Γ.Δ.
1435.19 -0,93%
ACAG
-0,61%
6.56
CENER
-0,66%
7.52
CNLCAP
+13,67%
7.9
DIMAND
-0,72%
9.61
OPTIMA
-3,56%
10.28
TITC
-0,35%
28.1
ΑΑΑΚ
-0,71%
6.95
ΑΒΑΞ
-1,62%
1.46
ΑΒΕ
-5,47%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-1,35%
2.2
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.94
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+0,25%
1.631
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.8
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.26
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.64
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.06
ΑΤΤ
-1,78%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,14%
5.55
ΒΙΟΚΑ
+0,75%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+2,86%
1.26
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
+9,89%
0.2
ΒΟΣΥΣ
+2,50%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+3,12%
1.655
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.26
ΔΑΑ
-0,47%
8.418
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,53%
11.3
ΔΟΜΙΚ
+1,10%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-0,59%
1.68
ΕΕΕ
-0,14%
29.46
ΕΚΤΕΡ
+4,47%
4.56
ΕΛΒΕ
+1,23%
4.94
ΕΛΙΝ
-0,41%
2.4
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,12%
2.54
ΕΛΠΕ
-0,18%
8.265
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.46
ΕΛΤΟΝ
-1,28%
1.844
ΕΛΧΑ
-2,36%
1.904
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+0,64%
0.158
ΕΠΣΙΛ
0,00%
10.1
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.23
ΕΤΕ
-1,25%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
-1,34%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,78%
5.09
ΙΑΤΡ
-1,52%
1.615
ΙΚΤΙΝ
-2,01%
0.438
ΙΛΥΔΑ
-2,81%
1.555
ΙΝΚΑΤ
-0,70%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.8
ΙΝΛΟΤ
-1,23%
1.126
ΙΝΤΕΚ
-0,48%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
-0,78%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-1,56%
3.47
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.605
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,28%
1.585
ΚΟΡΔΕ
-3,04%
0.51
ΚΟΥΑΛ
-0,72%
1.37
ΚΟΥΕΣ
-1,25%
5.52
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,90%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,10%
1.4
ΛΑΒΙ
-1,89%
0.83
ΛΑΜΔΑ
-1,45%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33
ΛΑΝΑΚ
-0,88%
1.13
ΛΕΒΚ
-0,57%
0.35
ΛΕΒΠ
-8,70%
0.336
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-6,03%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-0,47%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-2,71%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,89%
3.985
ΜΙΝ
-0,77%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,49%
26.6
ΜΟΝΤΑ
+1,32%
3.06
ΜΟΤΟ
-0,67%
2.98
ΜΟΥΖΚ
-1,35%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-1,28%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-1,51%
37.72
ΝΑΚΑΣ
+7,35%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,97%
1.025
ΞΥΛΚ
0,00%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,23%
0.33
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.5
ΟΛΠ
-2,61%
24.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.87
ΟΠΑΠ
-1,81%
16.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.883
ΟΤΕ
-0,42%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
-1,98%
3.921
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
8.54
ΠΛΑΘ
-1,11%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,64%
15.5
ΠΡΔ
-1,33%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,06%
4.46
ΡΕΒΟΙΛ
-2,76%
1.585
ΣΑΡ
-2,53%
11.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-1,98%
1.98
ΣΠΕΙΣ
+4,47%
7.94
ΣΠΙ
-2,70%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.1
ΤΖΚΑ
+3,75%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
+6,25%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,27%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.366
ΦΛΕΞΟ
+5,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
-1,26%
0.314
ΦΡΛΚ
-0,96%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+4,48%
0.7

Μαρίνα Φλοίσβου: Επέκταση στα φωτοβολταϊκά και σχέδια για ανεμογεννήτριες

«Η αύξηση της τιμής του ρεύματος έφερε βίαια στο προσκήνιο το θέμα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ίσως και εμείς οι μαρίνες θα μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα σε αυτό τον τομέα» σημείωσε χθες στην ομιλία του κατά την διάρκεια της παρουσίασης της Έκθεσης Βιωσιμότητας του 2020 της Μαρίνας Φλοίσβου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Flisvos Marina, κ. Σταύρος Κατσικάδης. Όπως ανέφερε η εταιρεία, σε πρώτη φάση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στις χερσαίες εγκαταστάσεις ενώ σε βάθος χρόνου εξετάζει την τοποθέτηση ανεμογεννητριών σε πλωτές εξέδρες στο θαλάσσιο τμήμα.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του powergame.gr, o κ. Κατσικάδης σημείωσε ότι αυτό το διάστημα πραγματοποιούνται κινήσεις ώστε το έργο των φωτοβολταϊκών να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης. Παράλληλα, σημείωσε ότι σήμερα είναι στο στάδιο της μελέτης και ότι για την υλοποίηση του έργου βρίσκονται σε συνεργασία με εταιρείες παραγωγής ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια του προγράμματος βιωσιμότητας της εταιρείας, η Μαρίνα Φλοίσβου τροφοδοτείται σήμερα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές.

Στα πλαίσια της μείωσης του ενεργειακού αποτυπώματος της Μαρίνας στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2022, όλα τα εταιρικά οχήματα που θα κινούνται εντός του χώρου (πχ επίβλεψης και φύλαξης) να είναι ηλεκτροκίνητα ενώ στους ήδη υπάρχοντες σταθμούς θα προστεθούν επιπλέον τέσσερις σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων τόσο για τις ανάγκες του στόλου της εταιρείας και των συνεργατών της όσο και των επισκεπτών.

Δίκτυο οπτικών ινών

Μία επίσης σημαντική προτεραιότητα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα είναι η δημιουργία δικτύου οπτικών ινών σε όλο το μήκος της μαρίνας με στόχο να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει το δίκτυο 5G. Και σε αυτό τον τομέα η Lamda Flisvos Marina βρίσκεται στην φάση των μελετών και των συζητήσεων με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και εταιρείες τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση το 2020 ήταν μία θετική χρονιά καθώς υπήρξε 100% πληρότητα των θέσεων ελλιμενισμού. Συγκεκριμένα ελλιμενίστηκαν στην Μαρίνα Φλοίσβου 303 ιδιωτικά σκάφη. Πέρυσι παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του συνολικού αριθμού μονίμων σκαφών κατά 7% ενώ αντίθετα παρουσιάστηκε μείωση του συνολικού αριθμού των διερχόμενων σκαφών κατά 46%. Η κατάσταση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αδυναμία απόπλου εξαιτίας των μέτρων που είχαν ληφθεί την περίοδο έξαρσης της πανδημίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν, η Μαρίνα Φλοίσβου κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 22% και μία από τις κορυφαίες θέσεις στην Μεσόγειο σε ότι αφορά στα μεγάλα γιοτ. Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου το 50% των 303 θέσεων ελλιμενισμού αφορά σε θαλαμηγούς μεγαλύτερους των 35 μέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!