Υπογράφηκε η σύμβαση για το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ, γνωστοποίησε η Αρχή σήμερα Τετάρτη. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, η υπογραφή της σύμβασης αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και πολιτών.
Το έργο, προϋπολογισμού 26.860.800 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην ψηφιακή μετάβαση της ΑΑΔΕ.
Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογικές υποδομές, το νέο ΚΕΦ θέτει στο επίκεντρο τις ανάγκες των φορολογουμένων και προσφέρει:
- Ενιαίο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Ένα σύγχρονο Contact Center που ενοποιεί και διαχειρίζεται αποτελεσματικά όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας που επιλέγουν – τηλεφωνικό, ψηφιακό ή φυσικό.
- Ψηφιακό Βοηθό και Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Αξιοποίηση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών λειτουργιών για την παροχή άμεσης, γρήγορης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης.
Το νέο ΚΕΦ υλοποιείται από την Ένωση Εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY» και αναμένεται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία εντός του επόμενου τριμήνου.
«Εισάγουμε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο», δήλωσε σχετικά ο διοικητής της Αρχής, Γιώργος Πιτσιλής.