Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Έλον Μασκ: Κύριος ανταγωνιστής της Tesla είναι η Κίνα

Ο βασικός ανταγωνιστής της Tesla θα μπορούσε να είναι μόνο μια αυτοκινητοβιομηχανία από την Κίνα, υποστηρίζει ο Έλον Μασκ, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι σε κάθε περίπτωση αυτή τη στιγμή η εταιρεία του «κερδίζει» κάθε Κινέζο ανταγωνιστή.

Πράγματι, ήδη η Tesla αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Κίνα στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, μεταξύ των οποίων και μία σειρά από δυναμικές startups όπως οι Nio, Xpeng και Li Auto.

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος της Tesla στην Κίνα πάντως, αυτή τη στιγμή, είναι η αυτοκινητοβιομηχανία BYD που υποστηρίζεται από τον Γουόρεν Μπάφετ. Πέρυσι, η BYD πούλησε 911.140 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία παγκοσμίως και συνολικά 1,8 εκατομμύρια οχήματα, συμπεριλαμβανομένων και των plug-in υβριδικών. Η Tesla παρέδωσε 1,31 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά το 2022.

Ο Μασκ δήλωσε «ενθουσιασμένος» για τις προοπτικές της Tesla, στην παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, υποσχόμενος στους επενδυτές ένα «υπέροχο μέλλον».

«Έχουμε μεγάλο σεβασμό για τις εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα. Είναι οι πιο ανταγωνιστικοί στον κόσμο… δουλεύουν πιο σκληρά και εργάζονται με τον πιο έξυπνο τρόπο… Έχουμε τόσο μεγάλο σεβασμό για τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων που ανταγωνιζόμαστε», ανέφερε ο εκκεντρικός μεγιστάνας.

Όπως είπε, αν έπρεπε να μαντέψει ποια εταιρεία θα είναι…. δεύτερη μετά την Tesla, τότε θα επέλεγε μια εταιρεία από την Κίνα. Είπε επίσης ότι «η ομάδα της Tesla China κερδίζει» στη χώρα χωρίς να διευκρινίσει κάτι περαιτέρω.

Πάντως, η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ αντιμετώπισε μια σειρά από προκλήσεις στην Κίνα πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών παραγωγής στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη λόγω των αυστηρών πολιτικών της χώρας για τον Covid και των ελλείψεων εξαρτημάτων. Η Tesla μείωσε επίσης τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα το 2022, εν μέσω της επιβράδυνσης του εγχώριου μακροοικονομικού περιβάλλοντος και του μετριασμού της καταναλωτικής ζήτησης.

Ανεξάρτητα από όσα υποστηρίζει ο Έλον Μασκ, δεν είναι μόνο οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται την Tesla. Οι συνήθεις «ύποπτοι» μεταξύ των κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ΗΠΑ και Ευρώπη διεκδικούν επίσης με αξιώσεις ένα κομμάτι από την πίτα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της γερμανικής Volkswagen, η διοίκηση της οποίας εκτιμά ότι μπορεί να ξεπεράσει την Tesla και να γίνει ο μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο μέχρι το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!