Γ.Δ.
1363.4 -1,96%
ACAG
-2,83%
6.18
CENER
-2,70%
6.85
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
-0,61%
9.8
OPTIMA
-0,20%
9.79
TITC
-0,75%
26.3
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-2,86%
1.358
ΑΒΕ
+0,40%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-2,33%
2.1
ΑΚΡΙΤ
-8,99%
0.86
ΑΛΜΥ
-2,14%
2.515
ΑΛΦΑ
-3,33%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
-1,15%
6.88
ΑΡΑΙΓ
-2,79%
11.5
ΑΣΚΟ
-2,71%
2.51
ΑΣΤΑΚ
-4,58%
7.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,55%
7.36
ΑΤΤ
-0,46%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
-1,78%
2.21
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,87%
5.08
ΒΙΟΚΑ
-3,45%
2.8
ΒΙΟΣΚ
-2,61%
1.12
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.216
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-2,74%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-4,15%
15.72
ΔΑΑ
-0,20%
8.164
ΔΑΙΟΣ
-2,23%
3.5
ΔΕΗ
-2,47%
11.04
ΔΟΜΙΚ
+1,44%
4.565
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,02%
0.34
ΕΒΡΟΦ
-0,33%
1.49
ΕΕΕ
-1,77%
27.78
ΕΚΤΕΡ
-0,91%
3.81
ΕΛΒΕ
0,00%
5.15
ΕΛΙΝ
-1,69%
2.33
ΕΛΛ
-0,33%
14.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,00%
2.515
ΕΛΠΕ
-1,58%
8.1
ΕΛΣΤΡ
-0,42%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-3,30%
1.814
ΕΛΧΑ
-0,99%
1.792
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,42%
9.02
ΕΣΥΜΒ
-0,83%
1.2
ΕΤΕ
-2,08%
7.06
ΕΥΑΠΣ
+0,61%
3.3
ΕΥΔΑΠ
-2,32%
5.47
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.8025
ΕΧΑΕ
-2,00%
4.9
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,45%
0.444
ΙΛΥΔΑ
-4,87%
1.465
ΙΝΚΑΤ
-3,19%
4.85
ΙΝΛΙΦ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-1,53%
1.028
ΙΝΤΕΚ
-3,99%
6.01
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,45%
4.44
ΙΝΤΕΤ
-4,40%
1.195
ΙΝΤΚΑ
-1,36%
3.265
ΚΑΜΠ
0,00%
2.58
ΚΑΡΕΛ
-4,02%
334
ΚΕΚΡ
+1,01%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.52
ΚΟΡΔΕ
-2,21%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-4,84%
1.22
ΚΟΥΕΣ
-1,54%
5.12
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,53%
1.35
ΛΑΒΙ
-4,15%
0.786
ΛΑΜΔΑ
-3,10%
6.25
ΛΑΜΨΑ
-2,44%
32
ΛΑΝΑΚ
-6,60%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.32
ΛΕΒΠ
+2,22%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,87%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.11
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.77
ΜΕΝΤΙ
-1,37%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-1,05%
3.77
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,22%
25.94
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.88
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
-2,32%
26.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,04%
1.895
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
35.36
ΝΑΚΑΣ
-2,19%
2.68
ΝΑΥΠ
-0,60%
0.992
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.283
ΞΥΛΚΔ
-25,00%
0.0012
ΞΥΛΠ
-1,90%
0.31
ΞΥΛΠΔ
-77,27%
0.0025
ΟΛΘ
-1,35%
22
ΟΛΠ
-1,42%
24.25
ΟΛΥΜΠ
-1,93%
2.54
ΟΠΑΠ
-0,19%
16.19
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,34%
0.87
ΟΤΕ
-1,40%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
12.98
ΠΑΙΡ
+0,88%
1.15
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,63%
3.732
ΠΕΤΡΟ
-6,00%
8.46
ΠΛΑΘ
-1,16%
3.83
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-1,41%
1.118
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
-2,57%
3.975
ΡΕΒΟΙΛ
-1,56%
1.58
ΣΑΡ
-0,70%
11.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-3,48%
0.361
ΣΙΔΜΑ
-1,00%
1.99
ΣΠΕΙΣ
+1,37%
7.38
ΣΠΙ
-6,08%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.206
ΤΕΝΕΡΓ
-3,58%
17.52
ΤΖΚΑ
-3,59%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,31%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-5,91%
0.35
ΦΛΕΞΟ
-1,28%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-3,45%
0.28
ΦΡΛΚ
-3,64%
3.97
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Οι Ισπανοί που έρχονται για business στην Αθήνα, το ρεκόρ της κρουαζιέρας και το επίδομα ισοτιμίας

