Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Βασιλάκης – Autohellas: Έως και ένα χρόνο η αναμονή για νέα αυτοκίνητα

Στο στρατόπεδο των κερδισμένων θεωρεί ότι θα βρίσκεται ο όμιλος της Autohellas την επόμενη ημέρα της αγοράς του mobility στην Ελλάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ευτύχης Βασιλάκης. Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων, ο όμιλος είναι τοποθετημένος σε μία μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων όπως βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας ενοικίασης, λιανικής και χονδρικής εμπορίας καθώς και εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα έχει διασφαλίσει σημαντικούς χώρους οι οποίοι μπορεί να χρησιμοποιηθούν για logistics του παρόντος και του μέλλοντος. «Διαθέτουμε την πιο θετική θέση και τα πιο πολλά από τα απαραίτητα στοιχεία στις περισσότερες υποκατατηγορίες που απαρτίζουν την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα οπότε θεωρώ ότι έχουμε μία πολύ καλή πιθανότητα, ώστε να είμαστε από αυτούς που θα βγουν κερδισμένοι από την εξέλιξη της αγοράς του mobility στην Ελλάδα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Βασιλάκης δήλωσε αισιόδοξος τόσο από την πορεία της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο όσο και από τα στοιχεία που δείχνουν ότι το σύνολο της χρονιάς θα είναι θετικό για την Autohellas. Συγκεκριμένα για τις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις σημείωσε ότι «τα σημάδια από τον τουρισμό είναι ενθαρρυντικά καθώς έχουμε την δυνατότητα να γνωρίζουμε από τα ξενοδοχεία που πραγματοποιούνται κρατήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων ότι από τον Απρίλιο και μετά υπάρχει ισχυρή ζήτηση και ιδιαίτερα από πελάτες υψηλών εισοδημάτων».

Καθυστερήσεις από 4 έως 12 μήνες

Παραδέχθηκε ότι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, και σε μικρότερο βαθμό η Autohellas, είναι οι καθυστερήσεις στην παραγωγή και στην εφοδιαστική αλυσίδα. «Σήμερα στην αγορά το διάστημα από την παραγγελία ενός αυτοκινήτου έως την παραλαβή του ξεκινάει από τους τέσσερις μήνες και φτάνει έως και δώδεκα, αναλόγως τον κατασκευαστή και τον τύπο του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμη η ισορροπία τόσο σε ότι αφορά στην παραγωγή όσο και στα logistics.

H Autohellas δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα σε ότι αφορά τον στόλο της στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις καθώς είχαμε προνοήσει από πέρυσι και είχαμε αγοράσει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων. Όμως το πρόβλημα το αντιμετωπίζουμε στις μακροχρόνιες μισθώσεις, καθώς όσοι μας εμπιστεύονται για το κομμάτι αυτό από την στιγμή που θα επιλέξουν το μοντέλο που επιθυμούν θα χρειαστεί να περάσει το διάστημα που προαναφέραμε. Έτσι το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο πορτοφόλιο εκκρεμών παραγγελιών τόσο στη δραστηριότητα του leasing όσο και στις εισαγωγικές μας εταιρείες που έχει σαν αποτέλεσμα να καθυστερούν τιμολογήσεις. Σίγουρα αυτό δεν είναι καλό όμως σου παρέχει μία ασφάλεια εσόδων για τους επόμενους μήνες» σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas.

Τέλος σε ό,τι αφορά την κατάσταση στην αγορά των μεταχειρισμένων ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι την τελευταία διετία παρατηρείται μία αύξηση τιμών τόσο στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και στα ηλεκτρικά. «Η αίσθηση μας είναι ότι για αυτό τον λόγο και οι τιμές των μεταχειρισμένων θα παραμείνουν υψηλές. Ειδικά αυτή την εποχή οι τιμές μεταπώλησης είναι στα υψηλότερα επίπεδα και αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό στα προβλήματα παραγωγής. Σίγουρα αυτό δεν κρατήσει για πάντα όμως η διατήρηση των υψηλών τιμών στα νέα μοντέλα, που οφείλονται και σε παράγοντες πέρα από το πρόσκαιρο πρόβλημα, θα διατηρεί το σκηνικό αυτό και στα μεταχειρισμένα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!