Γ.Δ.
819.14 -0,48%
CENER
+1,54%
2.645
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+1,41%
14.4
TITC
+0,89%
11.28
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-1,32%
0.747
ΑΒΕ
-2,78%
0.56
ΑΔΜΗΕ
-0,36%
1.664
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
0,00%
1.88
ΑΛΦΑ
-0,92%
0.857
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
5.4
ΑΝΕΚ
+1,67%
0.0915
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-1,50%
4.6
ΑΣΚΟ
-0,99%
2.01
ΑΣΤΑΚ
+1,18%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
-2,87%
4.74
ΑΤΤ
-0,21%
0.096
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
0.874
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.185
ΒΙΟ
+2,86%
3.6
ΒΙΟΚΑ
+2,58%
1.59
ΒΙΟΣΚ
+0,35%
0.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.318
ΒΙΣ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.08
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
-6,30%
1.19
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,68%
8.75
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
+1,45%
5.58
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-2,21%
0.798
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+3,81%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-2,56%
0.686
ΕΕΕ
-0,14%
21.73
ΕΚΤΕΡ
-2,14%
1.37
ΕΛΒΕ
+1,30%
4.68
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
+0,44%
0.458
ΕΛΙΝ
-0,59%
1.695
ΕΛΛ
0,00%
16
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,17%
1.59
ΕΛΠΕ
-0,15%
6.48
ΕΛΣΤΡ
-4,04%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,89%
2.08
ΕΛΧΑ
+0,15%
1.372
ΕΝΤΕΡ
+0,29%
3.41
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.26
ΕΣΥΜΒ
+0,97%
0.626
ΕΤΕ
+0,32%
3.15
ΕΥΑΠΣ
-1,42%
3.47
ΕΥΔΑΠ
+1,24%
7.34
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-0,11%
0.8834
ΕΧΑΕ
-0,82%
3.04
ΙΑΤΡ
0,00%
1.345
ΙΚΤΙΝ
-0,43%
0.464
ΙΛΥΔΑ
-0,43%
1.165
ΙΝΚΑΤ
+1,88%
1.63
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.72
ΙΝΛΟΤ
-3,23%
0.6
ΙΝΤΕΚ
-1,18%
3.36
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,95%
0.806
ΙΝΤΚΑ
-0,78%
1.526
ΚΑΜΠ
0,00%
2.45
ΚΑΡΕΛ
0,00%
278
ΚΕΚΡ
+5,27%
0.958
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
+0,78%
0.514
ΚΟΡΔΕ
+0,87%
0.464
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.394
ΚΟΥΕΣ
-0,73%
4.09
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.222
ΚΡΙ
+1,57%
5.18
ΚΤΗΛΑ
+0,65%
1.54
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
-1,75%
0.45
ΛΑΜΔΑ
-0,79%
5.64
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
-1,11%
0.714
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-3,71%
0.934
ΛΟΥΛΗ
-1,30%
2.28
ΛΥΚ
-0,31%
1.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.69
ΜΕΒΑ
-0,94%
2.1
ΜΕΝΤΙ
+2,03%
3.02
ΜΕΡΚΟ
-4,22%
45.4
ΜΙΓ
+0,34%
0.0296
ΜΙΝ
0,00%
0.486
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,41%
16.85
ΜΟΝΤΑ
-1,67%
0.59
ΜΟΤΟ
+0,48%
2.11
ΜΟΥΖΚ
+0,81%
0.748
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
13.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-2,36%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.52
ΜΥΤΙΛ
-0,27%
14.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2
ΝΑΥΠ
0,00%
0.998
ΞΥΛΚ
+0,26%
0.1955
ΞΥΛΠ
0,00%
0.194
ΟΛΘ
-0,43%
23.4
ΟΛΠ
-0,27%
14.68
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
1.745
ΟΠΑΠ
-1,25%
12.59
ΟΤΕ
-2,42%
15.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.08
ΠΑΙΡ
+2,41%
0.766
ΠΑΠ
0,00%
2.5
ΠΕΙΡ
-2,64%
1.071
ΠΕΤΡΟ
+0,20%
4.99
ΠΛΑΘ
-0,81%
3.68
ΠΛΑΙΣ
+1,37%
2.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
+8,96%
0.462
ΠΡΕΜΙΑ
-1,33%
1.11
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,79%
2.75
ΡΕΒΟΙΛ
-2,94%
1.155
ΣΑΡ
-1,61%
6.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.021
ΣΕΝΤΡ
+0,37%
0.275
ΣΙΔΜΑ
-1,75%
1.96
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.74
ΣΠΙ
0,00%
0.61
ΣΠΥΡ
+2,86%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
+0,57%
17.5
ΤΖΚΑ
+1,30%
1.955
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-2,18%
0.448
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.8
ΦΡΙΓΟ
-1,53%
0.0965
ΦΡΛΚ
-2,12%
2.54
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.505
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Pink Woman: Ανάπτυξη μέσω του δικτύου των φυσικών καταστημάτων

Aν και η τάση της εποχής θέλει τη ανάπτυξη των επιχειρήσεων λιανικής μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και καναλιών, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Και μια τέτοια εξαίρεση είναι ο όμιλος Intefashion, γνωστότερος με την εμπορική ονομασία των καταστημάτων του Pink Woman, που μέσα στην πανδημία, όχι μόνο δεν έκλεισε καταστήματα, αλλά αντίθετα τα διεύρυνε σημαντικά.

