Γ.Δ.
1481.84 +0,28%
ACAG
-0,50%
5.99
CENER
-1,59%
8.67
CNLCAP
-1,26%
7.85
DIMAND
+0,23%
8.74
OPTIMA
+0,69%
11.72
TITC
-0,94%
31.5
ΑΑΑΚ
0,00%
6
ΑΒΑΞ
-0,38%
1.58
ΑΒΕ
+9,09%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-1,11%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-0,63%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,47%
1.708
ΑΝΔΡΟ
-0,89%
6.7
ΑΡΑΙΓ
-0,97%
12.24
ΑΣΚΟ
0,00%
2.8
ΑΣΤΑΚ
-1,15%
6.86
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.24
ΑΤΤ
-2,22%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,67%
6.46
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
-0,74%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-2,44%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+0,96%
1.58
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,84%
16.52
ΔΑΑ
+0,75%
8.286
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
+0,78%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+3,34%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+0,61%
1.65
ΕΕΕ
-0,68%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-0,49%
4.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-4,17%
2.3
ΕΛΛ
+2,49%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
2.605
ΕΛΠΕ
-0,87%
8.505
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.31
ΕΛΤΟΝ
-3,16%
1.84
ΕΛΧΑ
+0,10%
1.98
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.285
ΕΤΕ
+1,13%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,25%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.98
ΕΥΡΩΒ
+0,72%
2.096
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
-0,60%
1.65
ΙΚΤΙΝ
+1,24%
0.409
ΙΛΥΔΑ
+2,34%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.9
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.158
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,88%
4.6
ΙΝΤΕΤ
+2,01%
1.27
ΙΝΤΚΑ
+1,96%
3.645
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-2,00%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,61%
1.62
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,64%
1.242
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
5.43
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,65%
11
ΚΤΗΛΑ
-2,19%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-2,90%
1.34
ΛΑΒΙ
-2,35%
0.956
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+3,89%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
-3,51%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-2,57%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
+1,05%
3.84
ΜΕΝΤΙ
+2,04%
3
ΜΕΡΚΟ
+4,17%
50
ΜΙΓ
-2,04%
3.85
ΜΙΝ
+1,89%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,14%
28.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.59
ΜΟΤΟ
+1,83%
3.055
ΜΟΥΖΚ
-1,43%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,37%
27.42
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-1,19%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
+1,30%
37.42
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.94
ΝΑΥΠ
+0,21%
0.968
ΞΥΛΚ
-0,73%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.54
ΟΛΘ
-1,86%
21.1
ΟΛΠ
-0,62%
24
ΟΛΥΜΠ
+1,82%
2.79
ΟΠΑΠ
+0,46%
15.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,86%
0.938
ΟΤΕ
+2,40%
14.08
ΟΤΟΕΛ
-0,81%
12.2
ΠΑΙΡ
+2,78%
1.11
ΠΑΠ
+1,20%
2.52
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.8
ΠΕΤΡΟ
-1,13%
8.72
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,00%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,12%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+1,83%
1.67
ΣΑΡ
+0,90%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,07%
0.37
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.875
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.58
ΣΠΙ
+0,86%
0.706
ΣΠΥΡ
0,00%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
-0,33%
18.07
ΤΖΚΑ
-3,99%
1.565
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-3,66%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.254
ΦΡΛΚ
-0,74%
4.05
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Και όμως ο Χρήστος Καλογρίτσας παίρνει ακόμα έργα

Μπορεί να ασχολούνται όλοι με τη διαμάχη μεταξύ του Χρήστου Καλογρίτσα και του πρώην υπουργού της κυβέρνησης  ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Παππά, με αφορμή τις τηλεοπτικές άδειες, αλλά ο γνωστός εργολάβος συνεχίζει να παίρνει έργα. Όχι με την Τοξότης, τη ναυαρχίδα του ομίλου του που αντί για έργα παίρνει αιτήσεις πτώχευσης. Αλλά με την άλλη εταιρεία, την «Ομάδα Κατασκευών» στην οποία έχει «παρκάρει» το πτυχίο του ο κ. Καλογρίτσας.

Η «Ομάδα Κατασκευών» μειοδότησε πριν από λίγες ημέρες στο διαγωνισμό της Αττικό Μετρό για την επέκταση του αμαξοστασίου του Ελληνικού, έργο προϋπολογισμού 18,2 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό, που είχε αναβληθεί τρεις φορές, κατατέθηκαν τέσσερις προσφορές. Τη μεγαλύτερη έκπτωση, 43,01% προσέφερε η «Ομάδα Κατασκευών» ενώ ακολούθησε η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΘΕΜΕΛΗ με έκπτωση 17,20%, η ΑΒΑΞ με 11% και η Intrakat με 9,1%.

Θα πρέπει να τονιστεί πως η  «Ομάδα Κατασκευών» μετά την περιπέτεια που είχε με τις εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος και του ΔΕΔΔΗΕ για τα δίκτυα σε αρκετές περιοχές της χώρας, συνεχίζει να εκτελεί εργολαβίες του τελευταίου. Προ διετίας υπήρξαν και μετοχικές αλλαγές, χωρίς να γνωρίζουμε ποιο ποσοστό ελέγχει ο κ. Καλογρίτσας. Το πτυχίο του, πάντως, το έχει καταθέσει στην εν λόγω εταιρεία, με βάση τα τελευταία στοιχεία της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Υποδομών.

Το έργο στο Ελληνικό περιλαμβάνει την κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου – στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 x 43 μέτρων, σε νέο χώρο εμβαδού πέντε περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση είκοσι δύο νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές σε έρμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης δύο οχημάτων η κάθε μία.

Να σημειωθεί πως οι νέες τροχιές θα συνδεθούν με τις υφιστάμενες τροχιές του αμαξοστασίου μέσω νέων σιδηροδρομικών διακλαδώσεων/αλλαγών. Τέλος ενδιάμεσα των τροχιών, κάτω από το στέγαστρο θα κατασκευασθούν οι απαιτούμενες πλατφόρμες μικρού ύψους που θα χρησιμοποιούνται ως πρόσβαση για τον καθαρισμό των οχημάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!