Η Κομισιόν σε ρόλο Πυθίας

-Είχε δεν είχε η Κομισιόν, πάλι έπαιξε τον ρόλο της… Πυθίας. Άναψε πράσινο φως για παράταση της ρήτρας διαφυγής, αλλά έβαλε φρένο στις δαπάνες των υπερχρεωμένων χωρών, θέτοντας ως κριτήριο την αύξηση του ΑΕΠ τους. Ποιού ΑΕΠ, όμως; Του πραγματικού ή του ονομαστικού; Αν μιλάμε για το ονομαστικό,  στο οποίο συνυπολογίζεται ο πληθωρισμός, τότε η Ελλάδα και οι υπόλοιπες χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου δεν θα έχουν πρόβλημα να χρηματοδοτήσουν με σχετική άνεση μέτρα στήριξης νοικοκυριών – επιχειρήσεων. Αν εννοούν, όμως, το πραγματικό ΑΕΠ, τότε τα πράγματα ζορίζουν, καθώς θα πρέπει να βγει από τη… μύγα ξύγκι, σε μια συγκυρία όπου όπως όλα δείχνουν θα παραμένει δύσκολη…

!Τα στοιχεία που συζητήθηκαν πίσω από τις κλειστές πόρτες του Eurogroup δείχνουν ότι κάποιες χώρες στην Ευρώπη θα κινδυνέψουν ακόμα και με ύφεση. Η Ελλάδα δεν είναι μια από αυτές, ωστόσο είναι προφανές ότι σε ένα δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, τα σχέδια για επενδύσεις αναπροσαρμόζονται. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Βρυξέλλες χαρακτηρίζουν αισιόδοξες τις προβλέψεις της Αθήνας για ανάπτυξη 4,8% το 2023…

Ποιοι Ισπανοί έρχονται για business στην Αθήνα

-Δεκαπέντε ισπανικοί όμιλοι θα βρίσκονται από σήμερα στην Αθήνα και θα έχουν επαφές με υπουργούς και στελέχη επιχειρήσεων για πιθανά deals στη χώρα μας. Οι Ισπανοί έρχονται λίγες ημέρες μετά τη γαλλική αποστολή και στις τάξεις τους περιλαμβάνονται ισχυροί όμιλοι από το χώρο των κατασκευών, των ενεργειακών έργων, της διαχείρισης απορριμμάτων, κ.α. Στην Αθήνα θα βρεθούν στελέχη ομίλων όπως η Acciona Industrial (ο βραχίονας ενεργειακών έργων του κατασκευαστικού ομίλου Acciona), η κατασκευαστική Elecnor, θυγατρικές των ομίλων FCC και Sacyr που δραστηριοποιούνται στα έργα διαχείρισης νερού (η κυβέρνηση προωθεί πάνω από 20 διαγωνισμούς με ΣΔΙΤ για φράγματα και δίκτυα ύδρευσης), ο ισχυρός όμιλος Econward στη διαχείριση απορριμμάτων, η εταιρεία συμβούλων μηχανικών SENER, κ.α.

!Μπορεί να ήταν απολύτως ελεγχόμενη και στοχευμένη η επανέκδοση για 500 εκατ. ευρώ, αλλά το γεγονός ότι οι προσφορές ήταν υπερτριπλάσιες, κάτι δείχνει για την εμπιστοσύνη των θεσμικών στην Ελλάδα. Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας έχει αρχίσει και δεν μπορεί να σταματήσει…

ΕSMA: Ζητεί στοιχεία από τις εισηγμένες κατόπιν εορτής

Τα θεσμικά όργανα της Ευρωζώνης έχουν χάσει την αίσθηση του χρόνου.  Ένα ακόμη παράδειγμα αποτελεί η Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών και Αγορών, η ΕSMA (επί της ουσίας η  ευρωπαϊκή επιτροπή κεφαλαιαγοράς). Ζήτησε λοιπόν, από τις τοπικές εποπτικές αρχές της Ευρωζώνης να καλέσουν τις εισηγμένες να γνωστοποιήσουν στοιχεία για τις επιπτώσεις από τον πόλεμο στην Ουκρανία με αφορμή τα αποτελέσματα του 6μήνου, τα οποία ως γνωστόν δημοσιεύονται μέχρι το τέλος… Αυγούστου. Μόνο θυμηδία προκαλεί η εξέλιξη αυτή, αφού μέχρι τότε, όπως σκωπτικά αναφέρουν παράγοντες της ελληνικής αγοράς μπορεί και να έχει τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία.