Ειδικότερα, δύο χρόνια από την εξαγορά του 100% του Ομίλου Intrafashion (Pink Woman), ο ιδιοκτήτης και Πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας Δημήτρης Ματεμτζής, παρουσιάζοντας τον απολογισμό 2019-2021 όπως είπε ότι η εταιρεία όχι μόνο δεν συρρίκνωσε το φυσικό δίκτυο στη διάρκεια της πανδημίας, αλλά το διεύρυνε ιδιαίτερα, παράλληλα φυσικά με το ηλεκτρονικό κανάλι της επιχείρησης.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ομίλου Intefashion, παρά την πανδημία το 2021, παρουσίασε μεγάλη αύξηση κύκλου εργασιών της τάξης του +48,2% έναντι του 2020. Ο κύκλος εργασιών αυτός, ύψους 28 εκατ. ευρώ, είναι κατά 7,9% υψηλότερος έναντι του 2019. δηλαδή προ COVID-19. Η πορεία αυτή ήταν αποτέλεσμα της εστίασης αποκλειστικά στα καταστήματα λιανικής Pink Woman, με ταυτόχρονη οριζόντια κατάργηση του καναλιού χονδρικής και πωλήσεων Outlet. Αυτό, σύμφωνα με τον κ. Ματμετζή, «συνέβαλε αποφασιστικά στην αναβάθμιση του σήματος Pink Woman και τη βελτιστοποίηση του επιχειρηματικού μας μοντέλου».

Έτσι, ο Όμιλος επένδυσε στοχευμένα στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων, σπάζοντας το φράγμα των 100 καταστημάτων, αλλά και σε μαζικές ανακαινίσεις τους στο νέο Retail Concept, με τρόπο ώστε πάνω από το 80% των σημείων να έχουν «ηλικία ανακαίνισης» μικρότερη των 2 ετών. Έτσι, η παρουσία του αγαπημένου γυναικείου brand «Pink Woman» διευρύνθηκε σε όλη την Επικράτεια, ξεπερνώντας τα 6 εκατ. επισκέψεων κατά το 2021.

Παράλληλα, συνεχίστηκε με συνέπεια και ένταση η ανάπτυξη των Διαδικτυακών Πωλήσεων (E-Shop), οι οποίες -παρά το εξαιρετικά μεγάλο μέγεθος του φυσικού Δικτύου- έχουν υπερδιπλασιαστεί έναντι του 2019.

Στο πλαίσιο αυτό, το μικτό περιθώριο κέρδους του ομίλου Interfashion κατέγραψε το 2021 σημαντική αύξηση κατά 10,5 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας το 38,0%. Αυτή η μεγάλη αύξηση, όπως παραδέχεται ο πρόεδρος της Interfashion, ήταν και αποτέλεσμα της στρατηγικής εξορθολογισμού των εκπτώσεων και προσφορών σε συνδυασμό με την προοδευτική βελτίωση του προσφερόμενου προϊοντικού μίγματος (collection).

Από την άλλη πλευρά, τα λειτουργικά κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 4,4 εκατ. ευρώ (15,8% επί του κύκλου εργασιών) και τα καθαρά κέρδη σε 3,7 εκατ. ευρώ (13.4%). «Πρόκειται για μία πολύ σημαντική μεταστροφή προς ισχυρή κερδοφορία, αν κανείς αναλογιστεί ότι τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019  παρουσίαζαν ζημιές προ φόρων ύψους 5,1 εκατ. ευρώ και λειτουργικές ζημίες ύψους 4,6 εκατ. ευρώ», λέει ο επικεφαλής του ομίλου Interfashion. Και επιπλέον σε αυτά, θα πρέπει να συνυπολογιστεί ότι λόγω των μέτρων περιορισμού της κίνησης της πανδημίας, τους πρώτους πέντε μήνες του 2021 το λιανεμπόριο λειτουργούσε υπό ειδικό καθεστώς (take away, click away κ.λπ.).

Για το πρώτο πεντάμηνο του 2022, η αύξηση είναι εξίσου θεαματική. «Παρά το ιδιαιτέρως ρευστό και δυσμενές περιβάλλον που διαμορφώθηκε στην αγορά (Ουκρανικό, ενεργειακό, συνέχιση πανδημίας κ.α.), η πορεία λιανικών πωλήσεων παρουσιάζει αύξηση +41,5 % έναντι του α’ πενταμήνου του 2021», λέει ο κ. Ματμετζής, σημειώνοντας ότι η επιχείρησή του συνεχίζει να αναπτύσσει νέα καταστήματα, με εστίαση στις τουριστικές περιοχές. 

Συγκεκριμένα, νέα καταστήματα ανοίγουν στην Πάρο, την Αίγινα και τρία στην Αθήνα σε Παγκράτι, Σεπόλια, Ερμού-Μοναστηράκι. Επίσης, η εταιρεία παρουσίασε το νέο πλήρως ανακαινισμένο Pink Woman Flagship Store στο River West, όπου πρωταγωνιστούν όλες οι καλοκαιρινές συλλογές ρούχων και μαγιό σε ένα modern urban retail concept που προσφέρει αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία. «Με αυτά τα δεδομένα στοχεύουμε να ολοκληρώσουμε το 2022 με τουλάχιστον 1 νέο κατάστημα κάθε μήνα Pink Woman Stores ως το τέλος του έτους», καταλήγει ο κ. Ματμετζής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!