Γ.Δ.
1557.83 +0,86%
ACAG
-0,33%
5.98
AEM
-0,61%
4.4
AKTR
+0,10%
5
BOCHGR
+0,60%
5
CENER
+1,19%
9.37
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,37%
8.23
EVR
-0,66%
1.5
NOVAL
-1,01%
2.455
OPTIMA
+0,30%
13.28
TITC
+1,89%
45.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,64%
1.874
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+1,99%
0.77
ΑΛΜΥ
-1,20%
4.12
ΑΛΦΑ
+0,83%
1.76
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
10.5
ΑΣΚΟ
-0,32%
3.13
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
-8,94%
1.63
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+0,28%
0.714
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.39
ΒΙΟ
-0,35%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-1,39%
1.78
ΒΙΟΣΚ
-0,67%
1.48
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.435
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,86%
18.66
ΔΑΑ
+0,12%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
+0,45%
13.41
ΔΟΜΙΚ
+1,42%
2.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,68%
0.338
ΕΒΡΟΦ
+5,12%
1.95
ΕΕΕ
+2,42%
36.36
ΕΚΤΕΡ
+4,55%
2.07
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+1,37%
2.22
ΕΛΛ
-0,34%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.25
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-1,83%
2.15
ΕΛΤΟΝ
+1,45%
1.82
ΕΛΧΑ
+1,00%
2.02
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.14
ΕΤΕ
+0,70%
8.338
ΕΥΑΠΣ
-0,89%
3.35
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.13
ΕΥΡΩΒ
+1,69%
2.413
ΕΧΑΕ
-0,52%
4.79
ΙΑΤΡ
-0,48%
2.08
ΙΚΤΙΝ
+1,33%
0.344
ΙΛΥΔΑ
+5,26%
1.8
ΙΝΛΙΦ
+2,77%
4.82
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.056
ΙΝΤΕΚ
+1,89%
5.93
ΙΝΤΕΤ
+1,83%
1.11
ΙΝΤΚΑ
+0,51%
2.965
ΚΑΡΕΛ
-1,21%
326
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.285
ΚΕΠΕΝ
+5,17%
1.83
ΚΟΡΔΕ
-0,67%
0.446
ΚΟΥΑΛ
+0,46%
1.306
ΚΟΥΕΣ
+0,47%
6.39
ΚΡΙ
0,00%
16.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,05%
0.998
ΛΑΒΙ
-0,98%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,86%
6.94
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+9,68%
1.02
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+0,57%
1.77
ΛΟΥΛΗ
+0,31%
3.21
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,06%
3.83
ΜΕΝΤΙ
+1,31%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38.8
ΜΙΓ
-1,73%
2.84
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
20.92
ΜΟΝΤΑ
+1,11%
3.64
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.695
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+2,31%
26.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
-1,71%
2.3
ΜΠΤΚ
0,00%
0.72
ΜΥΤΙΛ
+1,02%
33.78
ΝΑΚΑΣ
-1,23%
3.22
ΝΑΥΠ
-3,54%
0.762
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.265
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
+3,29%
31.4
ΟΛΥΜΠ
-1,56%
2.52
ΟΠΑΠ
+0,54%
16.88
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,74%
0.816
ΟΤΕ
+0,14%
14.52
ΟΤΟΕΛ
+0,19%
10.72
ΠΑΙΡ
-2,00%
0.98
ΠΑΠ
-3,19%
2.43
ΠΕΙΡ
+0,25%
4.411
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.06
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-2,86%
0.34
ΠΡΕΜΙΑ
+0,63%
1.278
ΠΡΟΝΤΕΑ
-1,61%
6.1
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.695
ΣΑΡ
+0,89%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.349
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
1.56
ΣΠΕΙΣ
+0,35%
5.7
ΣΠΙ
+1,33%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,72%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
+2,00%
7.65
ΦΡΙΓΟ
-2,91%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,19%
4.25
ΧΑΙΔΕ
+4,62%
0.68

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κινητήριος δύναμη στη Μόδα

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI τεχνολογία) χαρακτηρίστηκε ως μία από τις κινητήριες δυνάμεις καινοτομίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας για το 2021, σύμφωνα με την μελέτη της μηχανής αναζήτησης μόδας GLAMI.

