Γ.Δ.
1416.78 +0,37%
ACAG
+0,17%
5.76
BOCHGR
-0,45%
4.39
CENER
+1,63%
9.36
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,43%
9.3
NOVAL
+0,19%
2.62
OPTIMA
-0,46%
12.94
TITC
-0,76%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,23%
1.444
ΑΒΕ
+5,41%
0.526
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+1,68%
3.02
ΑΛΦΑ
-0,17%
1.4675
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.54
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
10.03
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,11%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.72
ΑΤΤ
+28,43%
2.62
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.17
ΒΙΟ
+0,36%
5.63
ΒΙΟΚΑ
+0,28%
1.78
ΒΙΟΣΚ
-1,99%
1.48
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
+1,85%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-3,18%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,68%
17.7
ΔΑΑ
+0,03%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+2,02%
11.64
ΔΟΜΙΚ
-4,38%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,06%
0.297
ΕΒΡΟΦ
+1,03%
1.475
ΕΕΕ
+0,18%
32.8
ΕΚΤΕΡ
+0,13%
1.54
ΕΛΒΕ
0,00%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,76%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,65%
1.842
ΕΛΠΕ
+0,29%
7.02
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,94%
1.682
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.822
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.108
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.17
ΕΤΕ
+0,38%
7.45
ΕΥΑΠΣ
-1,54%
3.19
ΕΥΔΑΠ
+0,72%
5.58
ΕΥΡΩΒ
+0,99%
1.9895
ΕΧΑΕ
-0,68%
4.375
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
+2,83%
0.291
ΙΛΥΔΑ
-0,78%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+1,64%
4.35
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
1.084
ΙΝΤΕΚ
+0,50%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,85%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΚΑ
+1,22%
2.915
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+2,90%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
+4,33%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+0,48%
0.422
ΚΟΥΑΛ
-0,34%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+1,40%
5.08
ΚΡΙ
+1,54%
13.2
ΚΤΗΛΑ
+1,11%
1.82
ΚΥΡΙΟ
+0,60%
0.998
ΛΑΒΙ
+0,13%
0.78
ΛΑΜΔΑ
-0,79%
7.49
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.262
ΛΕΒΠ
-5,22%
0.218
ΛΟΓΟΣ
+1,49%
1.36
ΛΟΥΛΗ
+2,26%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
-0,80%
3.71
ΜΕΝΤΙ
-2,18%
2.24
ΜΕΡΚΟ
+2,94%
42
ΜΙΓ
-1,38%
3.205
ΜΙΝ
+3,85%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,39%
20.78
ΜΟΝΤΑ
+1,41%
3.59
ΜΟΤΟ
+0,77%
2.62
ΜΟΥΖΚ
-2,82%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,86%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.63
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,73%
32.9
ΝΑΚΑΣ
+3,45%
3
ΝΑΥΠ
-0,27%
0.732
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
+0,55%
27.3
ΟΛΥΜΠ
+2,53%
2.43
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.804
ΟΤΕ
+1,99%
15.89
ΟΤΟΕΛ
+1,53%
10.6
ΠΑΙΡ
+0,61%
0.988
ΠΑΠ
+0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
+0,90%
3.7
ΠΕΡΦ
-1,56%
6.3
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,28%
3.61
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
0,00%
0.242
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
+2,41%
1.7
ΣΑΡ
+0,37%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,89%
0.336
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.58
ΣΠΕΙΣ
+0,32%
6.22
ΣΠΙ
+2,30%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.5
ΤΖΚΑ
-1,58%
1.245
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,13%
1.602
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,72%
7.55
ΦΡΙΓΟ
-2,88%
0.27
ΦΡΛΚ
-0,40%
3.755
ΧΑΙΔΕ
+10,66%
0.675

Στο ΕΣΠΑ η επέκταση του Οδικού Άξονα Ιωάννινα Κακαβιά

Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021 – 2027» εντάχθηκε την Πέμπτη η κατασκευή του έργου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Επέκταση Ιόνιας Οδού: τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά», προϋπολογισμού 289.257.632,88 ευρώ.

