Η Hermes, γαλλική εταιρεία που κατασκευάζει τις τσάντες της Birkin ανακοίνωσε υψηλότερα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο, αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε καθώς ο τομέας της πολυτέλειας αντιμετωπίζει ένα αβέβαιο περιβάλλον λόγω της φθίνουσας ζήτησης και της απειλής των δασμών των ΗΠΑ.
Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα έσοδα για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους ανήλθαν σε 4,13 δισ. ευρώ (4,71 δισ. δολάρια), αυξημένα κατά 7,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Οι αναλυτές προέβλεπαν έσοδα 4,14 δισ. ευρώ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Visible Alpha.
Ο ρυθμός ανάπτυξης σηματοδοτεί επιβράδυνση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν ο όμιλος κατέγραψε αύξηση εσόδων περίπου 18% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Παρά την επιβράδυνση, η Hermès σημείωσε αύξηση σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Αμερικής, βοηθούμενη από τη θετική δυναμική που παρουσίασε η βασική αγορά των ΗΠΑ τον Μάρτιο.
Μετά από ένα ισχυρό φινάλε για το 2024, που ωθήθηκε από την ανάκαμψη της ζήτησης στη βασική αγορά των ΗΠΑ, ο τομέας της πολυτέλειας αναμενόταν να έχει ένα πιο ήπιο ξεκίνημα για το έτος. Η αβεβαιότητα γύρω από την παγκόσμια οικονομία και οι δασμοί του προέδρου Τραμπ θα μπορούσαν να επιβαρύνουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη και τη ζήτηση για είδη πολυτελείας.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η LVMH που αποτελεί το καμπανάκι του κλάδου επιβεβαίωσε την αργή έναρξη του 2025, καθώς ανακοίνωσε ασθενέστερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το τρίμηνο. Η ενημέρωση από τον ιδιοκτήτη της Louis Vuitton θεωρήθηκε ως αρνητική αναδρομή για τους περισσότερους ομολόγους της στον κλάδο. Οι μετοχές της LVMH σημείωσαν πτώση μετά τα αποτελέσματα, επιτρέποντας στην Hermes να ξεπεράσει τη γαλλική ομότιμη εταιρεία ως η πιο πολύτιμη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο.
Η Hermes επέδειξε ανθεκτικότητα σε ένα δύσκολο κλίμα για τις μάρκες πολυτελείας, που χαρακτηρίζεται από την εξασθένηση της ζήτησης, ιδίως στην κρίσιμη κινεζική αγορά. Ο όμιλος στηρίζεται στην εύπορη πελατεία του, η οποία συνεχίζει να ξοδεύει χρήματα για ρούχα και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας. Οι ανταγωνιστές του κλάδου που απευθύνονται σε λιγότερο πλούσια πελατεία αντιμετωπίζουν περισσότερους αγώνες, καθώς οι πελάτες αυτοί τείνουν να περικόπτουν τους προϋπολογισμούς τους για την πολυτέλεια σε περιόδους οικονομικής αναταραχής.
Η έκθεση του ομίλου στους πλουσιότερους πελάτες και η υψηλή επιθυμητότητα των προϊόντων του, δεδομένων των premium υλικών και της περιορισμένης παραγωγής, προσδίδουν στην Hermes ισχυρή τιμολογιακή δύναμη, η οποία θα μπορούσε να τη βοηθήσει να μετριάσει τις πιθανές επιπτώσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ.
Όσον αφορά το μέλλον, η εταιρεία δήλωσε ότι συνεχίζει να στοχεύει στην αύξηση των εσόδων σε σταθερό νόμισμα μεσοπρόθεσμα, παρά τις οικονομικές, γεωπολιτικές και νομισματικές αβεβαιότητες.