Οι 3 κοινοπραξίες που διεκδικούν την επέκταση Προαστιακού στο Λαύριο

Οι κοινοπραξίες ΤΕΡΝΑ –Intrakat–Siemens, ΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος και ΑΒΑΞ – Alstom διεκδικούν την επέκταση του προαστιακού στο Κορωπί – Λαύριο

Προαστιακός © ergose.gr

Οι κοινοπραξίες ΤΕΡΝΑIntrakatSiemens, ΑΚΤΩΡ – Μυτιληναίος και ΑΒΑΞ – Alstom διεκδικούν την επέκταση του προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Λαύριο, ένα από τα έξι σιδηροδρομικά έργα που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι φάκελοι των τριών υποψηφίων άνοιξαν σήμερα.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου, ανέρχεται σε €391 εκατ.  (χωρίς ΦΠΑ) και ο Ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει την μελέτη και κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης και του λιμένα Λαυρίου με την υφιστάμενη σιδηροδρομική προαστιακή γραμμή από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Κορωπίου συνολικού μήκους περίπου 32 χλμ.

Η νέα Σιδ. Γραμμή θα είναι διπλή στο μεγαλύτερο μήκος της, ηλεκτροκινούμενη και εφοδιασμένη με σύγχρονα συστήματα αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.

Στη χάραξη του Νέου Προαστιακού Σιδηρόδρομου από το Κορωπί έως τον λιμένα Λαυρίου  προβλέπονται δύο σιδ. σταθμοί, ένας στο Μαρκόπουλο και ο Τερματικός επιλιμένιος στο Λαύριο, καθώς και επτά σιδηροδρομικές στάσεις στις θέσεις/οικισμούς ΒΙΟ.ΠΑ Καλυβίων, Καλυβίων, Κουβαρά, Κερατέας, Δασκαλειού, Καλοπήγαδου και Λαυρίου (εξυπηρέτηση πόλης). Σε κάθε περίπτωση, η οριστική χωροθέτηση των στάσεων θα πραγματοποιηθεί κατά την διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, λαμβανομένου υπόψη των αναγκών του δικτύου μεταφορών.

Σε όλους τους σιδ. Σταθμούς και στάσεις  προβλέπεται χώρος στάθμευσης, ώστε να εξυπηρετούνται  ευρύτερες ζώνες οικιστικής ανάπτυξης με δυνατότητα πρόσβασης με αυτοκίνητο ή με άλλο τοπικό μέσο μαζικής μεταφοράς.

Με την υλοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής Κορωπί – Λαύριο ολοκληρώνεται ένας βασικός στόχος για την ανάπτυξη προαστιακού σιδηρόδρομου στην Αττική.  Η επέκταση του δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι το Λαύριο είναι κρίσιμη για την ολοκλήρωση των βασικών υποδομών μαζικής μεταφοράς και ειδικότερα του δικτύου μέσων σταθερής τροχιάς στην Αττική, καθώς και για την επίτευξη  των βασικών στόχων του πολεοδομικού, χωροταξικού, συγκοινωνιακού και περιβαλλοντικού σχεδιασμού των περιοχών από όπου διέρχεται η γραμμή.

Η σχεδιαζόμενη επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λαύριο, θα εξυπηρετήσει τους οικισμούς της Ανατολικής Αττικής και θα στηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής και της ποιότητας ζωής.

Επιπλέον η ολοκλήρωση της επέκτασης του Προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι το Λαύριο, θα προσφέρει στον λιμένα του Λαυρίου πρόσβαση υψηλού επιπέδου με μέσο μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς και  σύνδεση με το Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», στηρίζοντας και ενισχύοντας δραστικά τον Τουρισμό.

