Γ.Δ.
1049.7 +2,16%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+4,01%
3.89
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
12
TITC
+3,28%
14.5
ΑΑΑΚ
+8,40%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10
ΑΒΑΞ
+2,45%
0.796
ΑΒΕ
+1,53%
0.53
ΑΔΜΗΕ
+2,56%
1.76
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-11,76%
0.45
ΑΛΜΥ
+0,68%
2.21
ΑΛΦΑ
+5,26%
1.1605
ΑΝΔΡΟ
+2,40%
6.4
ΑΝΕΚ
+8,33%
0.234
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
+0,43%
7.07
ΑΣΚΟ
+0,47%
2.14
ΑΣΤΑΚ
+2,94%
8.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,97%
5.2
ΑΤΤ
+4,07%
11.76
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,11%
4.31
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.91
ΒΙΟΣΚ
+2,66%
0.617
ΒΙΟΤ
-9,09%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.166
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-5,11%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+5,24%
11.24
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
+3,77%
7.99
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+3,17%
0.782
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-1,54%
0.319
ΕΒΡΟΦ
+1,06%
0.76
ΕΕΕ
-0,25%
24.32
ΕΚΤΕΡ
+2,88%
1.43
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.86
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+1,71%
0.417
ΕΛΙΝ
-0,93%
2.12
ΕΛΛ
+0,90%
16.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+7,34%
1.96
ΕΛΠΕ
+2,13%
7.66
ΕΛΣΤΡ
+1,55%
2.62
ΕΛΤΟΝ
+2,20%
2.32
ΕΛΧΑ
+2,18%
1.592
ΕΝΤΕΡ
-1,54%
3.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.134
ΕΠΣΙΛ
+1,11%
7.28
ΕΣΥΜΒ
+3,00%
0.618
ΕΤΕ
+2,79%
4.64
ΕΥΑΠΣ
+1,81%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,75%
6.74
ΕΥΡΩΒ
+4,65%
1.295
ΕΧΑΕ
+2,09%
4.16
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-1,36%
0.582
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.14
ΙΝΚΑΤ
+4,72%
1.596
ΙΝΛΙΦ
+1,11%
3.64
ΙΝΛΟΤ
+2,36%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+4,36%
3.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,08%
6.7
ΙΝΤΕΤ
+5,67%
1.025
ΙΝΤΚΑ
+3,88%
1.766
ΚΑΜΠ
-2,80%
2.43
ΚΑΡΕΛ
+0,65%
312
ΚΕΚΡ
+2,04%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
0,00%
0.946
ΚΟΡΔΕ
+2,59%
0.554
ΚΟΥΑΛ
+0,37%
0.542
ΚΟΥΕΣ
+5,04%
4.9
ΚΡΕΚΑ
-5,41%
0.28
ΚΡΙ
+0,96%
6.34
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.08
ΛΑΒΙ
+3,08%
0.401
ΛΑΜΔΑ
+1,40%
5.805
ΛΑΜΨΑ
+1,79%
22.8
ΛΑΝΑΚ
-1,48%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-3,53%
0.984
ΛΟΥΛΗ
+3,64%
2.56
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.735
ΜΕΒΑ
+2,63%
3.12
ΜΕΝΤΙ
+0,29%
3.51
ΜΕΡΚΟ
-0,40%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+4,64%
22.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.718
ΜΟΤΟ
+4,48%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-3,21%
0.664
ΜΠΕΛΑ
-6,89%
19.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,54%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.575
ΜΥΤΙΛ
+0,97%
24.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.4
ΝΑΥΠ
0,00%
0.98
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
+13,04%
0.26
ΟΛΘ
+0,41%
24.6
ΟΛΠ
+1,51%
18.8
ΟΛΥΜΠ
+5,05%
2.08
ΟΠΑΠ
+2,41%
14.9
ΟΤΕ
+1,66%
13.46
ΟΤΟΕΛ
+1,35%
12
ΠΑΙΡ
+2,15%
0.95
ΠΑΠ
+0,43%
2.35
ΠΕΙΡ
+5,21%
2.02
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.52
ΠΛΑΘ
+4,05%
3.985
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.488
ΠΡΕΜΙΑ
+1,85%
1.1
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
+5,90%
2.78
ΡΕΒΟΙΛ
+2,40%
1.28
ΣΑΡ
+0,90%
6.75
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+5,71%
0.296
ΣΙΔΜΑ
+0,88%
2.3
ΣΠΕΙΣ
+9,00%
6.3
ΣΠΙ
+0,33%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.22
ΤΕΝΕΡΓ
+3,06%
18.87
ΤΖΚΑ
+1,62%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
+6,00%
0.212
ΦΙΕΡ
-6,77%
0.413
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.6
ΦΡΙΓΟ
+6,06%
0.07
ΦΡΛΚ
+2,08%
3.43
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.535
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Έλον Μασκ: Κύριος ανταγωνιστής της Tesla είναι η Κίνα

