Γ.Δ.
1481.23 +0,24%
ACAG
-1,00%
5.96
CENER
-4,31%
8.43
CNLCAP
-1,26%
7.85
DIMAND
-1,15%
8.62
OPTIMA
+0,52%
11.7
TITC
-1,26%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
6
ΑΒΑΞ
-0,25%
1.582
ΑΒΕ
+9,09%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-1,33%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-0,63%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,06%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,78%
6.88
ΑΡΑΙΓ
-2,10%
12.1
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
+1,46%
8.34
ΑΤΤ
+0,89%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-1,22%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,98%
6.44
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-3,25%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-2,24%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.6
ΔΑΑ
+0,68%
8.28
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+3,12%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,78%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,61%
1.65
ΕΕΕ
-2,22%
31.68
ΕΚΤΕΡ
-0,74%
4.05
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,08%
2.35
ΕΛΛ
+1,78%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,15%
2.59
ΕΛΠΕ
-0,93%
8.5
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.32
ΕΛΤΟΝ
-2,21%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,81%
1.962
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.82
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.29
ΕΤΕ
+2,34%
8.49
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,34%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+1,87%
2.12
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.12
ΙΑΤΡ
-3,01%
1.61
ΙΚΤΙΝ
-0,50%
0.402
ΙΛΥΔΑ
+2,34%
1.75
ΙΝΚΑΤ
+0,97%
5.23
ΙΝΛΙΦ
-0,41%
4.89
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.152
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,88%
4.6
ΙΝΤΕΤ
+2,01%
1.27
ΙΝΤΚΑ
+1,82%
3.64
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-4,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,23%
1.65
ΚΟΡΔΕ
-2,66%
0.512
ΚΟΥΑΛ
-1,44%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-2,91%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-3,10%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
-5,43%
1.305
ΛΑΒΙ
-2,96%
0.95
ΛΑΜΔΑ
+1,19%
6.83
ΛΑΜΨΑ
+2,78%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
-3,51%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.988
ΜΕΒΑ
+1,05%
3.84
ΜΕΝΤΙ
+2,04%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,91%
3.855
ΜΙΝ
+1,89%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,57%
28.44
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.55
ΜΟΤΟ
+0,67%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
27.08
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2
ΜΠΤΚ
+7,21%
0.595
ΜΥΤΙΛ
+1,52%
37.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.94
ΝΑΥΠ
-1,86%
0.948
ΞΥΛΚ
-2,93%
0.265
ΞΥΛΠ
0,00%
0.54
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
-1,04%
23.9
ΟΛΥΜΠ
+1,09%
2.77
ΟΠΑΠ
-0,40%
15.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,75%
0.937
ΟΤΕ
+2,98%
14.16
ΟΤΟΕΛ
-1,63%
12.1
ΠΑΙΡ
+1,85%
1.1
ΠΑΠ
+0,80%
2.51
ΠΕΙΡ
+0,50%
3.809
ΠΕΤΡΟ
-2,04%
8.64
ΠΛΑΘ
0,00%
4.13
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,67%
1.216
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,12%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+2,13%
1.675
ΣΑΡ
+0,54%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,87%
0.367
ΣΙΔΜΑ
+1,33%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.6
ΣΠΙ
-2,86%
0.68
ΣΠΥΡ
-9,88%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.26
ΤΖΚΑ
-5,21%
1.545
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,46%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,27%
7.85
ΦΡΙΓΟ
+0,79%
0.256
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.04
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.685

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα από 3 Απριλίου

Στις 3 Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα για τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα όπως προβλεπει η διάταξη στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να καταβάλλουν τα τέλη αναλογικά για τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους.

Δείτε αναλυτικά:

Με την προτεινόμενη διάταξη παρέχεται η δυνατότητα επιλογής, άπαξ εντός του έτους 2023, για άρση της ακινησίας επιβατικού οχήματος αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης, με αναλογική καταβολή των δωδεκατημορίων των ετήσιων τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στους μήνες άρσης ακινησίας του οχήματος. Επιδιώκεται να δοθεί κίνητρο στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που είναι σε ακινησία και αδυνατούν να καταβάλλουν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, να προβούν σε προσωρινή άρση αυτής, για χρονικό διάστημα που επιθυμούν, καταβάλλοντας τα αναλογούντα, σύμφωνα με την προτεινόμενη διάταξη, τέλη κυκλοφορίας.

Περαιτέρω, παρέχεται η δυνατότητα σε ιδιοκτήτες οχημάτων που τελούν σε κατάσταση αναγκαστικής ακινησίας για λόγους ανωτέρας βίας κατά τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του ν.2367/1953 (Α’82), εφόσον αίρεται ο λόγος της ακινησίας αυτής εντός του έτους 2023, να καταβάλλουν τα τέλη κυκλοφορίας αναλογικά για τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους αυτού και όχι το σύνολο των ετησίων τελών κυκλοφορίας.

