Γ.Δ.
1021.16 -2,97%
ACAG
-7,62%
12
CENER
-3,36%
3.735
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,41%
12
TITC
-3,28%
14.14
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-4,22%
0.772
ΑΒΕ
-1,12%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-3,72%
1.71
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+11,11%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,46%
2.16
ΑΛΦΑ
-6,03%
1.09
ΑΝΔΡΟ
-0,79%
6.3
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
-1,95%
7.05
ΑΣΚΟ
+0,93%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-2,18%
8.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
-2,80%
5.2
ΑΤΤ
-6,05%
12.74
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,68%
4.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
-0,67%
0.596
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
+1,85%
0.165
ΒΟΣΥΣ
+5,22%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,83%
11
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,40%
7.76
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,32%
0.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+1,37%
0.742
ΕΕΕ
-0,28%
24.72
ΕΚΤΕΡ
-1,05%
1.42
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.428
ΕΛΙΝ
-2,35%
2.08
ΕΛΛ
-0,90%
16.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
2.105
ΕΛΠΕ
-2,93%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-1,52%
2.6
ΕΛΤΟΝ
-1,73%
2.27
ΕΛΧΑ
-3,85%
1.55
ΕΝΤΕΡ
-0,53%
3.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,10%
7.34
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.608
ΕΤΕ
-5,97%
4.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
6.6
ΕΥΡΩΒ
-5,71%
1.19
ΕΧΑΕ
-3,35%
4.04
ΙΑΤΡ
-3,53%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,24%
0.558
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.15
ΙΝΚΑΤ
-4,85%
1.57
ΙΝΛΙΦ
-0,55%
3.62
ΙΝΛΟΤ
-3,08%
0.63
ΙΝΤΕΚ
-1,52%
3.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.65
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,44%
1.818
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
+1,28%
316
ΚΕΚΡ
-7,86%
1.032
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
-0,21%
0.944
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.584
ΚΟΥΑΛ
-4,32%
0.532
ΚΟΥΕΣ
-0,50%
4.945
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.288
ΚΡΙ
-1,23%
6.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-2,68%
0.4
ΛΑΜΔΑ
-1,99%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22.8
ΛΑΝΑΚ
+2,89%
0.926
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-2,04%
0.72
ΜΕΒΑ
-1,92%
3.06
ΜΕΝΤΙ
+1,66%
3.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,24%
22.12
ΜΟΝΤΑ
-3,71%
0.674
ΜΟΤΟ
-3,06%
2.85
ΜΟΥΖΚ
+8,59%
0.708
ΜΠΕΛΑ
-4,26%
18.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,44%
2.26
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-2,68%
24.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
+1,42%
1
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-1,56%
25.3
ΟΛΠ
-1,55%
19.06
ΟΛΥΜΠ
-0,96%
2.06
ΟΠΑΠ
-3,63%
14.6
ΟΤΕ
-1,65%
13.09
ΟΤΟΕΛ
-1,16%
11.98
ΠΑΙΡ
-4,86%
0.94
ΠΑΠ
+0,86%
2.35
ΠΕΙΡ
-5,17%
1.88
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.54
ΠΛΑΘ
-3,44%
3.93
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+3,90%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-0,45%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
-1,60%
2.765
ΡΕΒΟΙΛ
-3,04%
1.275
ΣΑΡ
-2,57%
6.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.04
ΣΕΝΤΡ
-6,33%
0.281
ΣΙΔΜΑ
-2,40%
2.44
ΣΠΕΙΣ
-0,63%
6.3
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
-1,58%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
-2,65%
18.4
ΤΖΚΑ
-3,09%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
-5,66%
0.2
ΦΙΕΡ
-3,04%
0.414
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-9,21%
0.069
ΦΡΛΚ
-1,41%
3.5
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Coca-Cola HBC: Αύξηση εσόδων κατά 2,7% από πωλήσεις

Αύξηση των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρουσίασε το πρώτο τρίμηνο 2021 η Coca-Cola HBC AG κατά 2,7% ή 6,1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης (οι επιδόσεις επηρεάζονται αρνητικά από την αλλαγή στην ταξινόμηση της Multon, της επιχείρησής μας πώλησης χυμών στη Ρωσία, από κοινή επιχείρηση σε κοινοπραξία, μετά την αναδιοργάνωσή της τον Μάϊο του 2020).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κύριοι οδηγοί της αύξησης ήταν οι κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, ποτών ενέργειας, τις αναδυόμενες αγορές και την επιτυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής της στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού.

