Γ.Δ.
1420.28 -0,29%
ACAG
+0,17%
6.02
CENER
-1,27%
7
CNLCAP
+0,65%
7.8
DIMAND
+0,20%
10
OPTIMA
-0,52%
7.6
TITC
-0,39%
25.7
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.748
ΑΒΕ
+2,42%
0.508
ΑΔΜΗΕ
-2,49%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
1.03
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,90%
1.712
ΑΝΔΡΟ
+0,87%
6.96
ΑΡΑΙΓ
+0,32%
12.4
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+1,96%
10.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
+1,45%
7
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.41
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,32%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+0,36%
2.79
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.28
ΒΙΟΤ
-6,88%
0.406
ΒΙΣ
-9,72%
0.26
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.84
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,69%
14.68
ΔΑΑ
+1,05%
8.7
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
-1,24%
11.9
ΔΟΜΙΚ
+2,33%
4.4
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,27%
0.361
ΕΒΡΟΦ
-1,44%
1.37
ΕΕΕ
+0,49%
29
ΕΚΤΕΡ
-0,49%
4.04
ΕΛΒΕ
+3,41%
5.15
ΕΛΙΝ
-2,12%
2.31
ΕΛΛ
+1,47%
13.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,28%
2.7
ΕΛΠΕ
+0,63%
8
ΕΛΣΤΡ
-2,61%
2.61
ΕΛΤΟΝ
-2,48%
1.97
ΕΛΧΑ
-2,65%
2.2
ΕΝΤΕΡ
-0,29%
6.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.15
ΕΠΣΙΛ
-0,75%
10.64
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
7.23
ΕΥΑΠΣ
+1,21%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.76
ΕΥΡΩΒ
-1,30%
1.892
ΕΧΑΕ
-0,91%
5.43
ΙΑΤΡ
-0,28%
1.795
ΙΚΤΙΝ
-2,08%
0.519
ΙΛΥΔΑ
-0,35%
1.42
ΙΝΚΑΤ
+0,95%
5.3
ΙΝΛΙΦ
-1,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-1,01%
1.18
ΙΝΤΕΚ
-3,79%
6.35
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
-1,12%
1.32
ΙΝΤΚΑ
-3,74%
4.12
ΚΑΜΠ
0,00%
2.31
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-3,07%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.02
ΚΛΜ
-0,29%
1.725
ΚΟΡΔΕ
+3,53%
0.646
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
0.904
ΚΟΥΕΣ
+1,91%
5.34
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,97%
10.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
-2,87%
1.015
ΛΑΒΙ
-2,02%
0.872
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.91
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
-0,93%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.3
ΛΕΒΠ
-1,92%
0.306
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+4,13%
1.26
ΛΟΥΛΗ
+1,38%
2.93
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.19
ΜΕΒΑ
0,00%
4.2
ΜΕΝΤΙ
-0,63%
3.16
ΜΕΡΚΟ
-5,65%
43.4
ΜΙΓ
-1,15%
4.3
ΜΙΝ
-4,38%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,25%
27.6
ΜΟΝΤΑ
-0,77%
2.58
ΜΟΤΟ
+1,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.82
ΜΠΕΛΑ
+0,50%
27.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.94
ΜΠΤΚ
+9,42%
0.755
ΜΥΤΙΛ
-1,13%
36.72
ΝΑΚΑΣ
-0,70%
2.82
ΝΑΥΠ
-0,89%
1.12
ΞΥΛΚ
-1,32%
0.375
ΞΥΛΠ
0,00%
0.384
ΟΛΘ
0,00%
21.4
ΟΛΠ
+1,02%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,12%
16.16
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.905
ΟΤΕ
-1,84%
13.9
ΟΤΟΕΛ
+0,15%
13.58
ΠΑΙΡ
+1,53%
1.325
ΠΑΠ
0,00%
2.32
ΠΕΙΡ
-0,30%
3.968
ΠΕΤΡΟ
-1,95%
10.05
ΠΛΑΘ
-0,58%
4.255
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.8
ΠΡΔ
0,00%
0.33
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+4,03%
4.39
ΡΕΒΟΙΛ
-1,63%
1.815
ΣΑΡ
-0,53%
9.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+9,84%
0.067
ΣΕΝΤΡ
-0,80%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+0,48%
2.11
ΣΠΕΙΣ
-1,79%
7.66
ΣΠΙ
-0,30%
0.668
ΣΠΥΡ
-8,87%
0.226
ΤΕΝΕΡΓ
+0,12%
16.27
ΤΖΚΑ
0,00%
1.735
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,58%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.2
ΦΙΕΡ
+2,26%
0.408
ΦΛΕΞΟ
-4,65%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-2,58%
0.378
ΦΡΛΚ
0,00%
4.25
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κινητήριος δύναμη στη Μόδα