Η έρευνα του GLAMI.gr αποκαλύπτει ότι στο παρελθόν μόνο οι μεγάλοι παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούσαν αλγόριθμους μηχανικής μάθησης (machine learning) για να καταλάβουν τις τάσεις των πωλήσεων. Τώρα πλέον και μικρότεροι retailers χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία για να κατανοήσουν τη δυναμική της αγοράς μόδας, η οποία μπορεί να τους προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας.

Αναλυτικότερα, οι τομείς που οι fashion retailers βλέπουν τη μεγαλύτερη δυνατότητα χρήσης της AI τεχνολογίας είναι οι εξής:

  • Αναζήτηση βάσει εικόνας και υπερ-εξατομίκευση. Η οπτική αναγνώριση γίνεται πλέον διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα καταστημάτων και προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) ή μια φωτογραφία με προϊόντα που του αρέσουν και στη συνέχεια να βρει τα ίδια ή παρόμοια. Η δυνατότητα αυτή είναι ωφέλιμη και για τα ίδια τα καταστήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αναζήτηση βάσει εικόνας του GLAMI που αύξησε κατά δύο φορές το conversion rate (ποσοστό μετατροπής) για τα προϊόντα που αναζητήθηκαν μέσω της εφαρμογής. Παράλληλα, ο στόχος της υπερ-εξατομίκευσης είναι να διευκολύνει τους καταναλωτές να βρουν αυτό που ψάχνουν και να προχωρήσουν σε παραγγελία ενώ από επιχειρηματικής πλευράς, οι εξατομικευμένες προτάσεις αυξάνουν το conversion rate και τη μέση τιμή παραγγελίας.
  • Μείωση Επιστροφών. Το λάθος μέγεθος και η κακή εφαρμογή εξακολουθούν να είναι στην κορυφή των λόγων επιστροφής στις online αγορές προϊόντων μόδας. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει και σε αυτόν τον τομέα, ξεκινώντας από την προτεινόμενη επιλογή μεγέθους βάσει προηγούμενων αγορών και επιστροφών, έως και την εικονική δοκιμή δίνοντας την ευκαιρία στον πελάτη να δοκιμάσει εικονικά αυτά που έχει επιλέξει, για να δει τις επιλογές του φορεμένες.
  • Εικονική Εξυπηρέτηση Πελατών. Τα chatbots μαζί με τον βοηθό φωνητικής αναζήτησης γίνονται ολοένα και περισσότερο διαισθητικά και ακριβή αν και εξακολουθεί να χρειάζεται ισορροπία κατά την εφαρμογή τους, καθώς ακόμη θεωρείται απαραίτητη η ανθρώπινη σκέψη και υποστήριξη στην επίλυση πολύπλοκων ζητημάτων ή ερωτήσεων.
  • Σχεδιασμός και βελτιστοποίηση της παραγωγής. Η τεχνολογία AI χρησιμοποιείται ήδη και για την κατασκευή νέων σχεδίων, την εύρεση ελαττωμάτων στα υφάσματα και τη διασφάλιση ότι τα χρώματα του τελικού υφάσματος ταιριάζουν με το αρχικά σχεδιασμένο μοτίβο.
  • Ζήτηση προϊόντων και προβλέψεις τάσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται επίσης και για την πρόβλεψη πωλήσεων, τάσεων και αναμενόμενων αλλαγών σε απαιτήσεις συγκεκριμένων προϊόντων μέσω της παρακολούθησης κοινωνικών μέσων και άλλων πηγών δεδομένων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!