THEPOWERGAME
Αυξημένα ήταν το γ΄ τρίμηνο του 2021 τα έσοδα και τα κέρδη της αλυσίδας εστιατορίων McDonald’s στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών, παίρνοντας ώθηση από τα νέα μενού που προώθησε η εταιρεία μετά τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων, αλλά και από την αύξηση των τιμών.
Ειδικότερα, η αμερικάνικη εταιρεία γρήγορου φαγητού είδε τα προσαρμοσμένα κέρδη γ’ τριμήνου να ανέρχονται στα 2,76 δολάρια ανά μετοχή, υψηλότερα από τα 2,46 δολάρια ανά μετοχή που εκτιμούσαν οι αναλυτές σε έρευνα της Refinitiv.
Τα έσοδά της από την άλλη αυξήθηκαν κατά 14%, στα 6,20 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές στις προβλέψεις τους έκαναν λόγο για έσοδα της τάξεως των 6,03 δισ. δολαρίων με κέρδη 2,46 δολάρια η μετοχή. Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 9,6% σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2020, επίσης ποσοστό υψηλότερο του αναμενομένου.
Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το πρακτορείο Reuters, το απόλυτα επιτυχημένο σταρτηγικό σχέδιο της McDonald’s, δεν ακολούθησαν οι ανταγωνίστριες αλυσίδες, Burger King και Domino’s Pizza, που είδαν τα έσοδά τους να συμπιέζονται. Πάντως, εκτός από τα νέα μενού, η εταιρεία διπλασίασε τη διαφημιστική της παρουσία στις ΗΠΑ, ενώ ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα ανταμοιβής πελατών.
Αρκετές βέβαια αλυσίδες υπηρεσιών τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των McDonald’s, αναγκάστηκαν να αυξήσουν τις τιμές των μενού για να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο κόστος εργασίας και τον πληθωρισμό των τροφίμων.
Τέλος, σύμφωνα με το Reuters η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων γ’ τριμήνου, έδωσε ώθηση στις μετοχές της εταιρείας, οι οποίες σημείωσαν άνοδο 3% πριν το άνοιγμα του χρηματιστηρίου.