Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Ιωάννα Τσιαπαρίκου: Στην καρδιά της Πράσινης Συμφωνίας ο Σιδηρόδρομος

Βιώσιμος, ασφαλής και καινοτόμος ο Σιδηρόδρομος βρίσκεται στο επίκεντρο της Ευρώπης, με την ανακήρυξη του 2021 ως Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων, τονίζει σε δήλωσή της η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) Ιωάννα Τσιαπαρίκου, με αφορμή την έναρξη της επίσημης διάσκεψης για τον εορτασμό του Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων που διοργανώθηκε από την Κομισιόν σε συνεργασία με την πορτογαλική Προεδρία του Συμβουλίου της Ε.Ε.

«Για την Ελλάδα, αυτή η πρωτοβουλία ξεπερνάει ακόμη κι αυτό το ισχυρό συμβολικό πλαίσιο και βρίσκει τη χώρα σε μία κρίσιμη συγκυρία μεγάλων προκλήσεων: Με νέα δεδομένα δυναμικής ανόδου της εγχώριας σιδηροδρομικής αγοράς εξαιτίας της εισόδου και άλλων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων στην ελληνική υποδομή, δημιουργείται μία νέα αφετηρία προκλήσεων και ισχυροποίησης του ρόλου της Ρυθμιστικής Αρχή Σιδηροδρόμων, η οποία καλείται να διαδραματίσει ακόμη πιο διευρυμένο ρόλο στον ευαίσθητο τομέα της ρύθμισης και της ασφάλειας. Με στόχο τη διαφάνεια, την τήρηση των θεσμοθετημένων κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού, την ασφάλεια του σιδηροδρομικού έργου αλλά και τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους χρήστες των σιδηροδρομικών υπηρεσιών» επισημαίνει η πρόεδρος της ΡΑΣ.

 «Ο Σιδηρόδρομος στην καρδιά της Πράσινης Συμφωνίας»

«Βρισκόμαστε σε μία άκρως ευνοϊκή συγκυρία για την αναπτυξιακή πορεία του Σιδηροδρόμου. Το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0”, προβλέπει την κινητοποίηση σημαντικών πόρων για σημαντικά σιδηροδρομικά έργα.

Ταυτόχρονα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει το Σιδηρόδρομο στην καρδιά της Πράσινης Συμφωνίας, προβάλλοντας τα οφέλη του, ως ενός βιώσιμου, έξυπνου και ασφαλούς μέσου μεταφοράς. Γεγονός, που αντικατοπτρίζει το βασικό ρόλο των σιδηροδρόμων για το μέλλον των μεταφορών» σημειώνει η κ. Τσιαπαρίκου.

Και προσθέτει: «Με στόχο τη μείωση των εκπομπών από τις μεταφορές κατά 90% έως το 2050 για την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας, η περαιτέρω ανάπτυξη του Σιδηρόδρομου μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση της μείωσης των εκπομπών και εντέλει στην πλήρωση του σημαντικού αυτού στόχου. Πρόκειται για τον κατεξοχήν φιλικό προς το περιβάλλον μέσο, καθώς ευθύνεται μόλις για το 0,5% των εκπομπών CO2 που σχετίζονται με τις μεταφορές.

Ως εκ τούτου, η αύξηση του μεριδίου των επιβατών και των εμπορευμάτων που διακινούνται σιδηροδρομικώς θα συνδράμει αποτελεσματικά, στο να πετύχει η Ευρώπη τους στόχους της για την κλιματική αλλαγή, όπως αυτοί απορρέουν από την Πράσινη Συμφωνία. Παράλληλα, η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού έργου θα δώσει ώθηση για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας σε μία τόσο δύσκολη συγκυρία».

Και καταλήγει: «Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ως μία σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ανεξάρτητη Αρχή εγγυάται εκ του ρόλου της σε μία τόσο κομβικής σημασίας συγκυρία, τη ρύθμιση και την ασφάλεια για μία ανοιχτή και αποτελεσματική σιδηροδρομική αγορά, με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όπως επιτάσσει η ανάπτυξη του Ενιαίου Σιδηροδρομικού Χώρου και η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!