Γ.Δ.
897.63 +0,36%
CENER
+0,34%
2.93
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
-0,01%
14.694
TITC
+0,80%
12.56
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.52
ΑΒΑΞ
-0,73%
0.814
ΑΒΕ
+8,51%
0.51
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
1.932
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.45
ΑΛΜΥ
-0,31%
1.93
ΑΛΦΑ
+2,54%
0.9918
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.25
ΑΝΕΚ
0,00%
0.074
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-0,56%
5.32
ΑΣΚΟ
+1,97%
2.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
8.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
+2,88%
5.35
ΑΤΤ
+22,18%
0.141
ΑΤΤΙΚΑ
+1,72%
0.948
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.228
ΒΙΟ
+1,59%
3.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.61
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
0.643
ΒΙΟΤ
0,00%
0.31
ΒΙΣ
0,00%
0.82
ΒΟΣΥΣ
+2,91%
2.12
ΒΥΤΕ
+2,20%
3.25
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.2
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,44%
9.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.08
ΔΕΗ
-2,76%
6
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
0.624
ΔΟΥΡΟ
+10,43%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.33
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.798
ΕΕΕ
+0,82%
24.52
ΕΚΤΕΡ
+1,22%
1.24
ΕΛΒΕ
-0,98%
5.05
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,28%
0.474
ΕΛΙΝ
+1,29%
1.57
ΕΛΛ
-0,63%
15.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,06%
1.81
ΕΛΠΕ
-0,77%
6.46
ΕΛΣΤΡ
-2,69%
2.53
ΕΛΤΟΝ
-0,55%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,14%
1.484
ΕΝΤΕΡ
+1,24%
4.09
ΕΠΙΛΚ
+0,78%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,67%
5.96
ΕΣΥΜΒ
+1,47%
0.69
ΕΤΕ
+1,20%
3.457
ΕΥΑΠΣ
-0,23%
4.34
ΕΥΔΑΠ
+0,25%
7.96
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
+0,65%
0.99
ΕΧΑΕ
+0,59%
3.41
ΙΑΤΡ
-0,67%
1.49
ΙΚΤΙΝ
+1,85%
0.55
ΙΛΥΔΑ
-2,16%
1.135
ΙΝΚΑΤ
-0,67%
2.215
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.6
ΙΝΤΕΚ
+0,27%
3.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,53%
6.65
ΙΝΤΕΤ
-1,23%
0.8
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
1.772
ΚΑΜΠ
0,00%
2.01
ΚΑΡΕΛ
+0,75%
268
ΚΕΚΡ
+0,19%
1.072
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.54
ΚΛΜ
-0,34%
0.59
ΚΟΡΔΕ
-3,44%
0.506
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.42
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
4.44
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.21
ΚΡΙ
-1,29%
6.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.67
ΚΥΡΙΟ
-3,42%
1.13
ΛΑΒΙ
-3,95%
0.73
ΛΑΜΔΑ
-0,32%
6.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.78
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
+1,98%
1.03
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.19
ΛΥΚ
0,00%
1.58
ΜΑΘΙΟ
+1,25%
0.81
ΜΕΒΑ
0,00%
2.38
ΜΕΝΤΙ
-1,94%
3.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
50
ΜΙΓ
+1,05%
0.029
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,75%
17.53
ΜΟΝΤΑ
+2,77%
0.668
ΜΟΤΟ
-4,05%
2.13
ΜΟΥΖΚ
+3,74%
0.61
ΜΠΕΛΑ
+0,20%
15.25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.15
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.515
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
16.15
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.08
ΝΑΥΠ
-3,33%
1.015
ΞΥΛΚ
+0,46%
0.22
ΞΥΛΠ
0,00%
0.244
ΟΛΘ
0,00%
25
ΟΛΠ
+0,38%
15.86
ΟΛΥΜΠ
+0,55%
1.82
ΟΠΑΠ
+1,18%
13.76
ΟΤΕ
-0,29%
17.1
ΟΤΟΕΛ
0,00%
9.5
ΠΑΙΡ
-3,85%
0.75
ΠΑΠ
-1,56%
2.52
ΠΕΙΡ
+0,91%
1.114
ΠΕΤΡΟ
-1,08%
5.52
ΠΛΑΘ
-1,45%
4.08
ΠΛΑΙΣ
0,00%
3.6
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.9
ΠΡΔ
0,00%
0.36
ΠΡΕΜΙΑ
+3,81%
1.225
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+0,61%
3.315
ΡΕΒΟΙΛ
-0,40%
1.25
ΣΑΡ
-1,31%
6.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+0,72%
0.281
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.12
ΣΠΕΙΣ
+0,48%
8.38
ΣΠΙ
0,00%
0.646
ΣΠΥΡ
0,00%
0.174
ΤΕΝΕΡΓ
+2,74%
18
ΤΖΚΑ
+3,10%
2.33
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
0,00%
0.51
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.3
ΦΡΙΓΟ
+1,69%
0.12
ΦΡΛΚ
-0,16%
3.1
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.545
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Κορεατικά ναυπηγεία: Η ζήτηση για νέα πλοία LNG δεν μπορεί να καλυφθεί

Η κορεατική εταιρεία ναυπηγείων KSOE (Korea Shipbuilding & Offshore Engineering), ανακοίνωσε στις 2 Ιουνίου πως η ζήτηση για κατασκευή νέων μεταφορικών πλοίων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) δεν μπορεί να καλυφθεί από την κατασκευαστική της δυνατότητα.

Από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, η Ευρώπη προσπαθεί ακόμη πιο εντατικά να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο, καθιστώντας στην πορεία μεγάλο μέρος των υποδομών της άχρηστο. Ο παραδοσιακός δρόμος για την υποδοχή αερίου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι αγωγοί, πλέον δεν χρησιμοποιούνται, ενώ η θέση των πλωτών μέσων ενισχύεται συνεχώς.

Αυτό καθιστά τα φορτηγά πλοία LNG πιο περιζήτητα από ποτέ, καθώς αποτελούν βασικό μέρος της στρατηγικής για μεταφορά φυσικού αερίου από μονάδες διανομής εκτός της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Ως επί το πλείστον, οι σταθμοί αυτοί δεν διαθέτουν αγωγούς.

Ο όγκος των παραγγελιών για νέα πλοία δεν δύναται να εξυπηρετηθεί παρά μετά το 2025, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Hyundai Heavy Industries, βασική εταιρεία για τη λειτουργία των κορεατικών ναυπηγείων. Αυτό συμβαίνει, τόσο γιατί η ζήτηση για φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εν μέσω πανδημίας ήταν πολύ μεγάλη, όσο και λόγω της μείωσης του εργατικού δυναμικού, με ταυτόχρονο διπλασιασμό της τιμής του ατσαλιού ναυπηγικής.

Ήδη συγκεκριμένες εταιρείες, όπως η Qatargas και η Total Energies, προγραμμάτισαν κατασκευές νέων πλοίων στο Κατάρ και τη Μοζαμβίκη για να βρουν λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!