Λόγω της ακινησίας, στην οποία έχουν τεθεί οχήματα των οποίων οι ιδιοκτήτες αδυνατούν να καταβάλουν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας παρέχεται η δυνατότητα να προβούν σε άρση αυτής, για χρονικό διάστημα που επιθυμούν, καταβάλλοντας τα αναλογούντα, σύμφωνα με την προτεινόμενη διάταξη, τέλη κυκλοφορίας.

Άρθρο 33

Άρση ακινησίας οχημάτων έτους 2023 με αναλογική καταβολή τελών κυκλοφορίας -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 36 ν. 2093/1992

1. Στο πέμπτο και το ενδέκατο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 36 του ν. 2093/1992 (Α’ 181) η λέξη «2022» αντικαθίσταται με τη λέξη «2023» και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:
«1. Με την επιφύλαξη των οριζομένων στις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 2367/1953 (Α’ 82), τα τέλη κυκλοφορίας στα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, στις επιβατικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσυκλέτες ιδιωτικής χρήσης, στα τύπου JEEP αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, ανεξάρτητα από τον χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών και στα επιβατικά ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα ιδιωτικής χρήσης (τροχόσπιτα) είναι ετήσια και αδιαίρετα και οφείλονται για ολόκληρο το έτος, ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα κυκλοφορίας τους εντός του έτους.

Στα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα του ανωτέρω εδαφίου περιλαμβάνονται και τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκαταστημένων στην Ελλάδα, βάσει του α.ν. 89/1967 (Α’ 132), όπως ισχύει.

Τα ανωτέρω οχήματα θεωρείται ότι κυκλοφόρησαν εντός του έτους και οφείλονται γι’ αυτά τέλη κυκλοφορίας για ολόκληρο το έτος, εφόσον δεν τεθούν σε ακινησία, κατά τις διατάξεις των παρ. 1 έως 6 του άρθρου 22 του ν. 2367/1953 για ολόκληρο το έτος.

Η ακινησία δεν αίρεται εάν ο κάτοχος του οχήματος δεν καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας του έτους κατά το οποίο γίνεται η άρση.

Κατ’ εξαίρεση, δίνεται εναλλακτικά η δυνατότητα άρσης της ακινησίας οχήματος αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης του πρώτου εδαφίου της παρούσας, άπαξ, εντός του έτους 2023, με αναλογική καταβολή των δωδεκατημορίων των ετήσιων τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στους μήνες άρσης ακινησίας του οχήματος.

Διάστημα άρσης ακινησίας μικρότερο του μηνός λογίζεται για τους σκοπούς του παρόντος, ως ολόκληρος μήνας και καταβάλλεται για αυτό ποσό ίσο με ένα δωδεκατημόριο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Τα τέλη κυκλοφορίας στις παραπάνω περιπτώσεις καταβάλλονται πριν την άρση της ακινησίας.

Ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος υποχρεούται να θέσει εκ νέου το όχημά του σε ακινησία έως την τελευταία ημέρα της περιόδου κυκλοφορίας του, για την οποία έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας και εάν αυτή είναι μη εργάσιμη ή συμπίπτει με επίσημη αργία, κατά την επόμενη εργάσιμη για τη φορολογική διοίκηση, ημέρα.

Κατά τη θέση του οχήματος σε ακινησία και εφόσον έχει επέλθει μεταφορά του οχήματος σε νέο σημείο, διάφορο του αρχικά δηλωθέντος, δηλώνεται εκ νέου το σημείο ακινητοποίησης.

Σε περίπτωση εκπρόθεσμης θέσης σε ακινησία ή μη θέσης σε ακινησία, επιβάλλεται αυτοτελές πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, αφαιρουμένου του διπλάσιου ποσού των ήδη καταβληθέντων δωδεκατημορίων των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Σε περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας εντός του έτους 2023, καταβάλλονται κατ’ εξαίρεση αναλογικά τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που υπολείπονται μέχρι το τέλος του έτους.

Τα τέλη κυκλοφορίας στην περίπτωση αυτή καταβάλλονται εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία έλαβε χώρα το γεγονός εξαιτίας του οποίου ήρθη η αναγκαστική ακινησία, ενώ σε περίπτωση εκπρόθεσμης καταβολής, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Για τον υπολογισμό του ποσού των τελών κυκλοφορίας, ο μήνας εντός του οποίου γίνεται η άρση της αναγκαστικής ακινησίας λογίζεται ως ολόκληρος μήνας ανεξάρτητα από τη χρονική στιγμή της άρσης αυτής.

Με πράξη της αρμόδιας υπηρεσίας της φορολογικής διοίκησης διαπιστώνεται το οφειλόμενο ποσό, με βάση την ακριβή ημερομηνία της άρσης ακινησίας και τίθεται εκ νέου σε κυκλοφορία το όχημα».

2. Η ισχύς της παρ. 1 αρχίζει από την 3η Απριλίου 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!