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με το κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού να παραμένει κλειστό για όλο το διάστημα του τριμήνου.

Παρά το γεγονός αυτό, σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών και συνεχίστηκε η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού, ενώ o όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών υποχώρησε κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό.

Tι είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC

 

Σε δήλωσή του ο Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, ανέφερε: «Η φετινή χρονιά ξεκίνησε καλά παρά τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο της πανδημίας, με αύξηση των εσόδων κυρίως χάρη στις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών και των ποτών ενέργειας, και στην επιτυχημένη εφαρμογή της εμπορικής στρατηγικής μας στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού.

Βασιζόμενοι στη λειτουργική μας αποτελεσματικότητα, την ευέλικτη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά και τις ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε την επανεκκίνηση του καναλιού κατανάλωσης εκτός σπιτιού.

Παράλληλα, η ευρεία και ισορροπημένη γεωγραφική μας παρουσία μας επέτρεψε να επωφεληθούμε από τη διαρκή αύξηση των εσόδων στις αναδυόμενες αγορές, όταν τα περιοριστικά μέτρα συνεχίζουν να επηρεάζουν αρνητικά τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές μας.

Παρότι η ταχύτητα και η μορφή ανάκαμψης από την πανδημία παραμένουν αβέβαια, τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου θέτουν τις σωστές βάσεις για την επίτευξη των επιδιώξεων μας για το 2021, για ισχυρή ανάκαμψη των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, μαζί με μια μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους».

Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 σημειώθηκε επιτάχυνση της ανάπτυξης στον τομέα των αναδυόμενων αγορών, ενώ οι αναπτυγμένες και οι αναπτυσσόμενες αγορές συνέχισαν να επηρεάζονται αρνητικά από τους περιορισμούς λόγω COVID-19, οι οποίοι διατηρήθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του τριμήνου.

Επίσης, σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,5% (ή 4,7% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης) με το συνολικό όγκο πωλήσεων των κατηγοριών ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών ενέργειας να αυξάνεται κατά 10,7%.

Σημειώνεται ότι ενώ η συγκριτική περίοδος του 2020 είχε τρεις λιγότερες ημέρες πωλήσεων, παράλληλα επωφελήθηκε από δυόμιση μήνες εμπορικής δραστηριότητας προ-πανδημίας.

Τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,2% (ή 1,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης).

Την ίδια στιγμή αυξήθηκαν η διατηρήθηκαν τα μερίδια αξίας στις κατηγορίες των μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση ποτών και των ανθρακούχων αναψυκτικών στην πλειοψηφία των αγορών.

Η κυκλοφορία του Costa Coffee συνεχίζει να προχωρά με καλούς ρυθμούς. Ήδη διατίθεται σε διαφορετικά προϊόντα σε 16 αγορές.

Στις αναπτυγμένες αγορές , η ανάπτυξη του μίγματος προϊόντων/τιμών διατηρήθηκε παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς στο κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές, η επιβολή φόρου στη ζάχαρη στην Πολωνία προχώρησε όπως αναμενόταν, με τον όγκο πωλήσεων να ανακάμπτει στα τέλη του τριμήνου.

Η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόστηκε για να αντισταθμιστεί ο αντίκτυπος αυτού του φόρου επηρέασε το μίγμα προϊόντων/τιμών στις αναπτυσσόμενες αγορές κατά 10,3 ποσοστιαίες μονάδες.

Τέλος στις αναδυόμενες αγορές, διατηρήθηκε η ισχυρή δυναμική στη Νιγηρία και επιταχύνθηκαν οι τάσεις της αγοράς στη Ρωσία, με τις δύο αγορές να σημειώνουν διψήφιο ποσοστό αύξησης του όγκου πωλήσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!