Δεν βγαίνουν τα νούμερα με τα… ουρανοκατέβατα κέρδη

-Από τα «ουρανοκατέβατα κέρδη» των προμηθευτών ενέργειας, για την περίοδο Οκτωβρίου 2021 – Ιουνίου 2022, η κυβέρνηση έχει υπολογίσει να εισπράξει περίπου 600 εκατ. ευρώ, όπως έχει ενημερώσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναφέρεται στη χθεσινή έκθεση μεταμνημονιακής εποπτείας. Στην αγορά προσπαθούν να καταλάβουν πώς ακριβώς θα βγουν αυτά τα νούμερα όταν είναι γνωστό το θέμα των «έμμεσων εκπτώσεων», μέσω των σταθερών τιμολογίων, που έχουν θέσει η ΔΕΗ και οι ανταγωνιστές της στη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Περιμέναμε να λέει κάτι η χθεσινή έκθεση, αλλά ήταν εξίσου διαφωτιστική με το ΥΠΕΝ…

Η επιδότηση στα καύσιμα και το επίδομα… ισοτιμίας

-Πάνω που κατάφεραν στο οικονομικό επιτελείο να εξασφαλίσουν τον δημοσιονομικό χώρο για την επιδότηση των μέτρων ανακούφισης επιχειρήσεων και νοικοκυριών από το αυξημένο ενεργειακό κόστος (ηλεκτρικό ρεύμα και καύσιμα), έρχεται η μεγάλη υποχώρηση του ευρώ να δημιουργήσει νέα δεδομένα αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το κόστος πετρελαίου και όλων των βασικών πρώτων υλών που αποτιμώνται σε δολάρια. Στην ουσία, δηλαδή, η άνοδος του δολαρίου δημιουργεί την ανάγκη για ένα επίδομα πάνω στο επίδομα, ένα επίδομα… συναλλαγματικής ισοτιμίας, όπως αποκαλείται ήδη στην αγορά.

!Το 57% των επιχειρήσεων, που έχουν καθυστερήσει να πληρώσουν διάφορες υποχρεώσεις, δεν θα μπορέσουν να τις εξυπηρετήσουν ούτε στο άμεσο χρονικό διάστημα. Αυτό προκύπτει, τουλάχιστον από την έρευνα του ΕΕΑ και δεν είναι τυχαίο ότι τα επιτελεία των τραπεζών έχουν τεθεί σε κατάσταση επιφυλακής, για την προληπτική παρέμβαση σε επιχειρηματικά δάνεια που μπορεί να κινδυνεύσουν να κοκκινίσουν…

Προσεχώς φθηνότερα ηλεκτρικά ΙΧ

-Το 2025 το κόστος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι το ίδιο με αυτό ενός συμβατικού οχήματος υποστήριξε χθες στην Βουλή ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΕΑ) Γιώργος Βασιλάκης. Στη συζήτηση με εκπροσώπους φορέων για το νέο κλιματικό νόμο ο κ. Βασιλάκης είπε πως η επιδότηση που δίνει σήμερα η κυβέρνηση σε έναν ιδιώτη για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ύψους 8.000 ευρώ, βρίσκεται υψηλότερα από το μέσο όρο της Ευρώπης. Ο ίδιος παραδέχθηκε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα συμπιέσουν ακόμα περισσότερο τα περιθώρια των αντιπροσωπειών που σήμερα κινούνται μεταξύ 5% – 7%.

Τα προβλήματα της επιδότησης συσκευών

-Δεν βγαίνουν τα logistics σε ότι αφορά το πρόγραμμα επιδότησης ενεργοβόρων συσκευών σύμφωνα με τους ανθρώπους της αγοράς. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στα ψυγεία καθώς λόγω του μεγέθους τους και σε συνδυασμό με τα προβλήματα στον ανεφοδιασμό και την ανεπάρκεια των αποθηκών εκτιμάται ότι θα εμφανιστούν ελλείψεις σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ποια είναι η απάντηση; Η επέκταση της περιόδου του προγράμματος έως και την άνοιξη του 2023.

Ρεκόρ στην κρουαζιέρα

-Κατά 25% αναμένεται να είναι αυξημένη φέτος η κίνηση των κρουαζιερόπλοιων στην Ελλάδα. Αυτό ανέφερε από το Μαϊάμι που πραγματοποιείται το Seatrade Cruise Global 2022 o Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Λιμένων Ελλάδας, Δημήτρης Ιατρίδης. Όπως είναι αναμενόμενο το λιμάνι με τις περισσότερες αφίξεις (750) θα είναι ο Πειραιάς ο οποίος θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά την Virgin Cruises αλλά και την υπερπολυτελή Ritz-Carlton Yacht Collection.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!