ΟΛΘ
0.00%
33.30
ΑΣΤΑΚ
1.34%
7.56
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
1.89%
29.04
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.29
ΠΡΟΝΤΕΑ
8.47%
6.40
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
-0.41%
7.25
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.30%
1.70
ΜΥΤΙΛ
1.41%
44.52
ΑΤΡΑΣΤ
-1.88%
8.34
ΚΡΙ
0.78%
18.00
ΡΕΒΟΙΛ
2.47%
1.66
ΠΛΑΘ
0.26%
3.88
ΑΤΤ
-0.51%
0.77
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
CNLCAP
0.77%
6.55
ΒΙΟΚΑ
-1.07%
1.85
ΔΟΜΙΚ
0.81%
1.88
ΑΚΡΙΤ
2.94%
0.98
AEM
-0.71%
4.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.49%
0.82
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
CENER
0.00%
9.32
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
-1.22%
2.03
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
1.43%
1.77
ΕΚΤΕΡ
-0.24%
2.09
OPTIMA
1.45%
18.22
ΜΑΘΙΟ
7.83%
0.62
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
0.75%
2.70
ΙΛΥΔΑ
-1.48%
2.66
ΕΤΕ
1.93%
10.55
ΠΑΙΡ
4.20%
0.84
ΚΕΠΕΝ
10.00%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.86%
1.17
ΙΝΛΟΤ
0.00%
1.06
ΓΕΒΚΑ
3.47%
1.49
ΕΛΧΑ
1.83%
2.22
ΕΛΠΕ
0.46%
7.72
ΕΛΣΤΡ
-0.88%
2.25
ΠΕΤΡΟ
0.21%
9.44
ΛΑΝΑΚ
1.69%
0.91
ΛΕΒΠ
5.83%
0.22
ΕΥΔΑΠ
1.90%
5.89
ΜΕΒΑ
0.00%
5.25
ΦΑΙΣ
-0.14%
3.60
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.00%
1.20
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.21%
19.40
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
-0.91%
2.18
ΝΑΥΠ
-1.45%
0.68
ΣΑΡ
2.19%
14.00
ΕΒΡΟΦ
0.25%
2.00
ΕΛΛ
0.72%
13.90
ΔΡΟΜΕ
0.94%
0.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.91
ΦΡΙΓΟ
-3.45%
0.28
BOCHGR
0.61%
6.64
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
2.34%
1.31
ΟΠΑΠ
1.27%
20.66
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.00%
1.31
ΒΙΟΣΚ
1.79%
1.71
ΙΚΤΙΝ
0.72%
0.35
ΜΠΡΙΚ
1.14%
2.66
ΑΛΜΥ
1.81%
5.06
ΑΝΔΡΟ
-0.30%
6.70
ΑΒΕ
1.09%
0.47
ΣΕΝΤΡ
-0.63%
0.32
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
-1.17%
5.89
ΙΝΛΙΦ
-1.17%
5.06
ΕΛΒΕ
3.00%
5.15
ΙΑΤΡ
0.85%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
0.32%
6.29
ΙΝΤΕΤ
0.40%
1.26
ΑΤΤΙΚΑ
3.30%
2.19
ΞΥΛΚ
0.44%
0.23
ΛΑΒΙ
-0.75%
0.79
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
2.27%
4.06
ΟΤΟΕΛ
0.68%
11.80
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.38
ΑΣΚΟ
1.41%
3.60
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
-0.39%
2.58
ΦΡΛΚ
0.50%
4.04
ΕΥΑΠΣ
1.25%
3.23
ΝΑΚΑΣ
1.34%
3.02
ΕΧΑΕ
0.17%
5.91
DIMAND
0.48%
8.46
ΠΛΑΚΡ
-2.68%
14.50
ΤΖΚΑ
2.70%
1.33
ΔΑΑ
3.11%
9.96
QLCO
-0.68%
5.96
ΜΙΓ
9.04%
3.74
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΒΟΣΥΣ
0.93%
2.16
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΔΕΗ
-3.34%
13.31
ΙΝΤΚΑ
-0.64%
3.12
ΜΕΡΚΟ
7.60%
36.80
ΠΡΟΦ
1.03%
5.88
ΚΥΡΙΟ
-0.45%
1.11
ΛΟΥΛΗ
-1.52%
3.90
TITC
-0.95%
41.55
ΕΣΥΜΒ
0.17%
1.19
ACAG
-0.36%
5.60
ΣΠΕΙΣ
2.47%
6.64
ΑΡΑΙΓ
-0.49%
12.30
ΚΑΡΕΛ
-1.26%
314.00
ΑΔΜΗΕ
-1.16%
2.99
ΜΕΝΤΙ
1.65%
2.46
ΟΤΕ
-1.07%
16.70
ΛΕΒΚ
7.02%
0.24
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.16
ΒΙΟ
0.17%
5.80
ΕΥΡΩΒ
-0.11%
2.66
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
9.96%
0.53
AKTR
-0.19%
5.38
ΜΟΤΟ
1.82%
2.80
ΕΕΕ
-0.17%
46.90
EVR
-2.31%
1.69
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
0.35%
22.92
ΜΙΝ
3.91%
0.48
ΠΑΠ
0.72%
2.78
ΛΑΜΔΑ
-0.46%
6.51
ΟΛΠ
1.98%
46.40
ΚΟΡΔΕ
0.00%
0.42
ΚΟΥΑΛ
1.22%
1.16
ΠΕΙΡ
1.16%
5.77