Ο βασικός ανταγωνιστής της Tesla θα μπορούσε να είναι μόνο μια αυτοκινητοβιομηχανία από την Κίνα, υποστηρίζει ο Έλον Μασκ, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι σε κάθε περίπτωση αυτή τη στιγμή η εταιρεία του «κερδίζει» κάθε Κινέζο ανταγωνιστή.

Πράγματι, ήδη η Tesla αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Κίνα στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, μεταξύ των οποίων και μία σειρά από δυναμικές startups όπως οι Nio, Xpeng και Li Auto.

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Tesla στην Κίνα πάντως, αυτή τη στιγμή, είναι η αυτοκινητοβιομηχανία BYD που υποστηρίζεται από τον Γουόρεν Μπάφετ. Πέρυσι, η BYD πούλησε 911.140 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία παγκοσμίως και συνολικά 1,8 εκατομμύρια οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και των plug-in υβριδικών. Η Tesla παρέδωσε 1,31 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά το 2022.

Ο Μασκ δήλωσε «ενθουσιασμένος» για τις προοπτικές της Tesla, στην παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, υποσχόμενος στους επενδυτές ένα «υπέροχο μέλλον».

«Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα. Είναι οι πιο ανταγωνιστικοί στον κόσμο… δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο… Έχουμε τόσο μεγάλο σεβασμό για τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων που ανταγωνιζόμαστε», ανέφερε ο εκκεντρικός μεγιστάνας.

Όπως είπε, αν έπρεπε να μαντέψει ποια εταιρεία θα είναι…. δεύτερη μετά την Tesla, τότε θα επέλεγε μια εταιρεία από την Κίνα. Είπε επίσης ότι «η ομάδα της Tesla China κερδίζει» στη χώρα χωρίς να διευκρινίσει κάτι περαιτέρω.

Πάντως, η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ αντιμετώπισε μια σειρά από προκλήσεις στην Κίνα πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών παραγωγής στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη λόγω των αυστηρών πολιτικών της χώρας για τον Covid και των ελλείψεων εξαρτημάτων. Η Tesla μείωσε επίσης τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα το 2022, εν μέσω της επιβράδυνσης του εγχώριου μακροοικονομικού περιβάλλοντος και του μετριασμού της καταναλωτικής ζήτησης.

Ανεξάρτητα από όσα υποστηρίζει ο Έλον Μασκ, δεν είναι μόνο οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται την Tesla. Οι συνήθεις «ύποπτοι» μεταξύ των κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ΗΠΑ και Ευρώπη διεκδικούν επίσης με αξιώσεις ένα κομμάτι από την πίτα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της γερμανικής Volkswagen, η διοίκηση της οποίας εκτιμά ότι μπορεί να ξεπεράσει την Tesla και να γίνει ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο μέχρι το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!