Γ.Δ.
1407.14 0,00%
ACAG
0,00%
5.61
BOCHGR
0,00%
4.29
CENER
0,00%
8.62
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
0,00%
9.23
NOVAL
0,00%
2.505
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.442
ΑΒΕ
0,00%
0.488
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
3.15
ΑΛΦΑ
0,00%
1.438
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.52
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.34
ΑΣΚΟ
0,00%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
125
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.51
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.35
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.36
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.47
ΕΕΕ
0,00%
33.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.544
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.798
ΕΛΠΕ
0,00%
6.97
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.796
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.165
ΕΤΕ
0,00%
7.324
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.62
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.8905
ΕΧΑΕ
0,00%
4.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.475
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.289
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.87
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.4
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.13
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.31
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.412
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.7
ΚΡΙ
0,00%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.777
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.298
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.29
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.68
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.215
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.48
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
0,00%
2.61
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
28.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.45
ΟΠΑΠ
0,00%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
15.73
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
0,00%
3.71
ΠΕΡΦ
0,00%
6.14
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.335
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.28
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.65
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.615

Μαρίνα Φλοίσβου: Επέκταση στα φωτοβολταϊκά και σχέδια για ανεμογεννήτριες

«Η αύξηση της τιμής του ρεύματος έφερε βίαια στο προσκήνιο το θέμα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ίσως και εμείς οι μαρίνες θα μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα σε αυτό τον τομέα» σημείωσε χθες στην ομιλία του κατά την διάρκεια της παρουσίασης της Έκθεσης Βιωσιμότητας του 2020 της Μαρίνας Φλοίσβου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Flisvos Marina, κ. Σταύρος Κατσικάδης. Όπως ανέφερε η εταιρεία, σε πρώτη φάση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στις χερσαίες εγκαταστάσεις ενώ σε βάθος χρόνου εξετάζει την τοποθέτηση ανεμογεννητριών σε πλωτές εξέδρες στο θαλάσσιο τμήμα.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του powergame.gr, o κ. Κατσικάδης σημείωσε ότι αυτό το διάστημα πραγματοποιούνται κινήσεις ώστε το έργο των φωτοβολταϊκών να ενταχθεί και να χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης. Παράλληλα, σημείωσε ότι σήμερα είναι στο στάδιο της μελέτης και ότι για την υλοποίηση του έργου βρίσκονται σε συνεργασία με εταιρείες παραγωγής ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια του προγράμματος βιωσιμότητας της εταιρείας, η Μαρίνα Φλοίσβου τροφοδοτείται σήμερα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές.

Στα πλαίσια της μείωσης του ενεργειακού αποτυπώματος της Μαρίνας στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2022, όλα τα εταιρικά οχήματα που θα κινούνται εντός του χώρου (πχ επίβλεψης και φύλαξης) να είναι ηλεκτροκίνητα ενώ στους ήδη υπάρχοντες σταθμούς θα προστεθούν επιπλέον τέσσερις σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων τόσο για τις ανάγκες του στόλου της εταιρείας και των συνεργατών της όσο και των επισκεπτών.

Δίκτυο οπτικών ινών

Μία επίσης σημαντική προτεραιότητα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα είναι η δημιουργία δικτύου οπτικών ινών σε όλο το μήκος της μαρίνας με στόχο να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει το δίκτυο 5G. Και σε αυτό τον τομέα η Lamda Flisvos Marina βρίσκεται στην φάση των μελετών και των συζητήσεων με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και εταιρείες τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση το 2020 ήταν μία θετική χρονιά καθώς υπήρξε 100% πληρότητα των θέσεων ελλιμενισμού. Συγκεκριμένα ελλιμενίστηκαν στην Μαρίνα Φλοίσβου 303 ιδιωτικά σκάφη. Πέρυσι παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του συνολικού αριθμού μονίμων σκαφών κατά 7% ενώ αντίθετα παρουσιάστηκε μείωση του συνολικού αριθμού των διερχόμενων σκαφών κατά 46%. Η κατάσταση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αδυναμία απόπλου εξαιτίας των μέτρων που είχαν ληφθεί την περίοδο έξαρσης της πανδημίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν, η Μαρίνα Φλοίσβου κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 22% και μία από τις κορυφαίες θέσεις στην Μεσόγειο σε ότι αφορά στα μεγάλα γιοτ. Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου το 50% των 303 θέσεων ελλιμενισμού αφορά σε θαλαμηγούς μεγαλύτερους των 35 μέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!