Καλά νέα για τους λάτρεις της σοκολάτας και τους απανταχού γλυκατζήδες, αφού η σοκολατοβιομηχανία Ferrero φέρνει στην αγορά νέα προϊόντα και προχωράει σε ορισμένες τροποποιήσεις ήδη υπαρχόντων προϊόντων της, αλλάζοντας τη Nutella και τα αγαπημένα σοκολατάκια Ferrero Rocher. Στόχος της εταιρείας η προσέγγιση περισσότερων καταναλωτών και η αύξηση των κερδών της. Οι νέες ιδέες της Ferrero θα εφαρμοστούν πρώτα στην αμερικανική αγορά.
Φιστίκια στη Nutella, τετράγωνα τα Ferrero Rocher
Ειδικότερα, η Ferrero North America προσθέτει φιστίκια στη Nutella, μετατρέπει τα γνωστά της στρογγυλά σοκολατάκια Ferrero Rocher σε τετράγωνα, ενώ προσθέτει στα Tic Tac τη γεύση Dr Pepper (η γεύση Dr Pepper, που χρησιμοποιεί η εταιρεία σε σειρά προϊόντων της, είναι το αποτέλεσμα ενός συνδυασμού από αμαρέτο, αμύγδαλο, βατόμουρο, μαύρη γλυκόριζα, καρότο, γαρίφαλο, κεράσι, καραμέλα, κόλα, τζίντζερ, λεμόνι, μελάσα, μοσχοκάρυδο, πορτοκάλι, δαμάσκηνο, πιπέρι, μπύρα, ρούμι, ντομάτα, βανίλια).
Η Ferrero North America ανακοίνωσε τη σειρά των νέων προϊόντων της ενόψει της ετήσιας Έκθεσης Γλυκών και Σνακ, η οποία ξεκινά τη Δευτέρα στην Ινδιανάπολη. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει τη μεγαλύτερη γκάμα νέων προϊόντων της, όπως το Butterfinger Marshmallow και το Crunch White.
Η Ferrero, η οποία ιδρύθηκε στην Ιταλία αλλά τώρα εδρεύει στο Λουξεμβούργο, εισήλθε στη Βόρεια Αμερική πριν από σχεδόν μισό αιώνα, αλλά η εταιρεία άρχισε να επενδύει στην αγορά μόλις την τελευταία δεκαετία. Πρόσφατα έφερε μερικές από τις παγκόσμιες μάρκες της στις ΗΠΑ, όπως η Kinder, που κατασκευάζει τα αυγά Kinder Buenos και Joy.
«Θα κερδίσουμε την αγορά των ΗΠΑ», τονίζει ο πρόεδρος της Ferrero North America
Η Ferrero έχει επεκταθεί και έχει γίνει η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία γλυκισμάτων στις ΗΠΑ, πίσω μόνο από τις Hershey και, σύμφωνα με την Evercore ISI. Σύμφωνα με τους ειδικούς πάντως, υπάρχει ακόμα χάσμα με τους δύο πρώτους και χρειάζεται να διανύσει κι άλλο δρόμο για να τους προσεγγίσει. Η Ferrero Roche κατείχε το 2% του μεριδίου αγοράς σοκολάτας στις ΗΠΑ βάσει στοιχείων της Circana. Αυτό είναι πολύ χαμηλότερο από το διψήφιο μερίδιο που κατέχουν τα ομώνυμα γλυκά της Hershey και τα Reese’s, καθώς και τα M&M’s της Mars.
«Ο κ. Ferrero ήταν πολύ σαφής: οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, είναι η πιο σημαντική αγορά στον κόσμο. Θα κερδίσουμε στις ΗΠΑ», δήλωσε στο CNBC ο Michael Lindsey, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ferrero North America, αναφερόμενος στον πρόεδρο της εταιρείας, Giovanni Ferrero.
Παρόλο που οι πωλήσεις της Ferrero έχουν παρουσιάσει δυσκολίες τους τελευταίους μήνες, οι αμερικανικές επιχειρήσεις της Ferrero σημείωσαν αύξηση 3,4% στις 52 εβδομάδες ως τις 20 Απριλίου. Η ιδιωτική μητρική εταιρεία σημείωσε αύξηση 8,9% στον κύκλο εργασιών κατά το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Αυγούστου, όπως αποκάλυψε η Ferrero.
