Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Kaspersky: Οι καταναλωτές αρχίζουν να εμπιστεύονται τα κρυπτονομίσματα

H νέα παγκόσμια έρευνα «ThеSuper Sale Game: who’s the winner? A study on how we shop and pay», που πραγματοποιήθηκε από την Arlington Research για λογαριασμό της Kaspersky, εξετάζει τις απόψεις και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα κρυπτονομίσματα.

Όπως αποκαλύπτει η νέα έρευνα της Kaspersky, ο γενικότερος φόβος των καταναλωτών για τα κρυπτονομίσματα μειώνεται, με τους gamers να αποτελούν πρωτοπόρο στην κανονικοποίησή τους. Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, το 81% των gamers που απάντησαν έχει στην κατοχή του κάποιο κρυπτονόμισμα, ενώ σχεδόν οι μισοί (55%) συμμετέχοντες στην έρευνα περιγράφουν τον εαυτό τους ως «πολύ ενημερωμένο» ή «εξαιρετικά ενημερωμένο για τα κρυπτονομίσματα». Ένα άλλο εντυπωσιακό εύρημα είναι ότι το χάσμα ψηφιακών γνώσεων μεταξύ ανδρών και γυναικών έχει μειωθεί από το 2022. Η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές πιστεύουν ότι το κρυπτονόμισμα θα αποτελέσει το μέλλον των αγορών και θα ήταν σύμφωνοι να το χρησιμοποιήσουν ως επιλογή πληρωμής στην καθημερινή τους ζωή, με το 38% να δηλώνει πως θα το χρησιμοποιούσε ακόμη και για να πραγματοποιήσει αγορές από το σούπερ market.

Οι παγκόσμιες έρευνες αποδεικνύουν ότι υπάρχει υψηλό ενδιαφέρον για τα κρυπτονομίσματα: Το 92% των ερωτηθέντων έχει ακούσει γι’ αυτά, ενώ το 50% δήλωσε ότι τα γνωρίζει και κατανοεί τι είναι. Παρότι ορισμένες χώρες παραμένουν επιφυλακτικές, στην πραγματικότητα η πιο συνηθισμένη πρόβλεψη αναφορικά με τα κρυπτονομίσματα είναι ότι θα αποτελέσουν το «μέλλον του χρήματος» παγκοσμίως. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, η Kaspersky ερεύνησε τη συμπεριφορά και τη στάση των χρηστών απέναντι στη χρήση κρυπτονομισμάτων.

Η Kaspersky κατέδειξε ότι η γνώση των καταναλωτών σχετικά με τα κρυπτονομίσματα και η εμπιστοσύνη τους σε αυτά έχει αυξηθεί. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην έρευνα (55%) απάντησαν ότι είναι «πολύ» ή «εξαιρετικά ενημερωμένοι» στο θέμα των κρυπτονομίσματων. Οι γυναίκες φαίνεται να έχουν αυξήσει την εξοικείωσή τους με τα crypto καθώς το 41% δηλώνει ότι γνωρίζει πολλά για το κρυπτονόμισμα σε σύγκριση με το 46% των ανδρών – με τη διαφορά στο ποσοστό να έχει μειωθεί σε σχέση με το 2022. Οι gamers είναι ιδιαιτέρως εξοικειωμένοι, με το 81% να έχει στην κατοχή του κρυπτονομίσματα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες πιστεύουν ότι οι πληρωμές μέσω κρυπτονομισμάτων θα γίνουν μια ευρέως αποδεκτή επιλογή για τις ηλεκτρονικές αγορές (44%). Επιπλέον, το 40% του δείγματος θα τα χρησιμοποιούσε περισσότερο εάν υπήρχαν περισσότερες ευκαιρίες πληρωμής στην καθημερινότητα. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων (87%) αισθάνεται άνετα να πληρώσει για online αγορές με ψηφιακό χρήμα, ενώ το 86% θα ήταν σύμφωνο να πληρώσει με crypto ακόμα και σε φυσικά καταστήματα.

Ωστόσο, οι gamers συνήθως αγοράζουν αντικείμενα τα οποία έχουν άμεση σχέση με τα ενδιαφέροντά τους, όπως βιντεοπαιχνίδια (65%) και αγορές ή αναβαθμίσεις εντός του παιχνιδιού (47%). Παρόλα αυτά το 54% αγοράζει εξοπλισμό βιντεοπαιχνιδιών, όπως ειδικά πληκτρολόγια – μπορείτε να αγοράσετε ακόμη και ειδικά τιμόνια, μοχλούς ταχυτήτων και πεντάλ για παιχνίδια οδήγησης. Επίσης, τα κρυπτονομίσματα χρησιμοποιούνται και για την αγορά ειδών ένδυσης (46%) αλλά και για γενικότερες αγορές (38%) συμφώνα με τις απαντήσεις των ερωτηθέντων.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αυτοί οι καταναλωτές είναι λιγότερο έτοιμοι να προχωρήσουν σε αγορές μεγάλης αξίας, όπως ένα σπίτι (24%) ή αυτοκίνητα (31%), χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα.

Η αστάθεια των τιμών και οι απάτες στην αγορά των crypto επισημάνθηκαν από το 43% των ερωτηθέντων ως πιθανές ανησυχίες και κίνδυνοι. Οι εν λόγω κίνδυνοι εμποδίζουν κάποιους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν κρυπτονομίσματα, καθώς το 15% δεν είναι σίγουρο για το πώς μπορεί να προστατευτεί επαρκώς και συνεπώς είναι λιγότερο πιθανό να τα προμηθευτεί.

«Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν ότι το ενδιαφέρον του κοινού για τα κρυπτονομίσματα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Πλέον, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (55%) είναι σίγουροι ότι κατανοούν εξαιρετικά ή πολύ καλά το ψηφιακό χρήμα. Υποστηρίζουμε τις ανάγκες της αγοράς κρυπτονομισμάτων προσθέτοντας ειδικές λειτουργίες προστασίας στις ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας μας, όπως το Kaspersky Premium, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να ασχολούνται με κρυπτονομίσματα χωρίς να διακινδυνεύουν τα χρήματα και τα προσωπικά τους δεδομένα στον κυβερνοχώρο», σχολιάζει η Marina Titova, Αντιπρόεδρος, Consumer Product Marketing της Kaspersky.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!