Γ.Δ.
822.17 -0,12%
CENER
-0,76%
2.61
CNLCAP
-1,23%
8
TITC
-0,18%
11.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
+0,14%
0.716
ΑΒΕ
-0,51%
0.388
ΑΔΜΗΕ
-0,73%
1.896
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,40%
1.71
ΑΛΦΑ
+1,29%
0.8458
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.55
ΑΝΕΚ
0,00%
0.061
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-0,40%
5.04
ΑΣΚΟ
+1,93%
2.11
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+2,16%
0.0899
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
0,00%
3.36
ΒΙΟΚΑ
-6,17%
1.52
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
0.506
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΒΥΤΕ
+0,34%
2.91
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,18%
9.25
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-0,29%
5.185
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,89%
0.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-3,33%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-11,89%
0.652
ΕΕΕ
+0,47%
21.2
ΕΚΤΕΡ
-0,21%
0.962
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-5,71%
0.38
ΕΛΙΝ
+1,50%
1.69
ΕΛΛ
-0,33%
15.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.716
ΕΛΠΕ
-1,25%
6.32
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,52%
1.9
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.364
ΕΝΤΕΡ
-1,00%
3.96
ΕΠΙΛΚ
-7,69%
0.12
ΕΠΣΙΛ
-1,43%
5.5
ΕΣΥΜΒ
-2,39%
0.572
ΕΤΕ
+0,78%
2.975
ΕΥΑΠΣ
-1,85%
4.25
ΕΥΔΑΠ
-3,49%
7.2
ΕΥΠΙΚ
-0,26%
7.58
ΕΥΡΩΒ
-1,21%
0.8842
ΕΧΑΕ
-0,89%
3.34
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-1,35%
0.51
ΙΛΥΔΑ
-2,24%
0.958
ΙΝΚΑΤ
+2,21%
2.085
ΙΝΛΙΦ
-2,39%
4.08
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
0.535
ΙΝΤΕΚ
+0,91%
3.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,99%
6.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.82
ΙΝΤΚΑ
-0,46%
1.29
ΚΑΜΠ
-0,25%
1.965
ΚΑΡΕΛ
-0,78%
256
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.04
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,04%
0.57
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
+1,06%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+0,50%
0.402
ΚΟΥΕΣ
-2,46%
4.165
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
0,00%
5.74
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
+0,78%
5.83
ΛΑΜΨΑ
+1,94%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-2,44%
2
ΛΥΚ
+1,56%
1.63
ΜΑΘΙΟ
-3,85%
0.75
ΜΕΒΑ
-1,64%
2.4
ΜΕΝΤΙ
+2,07%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,00%
51
ΜΙΓ
0,00%
0.0249
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,56%
17.62
ΜΟΝΤΑ
-6,90%
0.648
ΜΟΤΟ
-1,32%
1.875
ΜΟΥΖΚ
-4,76%
0.6
ΜΠΕΛΑ
-0,63%
14.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-2,85%
2.03
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+0,27%
1.885
ΜΠΤΚ
-15,67%
0.565
ΜΥΤΙΛ
+2,07%
14.29
ΝΑΚΑΣ
0,00%
1.93
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
+2,34%
0.197
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-3,20%
24.2
ΟΛΠ
0,00%
15.6
ΟΛΥΜΠ
+0,30%
1.675
ΟΠΑΠ
+1,28%
14.2
ΟΤΕ
+0,98%
16.48
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
8.59
ΠΑΙΡ
+2,53%
0.81
ΠΑΠ
-4,23%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,69%
0.9662
ΠΕΤΡΟ
-1,40%
5.62
ΠΛΑΘ
-1,27%
3.505
ΠΛΑΙΣ
-1,12%
3.52
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-1,14%
1.305
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-2,35%
3.32
ΡΕΒΟΙΛ
+0,91%
1.11
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-3,46%
0.251
ΣΙΔΜΑ
-1,51%
1.96
ΣΠΕΙΣ
+1,08%
7.48
ΣΠΙ
0,00%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-2,17%
17.16
ΤΖΚΑ
0,00%
2.12
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.49
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.05
ΦΡΙΓΟ
+4,21%
0.099
ΦΡΛΚ
-1,27%
3.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Ρωσία: Η επιστροφή του Μοσχοβίτη ως απάντηση στη Renault

Ο Μοσχοβίτης είναι για τους Ρώσους ένα θρυλικό αλλά και cult αυτοκίνητο από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης. Το αυτοκίνητο το οποίο σταμάτησε να παράγεται τα τελευταία 30 χρόνια, μετά την χρεοκοπία και το κλείσιμο της εταιρείας παραγωγής του αναμένεται να επανέλθει. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται ο δήμαρχος Μόσχας, Σεργκέι Σομπιάνιν.

Η ανακοίνωση από την πλευρά της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault πως τελικώς αποχωρεί από την Ρωσία λόγω του πολέμου που διεξάγεται στην Ουκρανία είναι ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στην ρωσική οικονομία. Ο Σεργκέι Σομπιάνιν μέσω του προσωπικού blog τονίζει όμως πως ήταν αναμενόμενο και για αυτό ο ίδιος έχει εκκινήσει εδώ και κάποιο διάστημα τις επαφές προκειμένου όπως σημειώνει «οι χιλιάδες εργαζόμενοι του εργοστασίου να μην μείνουν στον δρόμο».

Οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση

Στα σχέδια του Δημάρχου της ρωσικής πρωτεύουσας είναι να επανεμφανιστεί στους ρωσικούς δρόμους ο «Μοσχοβίτης» (σ.σ Moskvich) ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση που κατασκευαζόταν με πρώτες ύλες και ανταλλακτικά από όλες τις περιοχές της Σοβιετικής Ένωσης και κυρίως από την Ανατολική Γερμανία. Σύμφωνα με τον δήμαρχο Μόσχας υπάρχουν ήδη σε εξέλιξη συζητήσεις με ρωσικούς παρόχους πρώτων υλών και τεχνολογίας και το εγχείρημα είναι εφικτό…

Ρωσικά μέσα σημειώνουν πως μόνο για τον σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου σήμερα απαιτούνται επενδύσεις που ξεπερνούν το 1 εκατ. ευρώ ενώ άγνωστο παραμένει το ποσό που πρέπει να δαπανηθεί ώστε το εργοστάσιο της Renault να μπορέσει να παράξει νέου τύπου αυτοκίνητα.

Στα πλάνα της ρωσικής κυβέρνησης πάντως είναι όντως να αξιοποιηθεί το συγκεκριμένο εργοστάσιο αφού πρώτα κρατικοποιηθεί και εδώ και έναν μήνα έχει διαρρεύσει πως για αρχή θα παραχθούν κλασσικοί κινητήρες αλλά και ηλεκτροκινητήρες για αυτοκίνητα.

Σημειώνεται πως σήμερα στην Ρωσία υπάρχουν ακόμη περισσότεροι από 35.000 ενεργοί «Μοσχοβίτες» που οι κάτοχοί τους πληρώνουν κανονικά τα ετήσια τέλη τους και κυκλοφορούν στους ρωσικούς δρόμους. Ο πιο παλιός είναι 35 ετών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!