Το έργο, συνολικού μήκους 69,5 χιλιομέτρων το οποίο αφορά στην κατασκευή του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά από την συμβολή της Ιόνιας Οδού με την Εγνατία (Α/Κ Εγνατίας) μέχρι την Κακαβιά και τα ελληνοαλβανικά σύνορα, συμπεριλαμβανομένων και όλων των απαιτούμενων υποστηρικτικών δράσεων (απαλλοτριώσεις, μετατοπίσεις – αποκαταστάσεις δικτύων ΟΚΩ και συνδέσεις με αυτά και αρχαιολογικές έρευνες και εργασίες) περιλαμβάνει δύο τμήματα:

  • Τμήμα 1: Ιωάννινα – Καλπάκι: Με αρχή τον ανισόπεδο κόμβο Εγνατίας και πέρας το τέλος του ανισόπεδου κόμβου Καλπακίου και συνολικό μήκος 46,40 χιλιόμετρα επί νέας χάραξης. Στο τμήμα περιλαμβάνονται έξι ανισόπεδοι κόμβοι.
  • Τμήμα 2: Καλπάκι – Κακαβιά: Με αρχή το πέρας του ανισόπεδου κόμβου Καλπακίου και πέρας τον μεθοριακό σταθμό Κακαβιάς και συνολικό μήκος 23,11 χιλιόμετρα, όπου προβλέπεται η αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού.

Πρόκειται για ένα έργο Εθνικού Επιπέδου και ένα από τα εμβληματικά έργα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η κατασκευή του είναι ζωτικής σημασίας για την Π.Ε. Ιωαννίνων και την ευρύτερη περιοχή, καθώς με την ολοκλήρωσή του αναμένεται να εξοικονομηθεί ο χρόνος μετακίνησης των οχημάτων αλλά και να μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων.

Παράλληλα, θα επιλυθούν προβλήματα προσβασιμότητας και συνδεσιμότητας των γεωγραφικά απομονωμένων και δυσπρόσιτων περιοχών της ευρύτερης Π.Ε. Ιωαννίνων, που είναι ωστόσο ιδιαίτερα σημαντική για την περιφερειακή οικονομία, αλλά και σε σημαντικούς πόλους παροχής υπηρεσιών υγείας, όπως το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, εκπαίδευσης, όπως το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, και εργασίας, όπως η Βιομηχανική Περιοχή.

Ακόμα, αποτελεί τον σύνδεσμο με την Αλβανία και κατ’ επέκταση με τις άλλες χώρες των Νοτιοδυτικών Βαλκανίων (Βοσνία – Ερζεγοβίνη, Κροατία και Σλοβενία), που είναι αναπτυσσόμενες οικονομίες και πεδίο δραστηριοποίησης των ελληνικών εταιριών, ενώ εξυπηρετεί και το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων καθώς και τον κύριο και έντονο όγκο της κυκλοφορίας προς τις παραλιακές περιοχές της Αλβανίας και τα Τίρανα.

Επιπροσθέτως, με δεδομένο ότι το έργο αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) συνδέοντας το σύνολο της Δυτικής Ελλάδας με τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και της Πάτρας (κόμβοι του ΔΕΔ-Μ), η ένωσή του με την Ιόνια και την Εγνατία Οδό θα προσφέρει τις μέγιστες μεταφορικές δυνατότητες ανθρώπων και αγαθών τόσο στη Ήπειρο όσο και στη λοιπή Ελλάδα ενισχύοντας έτσι την τοπική κοινωνία και αναδεικνύοντας την Ήπειρο ως σημαντικό κόμβο στη Δυτική Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι για το έργο έχει εκδοθεί η απόφαση έγκρισης των δικαιολογητικών του προσωρινού αναδόχου. Στην παρούσα φάση, έχει προχωρήσει η απόφαση κατακύρωσης και ανάθεσης της υπόψη σύμβασης, έχει ολοκληρωθεί ο προ-συμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ενώ έχει ενημερωθεί και η Βουλή των Ελλήνων. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και παράδοσης του έργου είναι 54 μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης, η οποία εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί εντός του φθινοπώρου.

Διαβάστε επίσης         

To ντονέρ, το μπουρέκ, η καρμπονάρα και η μάχη για τα εθνικά πιάτα

Πόσο τελικά έχουν αυξηθεί οι τιμές στα ελληνικά ξενοδοχεία

CCS: Σε τροχιά υλοποίησης η μονάδα στη Ραβέννα, πού βρίσκεται ο Πρίνος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!