«Πρέπει κάποια στιγμή να το αμερικανοποιήσεις για να φτάσεις στο επόμενο επίπεδο δέσμευσης με τον Αμερικανό καταναλωτή», είπε ο Lindsey. «Με έναν πολύ απλό τρόπο, η στρατηγική μας είναι να πάρουμε αυτές τις παγκόσμιες ισχυρές μάρκες ή τις πρόσφατα αποκτημένες αμερικανικές ισχυρές μάρκες και στη συνέχεια να τους εισάγουμε μια αμερικανική πινελιά που ο καταναλωτής εδώ δεν έχει ξαναδεί και ελπίζουμε ότι θα τις λατρέψει».
Συνεπώς, η Ferrero σχεδιάζει να φέρει αμερικανικές πινελιές σε πολλά από τα μεγαλύτερα προϊόντα της. Το εμβληματικό σοκολατάκι Ferrero Rocher θα μεταμορφωθεί σε τετράγωνα με κέλυφος σοκολάτας, φουντούκια και κρεμώδη γέμιση. Το προϊόν θα διατίθεται σε τουλάχιστον πέντε ποικιλίες και θα τοποθετηθεί στα ράφια τον Σεπτέμβριο.
Επίσης, η Nutella, για πρώτη φορά μετά από έξι δεκαετίες, θα παρουσιάσει μια νέα γεύση τη Nutella Peanut (φιστίκι). Η κρέμα συνδυάζει τη γεύση του κλασικού κακάο και φουντουκιού της Nutella μαζί πλέον με καβουρδισμένα φιστίκια. Θα κυκλοφορήσει στα ράφια των παντοπωλείων την επόμενη άνοιξη.
Μετά τις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες
Μάλιστα, ενώ το προϊόν θα κυκλοφορήσει πρώτα στις ΗΠΑ, ο Lindsey είπε ότι ήδη δέχεται κλήσεις από συναδέλφους του από άλλες χώρες, οι οποίοι είναι ενθουσιασμένοι με τη νέα γεύση. «Υποθέτω ότι θα τα πάει εξαιρετικά καλά και, μόλις μπορέσουμε, θα αρχίσουμε να στέλνουμε κάποια στο εξωτερικό», είπε.
Δεδομένων των υπαρχουσών προτιμήσεων τόσο για τα φιστίκια όσο και για τη Nutella, ο Lindsey αναμένει ότι η Nutella Peanut θα σημειώσει τεράστια επιτυχία στη Νοτιοανατολική Ασία και τον Περσικό Κόλπο. Η Σαουδική Αραβία έχει την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση Nutella στον κόσμο, σύμφωνα με τον Lindsey.
Η Ferrero επενδύει 75 εκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξει την παραγωγή Nutella Peanut στο υπάρχον εργοστάσιό της στο Franklin Park του Ιλινόις. Η εταιρεία επεκτείνει επίσης ένα εργοστάσιο παραγωγής στο Οντάριο του Καναδά, για να υποστηρίξει την παραγωγή των τετράγωνων Ferrero Rocher και των μπισκότων Nutella.
Σε Super Bowl και Μουντιάλ
Η Ferrero έχει αυξήσει τους υπαλλήλους της στις ΗΠΑ από 300 πριν από μια δεκαετία σε περισσότερους από 5.000 σήμερα, με την εταιρεία να σχεδιάζει να αρχίσει να επεκτείνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην προώθηση των εμπορικών σημάτων της. «Μπορείτε να περιμένετε να αρχίσετε να μας βλέπετε στις μεγαλύτερες αθλητικές διοργανώσεις στον κόσμο, ξεκινώντας από το επόμενο έτος, ας πούμε, τον Φεβρουάριο του 2026 και στη συνέχεια και το καλοκαίρι του 2026», είπε, ο Lindsey υπαινισσόμενος διαφημιστικές συνεργασίες κατά τη διάρκεια του Super Bowl και του Μουντιάλ.