Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Αστρονομικό ποσό για τη μονοθέσια Mercedes του Λιούις Χάμιλτον

Θαυμαστής του Λιούις Χάμιλτον είναι σίγουρα ο νέος ιδιοκτήτης της ιστορικής Mercedes F1 με την οποία ο οδηγός αγωνίστηκε το 2013. Το αγωνιστικό μονοθέσιο Mercedes-AMG Petronas του Λιούις Χάμιλτον, από τη σεζόν του 2013, πωλήθηκε για 17,1 εκατομμύρια ευρώ στη δημοπρασία Grand Prix της RM Sotheby’s στο Λας Βέγκας την περασμένη Παρασκευή.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο μονοθέσιο ήταν ακριβώς εκείνο που χάρισε την πρώτη νίκη στον Βρετανό πρωταθλητή με τη Mercedes στο Grand Prix της Ουγγαρίας εκείνης της χρονιάς.

Η Mercedes W04/04, εκτός από την ιστορική σημασία για την πρώτη νίκη του Χάμιλτον, έχει ακόμα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Είναι ουσιαστικά ο «τελευταίος των Μοϊκανών» των V8 μονοθεσίων, πριν έρθει η σύγχρονη υβριδική εποχή στη Formula 1.

Το αστρονομικό ποσό είναι κατά 4 εκατομμύρια μεγαλύτερο περισσότερο από την τιμή πώλησης της Ferrari του Σουμάχερ, που πωλήθηκε πέρυσι. Αυτό καθιστά το όχημα του Χάμιλτον το πιο ακριβό σύγχρονο αυτοκίνητο της Formula 1. Ωστόσο, απέχει πολύ από το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο που έχει συμμετάσχει στον αγώνα. Αυτή η διάκριση ανήκει στη Mercedes W196 του Juan Manuel Fangio του 1954, η οποία πωλήθηκε για 27 εκατομμύρια ευρώ το 2013.

Ο συλλέκτης που έκανε δική του αυτήν τη Mercedes W04 ξόδεψε 17,1 εκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που ξεπέρασε ακόμα και τις προσδοκίες των ανθρώπων της RM Sotheby’s, που περίμεναν μια τιμή των 10 με 14 εκατομμυρίων ευρώ.

Η απόφαση του Χάμιλτον να ενταχθεί στο δυναμικό της Mercedes-AMG Petronas Motorsport πριν από τη σεζόν του 2013 έχει μείνει στην ιστορία ως μία από τις μεγαλύτερες μεταγραφές στον κόσμο της F1.

Όσο δύσκολο κι αν είναι να το φανταστεί κανείς τώρα, τότε υπήρχαν πολλοί που θεωρούσαν ριψοκίνδυνη τη συνεργασία με τον Γουόλφ, ειδικά από τη στιγμή που ο Λιούις Χάμιλτον είχε ήδη χτίσει μια σπουδαία καριέρα στη McLaren. Αλλά έξι πρωταθλήματα και 82 νίκες αργότερα και είναι σαφές ότι ήξερε ακριβώς τι έκανε.

Το αυτοκίνητο που πωλήθηκε την Παρασκευή είναι αυτό που οδήγησε ο Χάμιλτον σε 14 από τους 19 αγώνες της σεζόν 2013. Το όχημα εξακολουθεί να έχει το χρώμα που είχε εκείνη τη σεζόν, έναν ασημί και πράσινο αριθμό που κοσμείται με πολύχρωμα γραφικά χορηγών. Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της, όμως, είναι ο V8 των 2,4 λίτρων που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα της. Την επόμενη χρονιά οι κανονισμοί επέβαλαν σε όλες τις ομάδες να περάσουν σε έναν υβριδικό V6 1,6 λίτρων, ο οποίος τροφοδοτεί τα μονοθέσια της F1 μέχρι σήμερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!