LVMH: Ο Μπερνάρ Αρνό φλερτάρει με το metaverse

Ο Μπερνάρ Αρνό, επικεφαλής της LVMH δήλωσε ότι θα επεκταθεί στο metaverse, ωστόσο εξακολουθεί να επικεντρώνεται στα «πραγματικά προϊόντα»

Μπερνάρ Αρνό, πρόεδρος και CEO της LVMH @EPA/IAN LANGSDON

Ο Μπερνάρ Αρνό, επικεφαλής του κολοσσού πολυτελείας LVMH δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιχειρηματική αυτοκρατορία του προσπαθεί να επεκταθεί στο ψηφιακό metaverse, ωστόσο τόνισε ότι η επιχείρηση εξακολουθεί να επιθυμεί να πωλεί και να δίνει προτεραιότητα στα «πραγματικά προϊόντα».

«Παρακολουθούμε προσεκτικά», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Μπερνάρντ Αρνό, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, ωστόσο πρόσθεσε πως δεν είναι «ανάγκη για βιασύνες».

Ο Αρνό, ο οποίος απευθυνόταν στην ετήσια συνάντηση των μετόχων του ομίλου, δήλωσε επίσης ότι ο οικονομικός αντίκτυπος από την κρίση στην Ουκρανία, η οποία προκάλεσε το κλείσιμο των καταστημάτων του ομίλου στη Ρωσία -στο πλαίσιο των κυρώσεων της Δύσης- ήταν «πολύ μικρός».

Υπενθυμίζεται πως, μόνο στη Ρωσία, ο όμιλος διαθέτει 124 μπουτίκ και 3.500 υπαλλήλους.