Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

H Lufthansa αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων της: Ο λόγος

Η Lufthansa θα προσθέσει ένα περιβαλλοντικό τέλος στους ναύλους της σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της αεροπορικής, τη στιγμή που ο κλάδος μάχεται για να καλύψει το κόστος της συμμόρφωσης με τους νέους κανόνες της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προειδοποιήσει εδώ και χρόνια ότι οι κανονισμοί που τις υποχρεώνουν να χρησιμοποιούν πιο ακριβά βιώσιμα καύσιμα αεροσκαφών θα μπορούσαν να αυξήσουν το κόστος των εισιτηρίων. Οι τιμές έχουν ήδη εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια κατά την ταξιδιωτική έκρηξη μετά την πανδημία, εγείροντας φόβους ότι περαιτέρω αυξήσεις θα μπορούσαν να αρχίσουν να αποτρέπουν τους ταξιδιώτες από το να ταξιδεύουν.

Οι ναύλοι θα αυξηθούν μεταξύ 1 ευρώ και 72 ευρώ, ανάλογα με τον τύπο του εισιτηρίου, σε όλες τις πτήσεις που αναχωρούν από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη Βρετανία, τη Νορβηγία και την Ελβετία, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Lufthansa. Είπε ότι η χρέωση θα «καλύψει μέρος του σταθερά αυξανόμενου πρόσθετου κόστους που οφείλεται στις κανονιστικές περιβαλλοντικές απαιτήσεις», όπως το βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο (SAF) από υλικά βιολογικής προέλευσης – που θεωρείται ζωτικής σημασίας για να γίνουν οι πτήσεις λιγότερο ρυπογόνες.

Η ΕΕ έχει θεσπίσει κανόνες που απαιτούν από τις πτήσεις που αναχωρούν από τα αεροδρόμια των κρατών μελών να μεταφέρουν σταδιακά αυξανόμενες ποσότητες SAF. Η Air France-KLM εισήγαγε παρόμοια επιβάρυνση τον Ιανουάριο του 2022, όπως επιβεβαίωσε ο όμιλος στο Reuters, προσθέτοντας προσαύξηση έως 12 ευρώ για τους επιχειρηματικούς ναύλους και τέσσερα ευρώ για τους οικονομικούς ναύλους εκείνη την εποχή. «Έχουμε θεσπίσει μια συνεισφορά SAF, η οποία εφαρμόζεται σε όλες τις πτήσεις (όχι μόνο κατά την αναχώρηση από την Ευρώπη) για να αντικατοπτρίζει με διαφάνεια το πρόσθετο κόστος της ενσωμάτωσης βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων», ανέφερε εκπρόσωπος της Air France-KLM στο Reuters,

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Carsten Spohr προειδοποίησε πέρυσι ότι οι στόχοι της ΕΕ θα είναι δύσκολο να επιτευχθούν και άφησε να εννοηθεί ότι το υψηλότερο κόστος θα μετακυλιστεί στους πελάτες. Η αύξηση των τιμών, την οποία η αεροπορική εταιρεία ονόμασε «Επιβάρυνση Περιβαλλοντικού Κόστους», θα καλύψει μέρος αυτού του κόστους για το 2025, δήλωσε η εταιρεία.

Εκπρόσωπος δήλωσε ότι η κίνηση αυτή δεν συνδέεται με το υψηλό εργατικό κόστος της Lufthansa μετά από απεργίες φέτος, οι οποίες οδήγησαν την αεροπορική εταιρεία στο να εκδώσει προειδοποίηση για τα κέρδη της πριν από τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Πρόσθεσε ότι το πρόσθετο κόστος δεν αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω προς το παρόν.

Διαβάστε επίσης:

TradeWinds: Παραγγελία ορόσημο 4 PSVs για την Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη

Sinsay: H “πολωνική Zara” υπεραποδίδει και ετοιμάζει τριπλά εγκαίνια

Ρεύμα: Τα 100 ευρώ αγγίζει η μέση χονδρεμπορική τιμή για τον Ιούνιο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!