Γ.Δ.
1021.16 -2,97%
ACAG
-7,62%
12
CENER
-3,36%
3.735
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,41%
12
TITC
-3,28%
14.14
ΑΑΑΚ
0,00%
12.9
ΑΑΑΠ
0,00%
10.1
ΑΒΑΞ
-4,22%
0.772
ΑΒΕ
-1,12%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-3,72%
1.71
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
+11,11%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,46%
2.16
ΑΛΦΑ
-6,03%
1.09
ΑΝΔΡΟ
-0,79%
6.3
ΑΝΕΚ
-0,91%
0.218
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.38
ΑΡΑΙΓ
-1,95%
7.05
ΑΣΚΟ
+0,93%
2.16
ΑΣΤΑΚ
-2,18%
8.08
ΑΤΕΚ
0,00%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
-2,80%
5.2
ΑΤΤ
-6,05%
12.74
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-3,68%
4.06
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟΣΚ
-0,67%
0.596
ΒΙΟΤ
0,00%
0.3
ΒΙΣ
+1,85%
0.165
ΒΟΣΥΣ
+5,22%
2.42
ΓΕΒΚΑ
-1,49%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,83%
11
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.12
ΔΕΗ
-1,40%
7.76
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,32%
0.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.26
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+1,37%
0.742
ΕΕΕ
-0,28%
24.72
ΕΚΤΕΡ
-1,05%
1.42
ΕΛΒΕ
0,00%
4.74
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.428
ΕΛΙΝ
-2,35%
2.08
ΕΛΛ
-0,90%
16.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,41%
2.105
ΕΛΠΕ
-2,93%
7.28
ΕΛΣΤΡ
-1,52%
2.6
ΕΛΤΟΝ
-1,73%
2.27
ΕΛΧΑ
-3,85%
1.55
ΕΝΤΕΡ
-0,53%
3.78
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+1,10%
7.34
ΕΣΥΜΒ
-0,33%
0.608
ΕΤΕ
-5,97%
4.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
-1,49%
6.6
ΕΥΡΩΒ
-5,71%
1.19
ΕΧΑΕ
-3,35%
4.04
ΙΑΤΡ
-3,53%
1.505
ΙΚΤΙΝ
-1,24%
0.558
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.15
ΙΝΚΑΤ
-4,85%
1.57
ΙΝΛΙΦ
-0,55%
3.62
ΙΝΛΟΤ
-3,08%
0.63
ΙΝΤΕΚ
-1,52%
3.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.65
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,44%
1.818
ΚΑΜΠ
0,00%
2.49
ΚΑΡΕΛ
+1,28%
316
ΚΕΚΡ
-7,86%
1.032
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.14
ΚΛΜ
-0,21%
0.944
ΚΟΡΔΕ
+1,74%
0.584
ΚΟΥΑΛ
-4,32%
0.532
ΚΟΥΕΣ
-0,50%
4.945
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.288
ΚΡΙ
-1,23%
6.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.1
ΛΑΒΙ
-2,68%
0.4
ΛΑΜΔΑ
-1,99%
5.65
ΛΑΜΨΑ
0,00%
22.8
ΛΑΝΑΚ
+2,89%
0.926
ΛΕΒΚ
0,00%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.312
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΛΥΚ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-2,04%
0.72
ΜΕΒΑ
-1,92%
3.06
ΜΕΝΤΙ
+1,66%
3.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
49.6
ΜΙΓ
0,00%
0.217
ΜΙΝ
0,00%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,24%
22.12
ΜΟΝΤΑ
-3,71%
0.674
ΜΟΤΟ
-3,06%
2.85
ΜΟΥΖΚ
+8,59%
0.708
ΜΠΕΛΑ
-4,26%
18.67
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,44%
2.26
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
-5,17%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-2,68%
24.66
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.38
ΝΑΥΠ
+1,42%
1
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.26
ΟΛΘ
-1,56%
25.3
ΟΛΠ
-1,55%
19.06
ΟΛΥΜΠ
-0,96%
2.06
ΟΠΑΠ
-3,63%
14.6
ΟΤΕ
-1,65%
13.09
ΟΤΟΕΛ
-1,16%
11.98
ΠΑΙΡ
-4,86%
0.94
ΠΑΠ
+0,86%
2.35
ΠΕΙΡ
-5,17%
1.88
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.54
ΠΛΑΘ
-3,44%
3.93
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
+3,90%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.49
ΠΡΕΜΙΑ
-0,45%
1.095
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.6
ΠΡΟΦ
-1,60%
2.765
ΡΕΒΟΙΛ
-3,04%
1.275
ΣΑΡ
-2,57%
6.45
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.04
ΣΕΝΤΡ
-6,33%
0.281
ΣΙΔΜΑ
-2,40%
2.44
ΣΠΕΙΣ
-0,63%
6.3
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
-1,58%
0.187
ΤΕΝΕΡΓ
-2,65%
18.4
ΤΖΚΑ
-3,09%
1.88
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΥΑΛΚΟ
-5,66%
0.2
ΦΙΕΡ
-3,04%
0.414
ΦΛΕΞΟ
0,00%
9
ΦΡΙΓΟ
-9,21%
0.069
ΦΡΛΚ
-1,41%
3.5
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-0,94%
0.525
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Costamare: Στα 46,89 εκατ. ευρώ τα EBITDA στο εννεάμηνο

Βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών παρά τις γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις εμφάνισε ο Όμιλος της Costamare Participations Plc. Στα 46,89 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα EBITDA ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων ανήλθαν στα 36,97 εκατ. ευρώ στο 9μηνο από 12,88 εκατ. ευρώ πέρυσι.

