Γ.Δ.
1420.28 -0,49%
ACAG
0,00%
5.83
BOCHGR
0,00%
4.85
CENER
0,00%
9.55
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
9.35
NOVAL
0,00%
2.62
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
33.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.446
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
3
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5015
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.58
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.28
ΑΣΚΟ
0,00%
2.65
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
1.715
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
0,00%
5.55
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.16
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.375
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.38
ΔΑΑ
0,00%
7.56
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
11.51
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.05
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.294
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.53
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.65
ΕΛΒΕ
0,00%
5.75
ΕΛΙΝ
0,00%
1.945
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.886
ΕΛΠΕ
0,00%
7.095
ΕΛΣΤΡ
0,00%
1.995
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.664
ΕΛΧΑ
0,00%
1.838
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.175
ΕΤΕ
0,00%
7.584
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.55
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.97
ΕΧΑΕ
0,00%
4.43
ΙΑΤΡ
0,00%
1.49
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.304
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.37
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.094
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.96
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
0,00%
1.51
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.397
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.204
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.08
ΚΡΙ
0,00%
13.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.974
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.34
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
0,00%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.23
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.26
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.68
ΜΟΤΟ
0,00%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.9
ΝΑΥΠ
0,00%
0.76
ΞΥΛΚ
0,00%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.43
ΟΠΑΠ
0,00%
15.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15.75
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.7
ΠΑΙΡ
0,00%
0.954
ΠΑΠ
0,00%
2.31
ΠΕΙΡ
0,00%
3.722
ΠΕΡΦ
0,00%
6.38
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.94
ΠΛΑΘ
0,00%
3.705
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
0,00%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.67
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.343
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.63
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.22
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.56
ΤΖΚΑ
0,00%
1.26
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.596
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.35
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.286
ΦΡΛΚ
0,00%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.605

Κέρκυρα: Πράσινο φως για τη σύμβαση της μαρίνας για mega yachts

Εγκρίθηκε χθες από το Υπουργικό Συμβούλιο, η συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για τη μαρίνα mega-yachts της Κέρκυρας, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Πρόκειται για την σύμβαση από το ελληνικό δημόσιο για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής της μαρίνας μεγάλων σκαφών (mega-yachts) εντός του λιμένα Κέρκυρας από την εταιρεία Lamda Marinas Investments, θυγατρική της Lamda Development.

Το υπουργικό συμβούλιο παρείχε εξουσιοδότηση στους τρεις υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Τουρισμού για την υπογραφή της.

Όπως προκύπτει από την σύμβαση, η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 40 έτη και η σύμβαση θα κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων.

Σε δήλωση του, μετά το υπουργικό συμβούλιο ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας τόνισε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί μια μακρά προσπάθεια 4-5 χρόνων με τον ΟΛΚΕ, το ΤΑΙΠΕΔ, τα συναρμόδια υπουργεία, κλπ, έφθασε στο τέλος της. Η μαρίνα mega-yachts είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, το οποίο – μαζί με την μαρίνα στη Σπηλιά – πρόκειται να εκτινάξει τον θαλάσσιο τουρισμό στην Κέρκυρα και να φέρει ιδιαίτερα ποιοτικό τουρισμό στο νησί.

Θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ιδίως σε μια περιοχή όπως εκείνη του Ιονίου, όπου αφενός υπάρχει αυξημένη ζήτηση για θέσεις ελλιμενισμού σε μαρίνες και αφετέρου η χώρα μας δέχεται πίεση από αναδυόμενες γειτονικές ανταγωνιστικές αγορές».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό, θα δημιουργηθούν αρκετές νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή, τόσο κατά το στάδιο της κατασκευής, όσο και κατά την λειτουργία της μαρίνας. «Τα οφέλη από τη σύναψη της σύμβασης είναι πολλαπλά. Το ελληνικό δημόσιο θα έχει ένα άμεσο οικονομικό όφελος της τάξεως των 20 εκατ. ευρώ, ενώ πρόκειται να επενδυθούν περίπου άλλα 20 – 25 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή της μαρίνας. Επίσης θα καταβάλλεται ετήσιο μίσθωμα», ανέφερε ο κ. Γκίκας.

Η σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί τον επόμενο μήνα και να κυρωθεί από την Βουλή.

Διαβάστε επίσης

Ταξί: Έρχεται πρόστιμο για αποδείξεις και μη αποδοχή κάρτας

Κίνα: Η κρίση των ακινήτων και οι συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία

Πώς θα είναι ο νέος Αστικός Περίπατος της Αθηναϊκής Ριβιέρας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!