Πώς τα ψηφιακά δεδομένα των καταναλωτών ωφελούν τις επιχειρήσεις

Μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud αξιοποιούνται δεδομένα καταναλωτικής συμπεριφοράς και αποτελεί πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις

Βαγγέλης Κάραλης_ Ceo της Qivos

Με το πέρασμα της πανδημίας, αυξήθηκε η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών δεδομένων και η πλειοψηφία των καταναλωτών αντιδρά πιο θετικά από ποτέ στις στοχευμένες προσφορές και τα προσωποποιημένα μηνύματα.

«Πρόκειται για προσφορές και μηνύματα που υποστηρίζουν την ανάγκη των καταναλωτών για έξυπνες αγορές και παράλληλα αυξάνουν την καταναλωτική τους δύναμη, σε αντιστάθμισμα των όποιων ανατιμήσεων», εξηγεί ο Βαγγέλης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Qivos.

Η εξοικείωση με το online περιβάλλον αγορών κάνει τους περισσότερους να αναζητούν παρόμοιες διευκολύνσεις και offline, καθώς επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, είναι δεκτικοί ως προς την αξιοποίηση των δεδομένων της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς, πολύ περισσότερο όταν το αντίκρισμα είναι προσφορές αγορών που τους αφορούν άμεσα. Το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, μέσα από το σωστό κανάλι επικοινωνίας αναδεικνύεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.

Με βάση τα παραπάνω, η Qivos – μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud – προσφέρει έναν έξυπνο μηχανισμό διαχείρισης προσφορών και κουπονιών, ο οποίος επιτρέπει στη σύγχρονη επιχείρηση να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα των προωθητικών της ενεργειών.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Qivos συμπεριλαμβάνεται στο «Now Tech: Promotions And Offer Management Providers, Q3 2021» της Forrester, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

«Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη αναφορά. Είναι αποτέλεσμα της δουλειάς μας στη διεθνή αγορά loyalty και διαχείρισης δεδομένων πελάτη. Η βραβευμένη, AI-driven πλατφόρμα Qivos Cloud βοηθά τα brands να διαχειρίζονται αυτοματοποιημένα καμπάνιες προσφορών και μηνυμάτων. Ζούμε μια νέα κανονικότητα. Στις μέρες μας, οι εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις, οι αποκλειστικές εμπειρίες και το στοχευμένο περιεχόμενο αποτελούν βασικούς παράγοντες επιτυχίας, στη διαμόρφωση μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Η διατήρηση αυτής της σχέσης απαιτεί αφοσίωση και από τις δύο πλευρές, η οποία ξεκινά και ενισχύεται όταν ο πελάτης αισθανθεί ότι τον εκτιμούν κα τον φροντίζουν. Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένουν ότι η εμπειρία αγορών θα είναι εξατομικευμένη, χάρη στη χρήση ψηφιακών δεδομένων. Επιπλέον, σε έναν κόσμο χωρίς third-party cookies, μια στρατηγική βασισμένη σε first-party data κάνει τη διαφορά. Η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, σε όλα τα κανάλια πώλησης, ψηφιακά και αναλογικά, είναι ο πυρήνας της πρότασής μας», σημειώνει ο Βαγγέλης Καραλής.

Βοηθώντας τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Μέσω της SaaS πλατφόρμας Qivos Cloud -προϊόν δικής της ανάπτυξης- ενισχύει την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Έτσι, αυξάνει το loyalty των καταναλωτών, μέσα από την έξυπνη διαχείριση των customer data, δημιουργώντας μετρήσιμη υπεραξία.

