον σύγχρονων και αυστηρών προδιαγραφών από τον παραχωρησιούχο, με τον οποίον μόλις πριν από μία εβδομάδα υπεγράφη η σχετική σύμβαση και με τον οποίον έχουμε ήδη ξεκινήσει την εκπόνηση και υλοποίηση του οδικού χάρτη παράδοσης – παραλαβής του έργου.

»Η πιστοποίηση των σηράγγων και η συντήρηση των γεφυρών αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα αυτής της υποχρέωσής του. Επειδή όμως κατανοώ πολύ καλά την ανησυχία που δημιουργήθηκε, ειδικά σε μία περίοδο που σχολεία πραγματοποιούν εκδρομές προς μερικούς από τους πιο όμορφους και δημοφιλείς προορισμούς της πατρίδας και πολλοί συμπολίτες μας επίσης, προγραμματίζουν τις πασχαλινές διακοπές τους, δεν αρκούν οι διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της διαχειρίστριας εταιρείας για την εμπέδωση του αισθήματος.

Νίκος Ταχιάος, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών © ΔΤ
Νίκος Ταχιάος, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών © ΔΤ

»Η συζήτηση με τη δήμαρχο Μετσόβου Μαρία – Χριστίνα Αβέρωφ επιβεβαίωσε την ανησυχία μου για τις κλιμακούμενες συνέπειες στην αξιοπιστία μίας τεράστιας επένδυσης και ενός δύσκολου έργου, που κόστισε περισσότερα από 7 δισ. ευρώ και στην ανάπτυξη των περιοχών που αυτό εξυπηρετεί.

»Κατόπιν όλων αυτών, συμφώνησα με την “Εγνατία Οδός Α.Ε.” να διακοπεί, ενδεχομένως και από σήμερα, η κυκλοφορία στον βόρειο κλάδο των δίδυμων σηράγγων «Μαλακάσι Α» με κατεύθυνση προς Ηγουμενίτσα, ώστε να πραγματοποιηθεί έλεγχος από εξειδικευμένους δομοστατικούς, των οποίων η έκθεση πραγματογνωμοσύνης θα αποτελέσει την βάση για την επαναπόδοση ή μη της σήραγγας σε κυκλοφορία. Στο διάστημα που η σήραγγα θα παραμείνει κλειστή, η κυκλοφορία θα διεξάγεται απρόσκοπτα προς όλες τις κατευθύνσεις με αμφιδρόμηση του νοτίου κλάδου, δηλαδή μέσω σήραγγας για την ασφάλεια της οποίας δεν υπάρχει καμία συζήτηση.

»Επιμένω ότι δεν υπάρχει κανείς προφανής λόγος που επιβάλλει τη διακοπή της κυκλοφορίας στην σήραγγα, ωστόσο αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των πολιτών, με ενσυναίσθηση, σοβαρότητα και τεχνοκρατική επάρκεια.
Η αξιοπιστία της πολιτείας και η ασφάλεια των πολιτών αποτελούν αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!