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI τεχνολογία) χαρακτηρίστηκε ως μία από τις κινητήριες δυνάμεις καινοτομίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας για το 2021, σύμφωνα με την μελέτη της μηχανής αναζήτησης μόδας GLAMI.

Η έρευνα του GLAMI.gr αποκαλύπτει ότι στο παρελθόν μόνο οι μεγάλοι παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούσαν αλγόριθμους μηχανικής μάθησης (machine learning) για να καταλάβουν τις τάσεις των πωλήσεων. Τώρα πλέον και μικρότεροι retailers χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία για να κατανοήσουν τη δυναμική της αγοράς μόδας, η οποία μπορεί να τους προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας.

Αναλυτικότερα, οι τομείς που οι fashion retailers βλέπουν τη μεγαλύτερη δυνατότητα χρήσης της AI τεχνολογίας είναι οι εξής:

  • Αναζήτηση βάσει εικόνας και υπερ-εξατομίκευση. Η οπτική αναγνώριση γίνεται πλέον διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα καταστημάτων και προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) ή μια φωτογραφία με προϊόντα που του αρέσουν και στη συνέχεια να βρει τα ίδια ή παρόμοια. Η δυνατότητα αυτή είναι ωφέλιμη και για τα ίδια τα καταστήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αναζήτηση βάσει εικόνας του GLAMI που αύξησε κατά δύο φορές το conversion rate (ποσοστό μετατροπής) για τα προϊόντα που αναζητήθηκαν μέσω της εφαρμογής. Παράλληλα, ο στόχος της υπερ-εξατομίκευσης είναι να διευκολύνει τους καταναλωτές να βρουν αυτό που ψάχνουν και να προχωρήσουν σε παραγγελία ενώ από επιχειρηματικής πλευράς, οι εξατομικευμένες προτάσεις αυξάνουν το conversion rate και τη μέση τιμή παραγγελίας.
  • Μείωση Επιστροφών. Το λάθος μέγεθος και η κακή εφαρμογή εξακολουθούν να είναι στην κορυφή των λόγων επιστροφής στις online αγορές προϊόντων μόδας. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει και σε αυτόν τον τομέα, ξεκινώντας από την προτεινόμενη επιλογή μεγέθους βάσει προηγούμενων αγορών και επιστροφών, έως και την εικονική δοκιμή δίνοντας την ευκαιρία στον πελάτη να δοκιμάσει εικονικά αυτά που έχει επιλέξει, για να δει τις επιλογές του φορεμένες.
  • Εικονική Εξυπηρέτηση Πελατών. Τα chatbots μαζί με τον βοηθό φωνητικής αναζήτησης γίνονται ολοένα και περισσότερο διαισθητικά και ακριβή αν και εξακολουθεί να χρειάζεται ισορροπία κατά την εφαρμογή τους, καθώς ακόμη θεωρείται απαραίτητη η ανθρώπινη σκέψη και υποστήριξη στην επίλυση πολύπλοκων ζητημάτων ή ερωτήσεων.
  • Σχεδιασμός και βελτιστοποίηση της παραγωγής. Η τεχνολογία AI χρησιμοποιείται ήδη και για την κατασκευή νέων σχεδίων, την εύρεση ελαττωμάτων στα υφάσματα και τη διασφάλιση ότι τα χρώματα του τελικού υφάσματος ταιριάζουν με το αρχικά σχεδιασμένο μοτίβο.
  • Ζήτηση προϊόντων και προβλέψεις τάσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται επίσης και για την πρόβλεψη πωλήσεων, τάσεων και αναμενόμενων αλλαγών σε απαιτήσεις συγκεκριμένων προϊόντων μέσω της παρακολούθησης κοινωνικών μέσων και άλλων πηγών δεδομένων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!