H ανακοίνωση της εταιρείας:

Η Costamare Participations Plc (εφεξής «η Εταιρεία») σε συνέχεια της επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς στις 09.11.2022 με την οποία ζητούνταν από τις εταιρείες με κινητές αξίες που αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης σε ρυθμιζόμενη αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών και λόγω της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης σε συνδυασμό με τις πολεμικές συγκρούσεις στην Ουκρανία και του μακροοικονομικού περιβάλλοντος εν γένει, να παράσχουν πληροφόρηση αναφορικά με την εξέλιξη των δραστηριοτήτων τους και τη διαμόρφωση θεμελιωδών οικονομικών μεγεθών τους κατά το γ’ τρίμηνο της χρήσης 2022.

Ειδικότερα, τα EBITDA στο εννεάμηνο διαμορφώθηκαν στα 46,89 εκατ. ευρώ έναντι 16,77 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους και τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων ανήλθαν στα 36,97 εκατ. ευρώ από 12,88 εκατ. πέρυσι.

Δραστηριότητες Costamare Participations Plc

H Εταιρεία μέσω των θυγατρικών της, στις οποίες κατέχει το 100% του μετοχικού τους κεφαλαίου, συνεχίζει να εκμεταλλεύεται τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω μακροχρόνιων ναυλώσεων.

Τα πρόσφατα γεωπολιτικά γεγονότα στην Ουκρανία, οι στρατιωτικές ενέργειες από τη Ρωσία και η απάντηση των ευρωπαϊκών χωρών και των Ηνωμένων Πολιτειών με τη μορφή οικονομικών κυρώσεων έχουν αρχίσει και επηρεάζουν σημαντικά τις παγκόσμιες αγορές και τις οικονομικές εξελίξεις γενικότερα. Ο Όμιλος δεν έχει σημαντικούς πελάτες ή προμηθευτές ή υπεργολάβους από τη Ρωσία ή την Ουκρανία, ούτε διατηρεί λογαριασμούς ή δάνεια με Ρωσικές Τράπεζες, ωστόσο παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα προχωρήσει σε σχεδιασμό ανάλογων ενεργειών αν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Σε κάθε περίπτωση ο Όμιλος συμμορφώνεται πλήρως με τις κυρώσεις που επιβάλλονται, εκτός των άλλων, από τα αρμόδια όργανα της ΕΕ και των ΗΠΑ όπως εκάστοτε ισχύουν. Έχει ήδη παρέλθει διάστημα περίπου τριών ετών από την ανακήρυξη από τον ΠΟΥ του COVID-19 σε πανδημία, με σημαντικές επιπτώσεις σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο παγκοσμίως.

Η συντονισμένη αντίδραση (ιδιαίτερα στις αναπτυγμένες οικονομίες) με πακέτα στήριξης τόσο σε δημοσιονομικό όσο και νομισματικό επίπεδο σε συνδυασμό με την ανάπτυξη εμβολίων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, συνέβαλλαν ουσιαστικά στη σημαντική ανάκαμψη του παγκόσμιου ΑΕΠ το 2021.

Πιο συγκεκριμένα, το παγκόσμιο ΑΕΠ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΔΝΤ αυξήθηκε κατά 6,1% το 2021. Κατά τη διάρκεια του 2022, ο ρυθμός αύξησης του παγκόσμιου ΑΕΠ αναμένεται να επιβραδυνθεί σημαντικά. Παράγοντες όπως μεταξύ άλλων η εμπόλεμη κατάσταση στην Ουκρανία και η επιβολή κυρώσεων ενάντια στη Ρωσία, το υψηλό κόστος ενέργειας και εν γένει των εμπορευμάτων και η επανεμφάνιση υψηλών πληθωριστικών πιέσεων σε συνδυασμό με την εφαρμογή περιοριστικών νομισματικών πολιτικών από τις κεντρικές τράπεζες των ανεπτυγμένων οικονομιών αναμένονται να επηρεάσουν αρνητικά την παγκόσμια οικονομία και την κατανάλωση προϊόντων η μεταφορά των οποίων γίνεται με εμπορευματοκιβώτια. Σύμφωνα με τις αναθεωρημένες εκτιμήσεις του ΔΝΤ (Οκτώβριος 2022) ο ρυθμός αύξησης του παγκοσμίου ΑΕΠ το 2022 θα είναι στο 3,2% και το 2023 στο 2,7% σημαντικά χαμηλότερα από το αντίστοιχο επίπεδο του 2021.

Η επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας έχει αρνητικό αντίκτυπο στα ναύλα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο δείκτης ναύλων για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Containership Timecharter Index»1 της εταιρείας Clarksons Research Services σημείωσε το υψηλότερο επίπεδο του τον Μάρτιο του 2022 όπου και ανήλθε στις 433 μονάδες. Έκτοτε, ο εν λόγω δείκτης εμφανίζει πτωτικές τάσεις και το Νοέμβριο του 2022 ανήλθε στις 111 μονάδες εμφανίζοντας μείωση 74,4% σε σχέση με το προηγούμενο μέγιστο επίπεδό του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!