ΟΛΘ
0.00%
33.50
ΑΣΤΑΚ
0.27%
7.30
ΞΥΛΠ
0.00%
0.39
ΜΠΕΛΑ
1.30%
28.00
ΟΛΥΜΠ
-0.45%
2.20
ΠΡΟΝΤΕΑ
4.24%
6.15
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
1.90%
6.44
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.00%
1.64
ΜΥΤΙΛ
0.34%
41.64
ΑΤΡΑΣΤ
-0.23%
8.66
ΚΡΙ
2.53%
16.24
ΡΕΒΟΙΛ
-0.61%
1.62
ΠΛΑΘ
2.00%
3.83
ΑΤΤ
1.47%
0.76
ΦΛΕΞΟ
-0.65%
7.65
CNLCAP
-0.73%
6.80
ΒΙΟΚΑ
2.24%
1.60
ΔΟΜΙΚ
4.35%
1.92
ΑΚΡΙΤ
-3.22%
0.96
AEM
-0.78%
4.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0.26%
0.77
ΣΠΙ
0.38%
0.53
CENER
0.22%
9.00
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
-1.39%
1.98
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
0.00%
1.62
ΕΚΤΕΡ
-1.96%
2.00
OPTIMA
0.25%
15.94
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
EVRR
6.75%
0.17
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
3.49%
2.29
ΙΛΥΔΑ
-2.10%
2.33
ΕΤΕ
0.75%
9.45
ΠΑΙΡ
3.90%
0.80
ΚΕΠΕΝ
0.58%
1.73
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0.83%
1.20
ΙΝΛΟΤ
0.19%
1.04
ΓΕΒΚΑ
2.11%
1.45
ΕΛΧΑ
0.10%
2.00
ΕΛΠΕ
0.52%
7.74
ΕΛΣΤΡ
0.00%
2.11
ΠΕΤΡΟ
0.93%
8.66
ΛΑΝΑΚ
1.67%
0.92
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΕΥΔΑΠ
-0.70%
5.71
ΜΕΒΑ
2.65%
4.64
ΦΑΙΣ
-1.42%
3.62
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
-2.55%
1.15
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.11%
18.30
ΑΤΕΚ
6.36%
1.17
ΕΛΙΝ
-0.46%
2.18
ΝΑΥΠ
2.71%
0.68
ΣΑΡ
1.16%
14.00
ΕΒΡΟΦ
-1.32%
1.87
ΕΛΛ
1.10%
13.80
ΔΡΟΜΕ
-2.58%
0.30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.90
ΦΡΙΓΟ
0.69%
0.29
BOCHGR
0.67%
6.00
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.15%
1.30
ΟΠΑΠ
-4.00%
19.20
ΒΙΟΤ
0.00%
0.21
ΠΡΕΜΙΑ
-0.65%
1.22
ΒΙΟΣΚ
1.66%
1.53
ΙΚΤΙΝ
3.00%
0.33
ΜΠΡΙΚ
-3.76%
2.56
ΑΛΜΥ
0.00%
5.16
ΑΝΔΡΟ
0.60%
6.76
ΑΒΕ
0.00%
0.43
ΣΕΝΤΡ
-1.25%
0.32
ΛΟΓΟΣ
3.70%
1.68
ΠΕΡΦ
0.35%
5.73
ΙΝΛΙΦ
-0.60%
4.97
ΕΛΒΕ
0.40%
5.00
ΙΑΤΡ
1.71%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
-0.48%
6.28
ΙΝΤΕΤ
0.00%
1.25
ΑΤΤΙΚΑ
0.00%
2.11
ΞΥΛΚ
-0.41%
0.24
ΛΑΒΙ
-1.73%
0.79
ΣΠΥΡ
-10.00%
0.14
ΜΟΝΤΑ
-2.03%
3.86
ΟΤΟΕΛ
0.88%
11.50
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.40
ΑΣΚΟ
-0.29%
3.42
ΛΑΜΨΑ
-0.54%
37.00
NOVAL
-0.42%
2.37
ΦΡΛΚ
-0.77%
3.85
ΕΥΑΠΣ
2.49%
3.29
ΝΑΚΑΣ
0.00%
3.04
ΕΧΑΕ
0.55%
5.45
DIMAND
-0.23%
8.54
ΠΛΑΚΡ
1.36%
14.90
ΤΖΚΑ
-3.50%
1.24
ΔΑΑ
1.83%
9.18
ΜΙΓ
-0.35%
2.82
ΚΤΗΛΑ
-1.90%
2.06
ΒΟΣΥΣ
3.88%
2.14
ΠΡΔ
-6.09%
0.22
ΔΕΗ
0.07%
13.48
ΙΝΤΚΑ
0.33%
3.02
ΜΕΡΚΟ
0.00%
34.40
ΠΡΟΦ
-1.06%
5.59
ΚΥΡΙΟ
4.00%
0.88
ΛΟΥΛΗ
0.00%
3.52
TITC
0.12%
40.65
ΕΣΥΜΒ
-0.53%
1.13
ACAG
0.34%
5.97
ΣΠΕΙΣ
0.35%
5.66
ΑΡΑΙΓ
3.26%
12.68
ΚΑΡΕΛ
-0.62%
320.00
ΑΔΜΗΕ
3.45%
3.00
ΜΕΝΤΙ
0.45%
2.23
ΟΤΕ
0.47%
16.95
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΥΑΛΚΟ
-10.00%
0.14
ΒΙΟ
-0.18%
5.47
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΕΥΡΩΒ
0.91%
2.45
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
AKTR
0.38%
5.29
ΜΟΤΟ
0.00%
2.67
ΕΕΕ
1.19%
45.84
EVR
0.67%
1.51
ΔΑΙΟΣ
5.00%
4.20
ΜΟΗ
2.06%
21.80
ΜΙΝ
0.00%
0.51
ΠΑΠ
0.00%
2.53
ΛΑΜΔΑ
-0.90%
6.63
ΟΛΠ
2.50%
41.00
ΚΟΡΔΕ
0.52%
0.39
ΚΟΥΑΛ
0.18%
1.10
ΠΕΙΡ
1.02%
5.15