Γ.Δ.
1448.03 -0,48%
ACAG
-1,06%
6.53
CENER
+0,92%
7.64
CNLCAP
-4,24%
7.9
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,56%
10.62
TITC
+0,52%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,27%
1.494
ΑΒΕ
+2,55%
0.483
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-0,54%
0.92
ΑΛΜΥ
-1,07%
2.77
ΑΛΦΑ
-1,52%
1.623
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,40%
12.31
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,71%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-1,56%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
-2,09%
1.64
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.56
ΔΑΑ
-0,31%
8.324
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,70%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-0,54%
4.635
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+0,90%
1.69
ΕΕΕ
+0,60%
30.12
ΕΚΤΕΡ
-1,76%
4.47
ΕΛΒΕ
+1,21%
5
ΕΛΙΝ
+3,29%
2.51
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.585
ΕΛΠΕ
-1,07%
8.285
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
-0,90%
1.764
ΕΛΧΑ
+0,52%
1.938
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.275
ΕΤΕ
-1,17%
7.61
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,78%
1.984
ΕΧΑΕ
-0,58%
5.15
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-5,81%
1.62
ΙΝΚΑΤ
+1,39%
5.12
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,53%
1.14
ΙΝΤΕΚ
+1,43%
6.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.56
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,22%
1.615
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,57%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+2,90%
0.568
ΚΟΥΑΛ
-1,13%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-1,67%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,91%
10.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
-0,57%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3.01
ΜΕΡΚΟ
-1,30%
45.6
ΜΙΓ
-1,23%
4.02
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,83%
26.84
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,49%
28.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,16%
37.94
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.281
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,90%
22.5
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-2,07%
2.84
ΟΠΑΠ
-2,86%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,34%
0.895
ΟΤΕ
-0,56%
14.26
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.74
ΠΑΙΡ
-1,23%
1.205
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-1,33%
3.927
ΠΕΤΡΟ
-0,93%
8.54
ΠΛΑΘ
-0,98%
4.05
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,43%
4.62
ΡΕΒΟΙΛ
+1,89%
1.62
ΣΑΡ
+0,68%
11.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
1.99
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.8
ΣΠΙ
+1,41%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,27%
18.28
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-4,85%
0.353
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,74%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Volkswagen: Τεστάρει νέες μπαταριές για ηλεκτρικά αυτοκινήτα

Πολλά υποσχόμενα ήταν τα αποτελέσματα που είδε η Volkswagen στις δοκιμές σε νέες μπαταρίες στερεάς κατάστασης για ηλεκτρικά οχήματα, γεγονός που θα επιφέρει κέρδος στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία πιέζεται να κάνει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο αποδοτικά και λιγότερο ακριβά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Bloomberg, ένα πρωτότυπο μπαταρίας στερεάς κατάστασης που δημιουργήθηκε από τον αμερικανικό εταίρο της VW, την QuantumScape Corp «ξεπέρασε σημαντικά» σε πρόσφατες δοκιμές τους στόχους της βιομηχανίας, όπως ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία την Τετάρτη σε ανακοίνωσή της. Κατά τη διάρκεια δοκιμών από τη μονάδα μπαταριών PowerCo της VW για αρκετούς μήνες, η μπαταρία είδε μόνο 5% απώλεια αποθηκευτικής ικανότητας μετά από περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης, με ισοδύναμο 500.000 χιλιομέτρων στο δρόμο. Η VW δήλωσε ότι οι στόχοι της βιομηχανίας για αυτή τη φάση ανάπτυξης είναι 700 κύκλοι φόρτισης και μέγιστη απώλεια χωρητικότητας 20%.

«Πρόκειται για πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα», δήλωσε ο επικεφαλής της PowerCo, Φρανκ Μπλομ. «Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης θα μπορούσε να είναι μια κυψέλη μπαταρίας που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις, μπορεί να φορτιστεί εξαιρετικά γρήγορα και πρακτικά δεν “γερνάει”».

Η QuantumScape θέλει να φέρει την μπαταρία στην αγορά «το συντομότερο δυνατό», όπως δήλωσε ο ιδρυτής της και διευθύνων σύμβουλος Τζάκντιπ Σάιν. Ωστόσο, η κλιμάκωση της παραγωγής μπαταριών για αυτοκίνητα αποδείχθηκε δύσκολη και οδήγησε την εταιρεία να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις μπαταρίες για καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα στις επιστολές της προς τους επενδυτές.

Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών αγωνίζονται να εμπορευματοποιήσουν νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ανοδίων επόμενης γενιάς και των μπαταριών ιόντων νατρίου και στερεάς κατάστασης, για να τροφοδοτήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα φθηνότερα και αποτελεσματικότερα.

Η Toyota έχει συνεργαστεί με την εταιρεία διύλισης πετρελαίου και πετροχημικών Idemitsu Kosan Co. για την εμπορική διάθεση μπαταριών στερεάς κατάστασης από το 2027, ενώ η θυγατρική της κινεζικής εταιρείας κατασκευής EV BYD Co. κατασκευάζει μια εγκατάσταση μπαταριών ιόντων νατρίου στο πλαίσιο μιας κοινοπραξίας στην ανατολική Κίνα.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τον συμβατικό υγρό ηλεκτρολύτη και τον διαχωριστή, οι οποίοι είναι και οι δύο εύφλεκτοι, με έναν στερεό διαχωριστή από κεραμικό, γυαλί ή πολυμερή. Αυτή η καινοτομία, αν αποδειχθεί ότι λειτουργεί και πέρα από το εργαστήριο και αναπαραχθεί άψογα εκατοντάδες χιλιάδες φορές σε ένα εργοστάσιο, θα μπορούσε να κάνει τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων ασφαλέστερες, μικρότερες και ταχύτερης φόρτισης.

Τα αποτελέσματα της δοκιμής, που πραγματοποιήθηκε στα εργαστήρια της PowerCo στη Γερμανία, αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά από την QuantumScape κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης κερδών τρίτου τριμήνου της εταιρείας τον Οκτώβριο. Η νεοσύστατη εταιρεία μπαταριών δεν ανέφερε τη Volkswagen, τον πελάτη και μεγαλύτερο μέτοχό της, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!