Γ.Δ.
1419.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
CENER
0,00%
9.89
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
9.59
NOVAL
0,00%
2.615
OPTIMA
0,00%
12.98
TITC
0,00%
32.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
0,00%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.465
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
2.825
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5685
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.78
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
4.58
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.33
ΒΙΟ
0,00%
5.52
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.87
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.785
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.34
ΔΑΑ
0,00%
7.62
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.27
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.21
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.298
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.49
ΕΕΕ
0,00%
33.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.906
ΕΛΒΕ
0,00%
5.7
ΕΛΙΝ
0,00%
2.01
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.956
ΕΛΠΕ
0,00%
7.015
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.652
ΕΛΧΑ
0,00%
1.834
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.265
ΕΤΕ
0,00%
7.334
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.16
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.57
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.97
ΕΧΑΕ
0,00%
4.475
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.37
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.615
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.85
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.87
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.98
ΚΑΡΕΛ
0,00%
322
ΚΕΚΡ
0,00%
1.43
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.6
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.449
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.24
ΚΡΙ
0,00%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.09
ΛΑΒΙ
0,00%
0.8
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.25
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.865
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.49
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.4
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
0,00%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.96
ΜΟΤΟ
0,00%
2.64
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.745
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.58
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
0,00%
0.894
ΞΥΛΚ
0,00%
0.294
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
0,00%
20.3
ΟΛΠ
0,00%
26.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.44
ΟΠΑΠ
0,00%
15.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.821
ΟΤΕ
0,00%
15.15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.984
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.793
ΠΕΡΦ
0,00%
6.63
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.96
ΠΛΑΘ
0,00%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.77
ΣΑΡ
0,00%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.36
ΣΠΙ
0,00%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.5
ΤΖΚΑ
0,00%
1.46
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.187
ΦΡΛΚ
0,00%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Τι χτίζει στη Δράμα η Arivia – Επένδυση 1,9 εκατ. ευρώ

Μια νέα επένδυση ύψους 1,9 εκατ. ευρώ θα υλοποιήσει η Arivia που ανήκει στην πολυεθνική Upfield. Το επενδυτικό της σχέδιο έλαβε την έγκριση υπαγωγής στον Αναπτυξιακό Νόμο με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.

Η επένδυση αφορά στην επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας για τις γραμμές παραγωγής τυριού φυτικής προέλευσης σε μορφή τριμμένου και sticks, στη Δ.Ε. Προσοτσάνης της Δράμας.

H εταιρεία που εξαγοράστηκε από την πολυεθνική Upfield, έναντι 500 εκατομμυρίων ευρώ, διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις στη Βόρεια Ελλάδα όπου εργάζονται πάνω από 500 άτομα και το εργοστάσιό της σήμερα έχει την δυνατότητα παραγωγής 2.500 τόνων το μήνα. Την Arivia, την είχε εξαγοράσει από την εισηγμένη ΕΛΓΕΚΑ τον Φεβρουάριου του 2017 το fund South Bridge Europe Mezzanine GP, S.a.r.l. έναντι 21 εκατ. ευρώ. Δηλαδή η South Bridge έβγαλε 24 φορές τα λεφτά που έβαλε μέσα σε μια τριετία.

Arivia: Τα οικονομικά στοιχεία και τα σχέδια

Πέρυσι, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Arivia που παράγει φυτικά προϊόντα, κυρίως τυρί, ανήλθε σε 104,2 εκατ. ευρώ, έναντι 70,5 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 47,59%. Το εντυπωσιακό είναι ότι σχεδόν οι μισές πωλήσεις (49,8 εκατ. ευρώ) αφορούν πωλήσεις στην Αμερική η οποία το 2020 έγινε η βασική αγορά της Arivia. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου ανήλθαν κατά τη χρήση 2020 σε 37,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 76,59% σε σχέση με το 2019.

Στα σχέδια των ξένων μετόχων της Arivia είναι η περαιτέρω ενίσχυση του εμπορικού αποτυπώματος του brand Violife. Στο πλαίσιο αυτό από τον περασμένο Απρίλιο, όλες οι λειτουργίες της θυγατρικής Arivia USA διεκπεραιώνονται πλέον μέσω της αμερικανικής Upfield.

Το κύριο κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία δεν είναι οι χορτοφάγοι, αλλά οι flexitarians. Σύμφωνα με τη διοίκησή της τα δύο τρία του τζίρου της προέρχονται από καταναλωτές που δεν έχουν σταματήσει να καταναλώνουν τυριά, αλλά θέλουν να πειραματιστούν με τις plant-based εναλλακτικές τους. Εκτός από την Αμερική και την Ευρώπη όπου τα plant based προϊόντα έχουν σημαντική θέση η «επόμενη γενιά» είναι χώρες της Άπω Ανατολής, αλλά και η Πολωνία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!